![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een onderwerp als 'democratie' hoort volgens de homepage niet thuis in 'Politiek : Binnenland'.
Blijft over : 'maatschappelijke discussies' en 'communautaire discussies'. Naar mijn aanvoelen is geen van beide erg aangewezen. Vandaar mijn vraag : onder welk forum past een discussie over democratie het best? mvg Harald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een tijdje geleden was er "'uitdieping van de democratie". Er werden daar mooie, interessante discussies gevoerd. Dit subforum is eerst naar het archief verplaatst en later zelfs op magische wijze verdwenen. Jammer want er was genoeg stof om over na te denken. Toen ik sommige teksten en opinies nog eens wou raadplegen, bleken ze er niet meer te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Coördinator
|
![]() Beste,
Het forum 'Het verdiepen van de democratie' komt normaal gezien binnenkort terug, zij het in een ietwat gewijzigd jasje. Voorlopig kunnen diepere discussies over democratie dan waarschijnlijk het beste terecht in De Debatclub. Mvg, Pieter Vandoorne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() kunnen we dan ook terug een nationalistisch forum krijgen? zoals "links" en "rechts" dus..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Een suggestie, jongens en meiskes vh 'modderator ' team of ist vd 'tekniesen' bijstand vd politikspoentbeije
Smijt al die partij discussies van de verschillende partijen alsook 'overige' op enen hoop mersie davaance, zenne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spaart een hoop klikwerk als ge in ieders partij-gebeuren geïnteresseerd zijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() idd. nu dat het lidmaatschap systeem daar weggevallen is heeft die onderverdeling nauwelijks zin (er wordt te weinig gepost). Gewoon "partijdiscussies" is genoeg, en bovendien is er dan plaats voor nieuwe en zinvollere forums .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Awel , zjeroen, hedde da gelezen, jonkske?
Twee emminnente politiksbejijers pleiten voor tzelfste alzekik. Genen tijd jongen? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Wel tijd, maar die verandering blijft voor zover ik weet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Die zijn allemaal in de debatclub gezet als ik het me goed herinner, zie http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=19
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |