![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ik wilde graag weten wat de aanblik van deze man in u oproept gelieve het neer te pennen zonder erbij na te denken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 februari 2006 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() baba betekent vader in het bengaals - babji betekent vadertje
het is een unviversele aanspreektitel waarmee men alle priesters in india aanspreekt Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 februari 2006 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het had een vrouw kunnen zijn, als jij het niet verklapt had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Androgyn gezicht en charismatisch.
Ik heb het al is gezien, maar ik betrouw zo'n types ni. Laatst gewijzigd door Bhairav : 10 februari 2006 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Babaji heeft een vierkant hoofd dus zeker niet vrouwelijk,het vrouwelijk is te vinden in zijn make-up?Heeft die make-up aan of is het de schilderij?Zijn ogen zijn zacht maar ook doorborend,rare combinatie.
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is geen foto, maar een tekening. Dus een cultureel bepaalde ideaalvoorstelling van een "eeuwig jonge wijze".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
inderdaad iets androgyn, iets doordringend, iets mysterieus. maar ook op een of andere manier iets van john massis inz ijn trekken. krachtig tekeningske zeg maar. slm redwasp |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() typisch cultureel bepaalde westerse zg nuchtere reactie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 februari 2006 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() voor mij straalt hij een absoluut vertrouwen uit in de goede afloop van alle dingen - van alle wereldproblemen, in de innerlijke goedheid van alle mensen enz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
je moet er maar eens op mediteren ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 februari 2006 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Een transseksueel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() ![]() Ik ben overal - in elke ademhaling". "Ik ben gekomen om je te helpen eenheid boven verscheidenheid tot stand te brengen." "Ik zal je een vrijheid tonen, die je je nauwelijks kunt voorstellen". "Zoek de eenheid vanuit het perspectief dat we allen één zijn". "Zoek harmonie in alles wat je doet. Ik ben harmonie". "Als jij vrede hebt, heb ik vrede. Als jij problemen hebt, heb ik problemen." "Als jij gelukkig bent, ben ik gelukkig. Wees daarom gelukkig!". "Heb vertrouwen - alles hangt af van vertrouwen". Hoewel BABAJI in een Hindoe-cultuur leefde en gewoonlijk via de Hindoe-rituelen werd en wordt vereerd, was Hij niet verbonden aan enige religie. Het was Zijn opvatting dat alle religies de ware volgeling naar God brengen. In Haidakhan werd Babaji door hindoes, christenen, joden, moslims en sikhs vereerd. Babaji zei dan ook altijd: 'Volg de religie van je hart'. Zoals Jezus op aarde is gekomen om de mensheid door Zijn persoonlijk lijden te verlossen van het kwaad, zo heeft Babaji eveneens Zijn menselijke vorm aangenomen. De aanpak van Babaji was echter anders. Met oorlogen kunnen slechts de toppen van de ijsbergen van het kwaad worden bestreden. Maar de basis daarvan, de ziekte of het kwaad in de mens zelf wordt daar niet of nauwelijks door beroerd. Daarom is de missie van Babaji wel als volgt samengevat: "Het belangrijkste werk dat uitgevoerd zal moeten worden is om de harten en de gedachten van de mensen te veranderen; alleen dan zullen de levende wezens gelukkig kunnen worden". Kernachtig samengevat luidt de boodschap van Babaji: "Waarheid, Eenvoud en Liefde" Dit is precies datgene wat Babaji gedurende Zijn verblijf op deze wereld van 1970 tot 1984 heeft gedaan. Hij heeft een beperkte groep mensen geselecteerd uit verschillende landen, verschillende lagen van de bevolking en verschillende beroepsgroepen en heeft hen verschillende soorten opleidingen gegeven. Daarbij was soms grote verwarring het gevolg, dan weer enorme angst. Maar Babaji hield hen telkens voor: "Heb vertrouwen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() beste kundalini
ik spreek niks tegen van je posting tegen maar we hebben het over een verschillende babaji (hoewel ze natuurlijk ook wel één zijn ) volgens mij is de man op jouw foto eigenlijk de zg sai baba ( maar ben niet zeker ) zoals ik al zei is de "titel" babaji ook een wel algemeen gebruikte titel voor sadhu s en andere geestelijken in india
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 februari 2006 om 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Oké mensen lach me maar uit men zegt da ik er ook soms verwijfd uitzie moh ...mijnen eersten indruk was ( in enkele woorden) hermofrodiet; de 2 slachtenlijke ziel die ook in hermetische leringen omschreven wordt .
De 2 slachtenlijk zijnde omvat een derde bewust zijn. Mezelf heeft deze en andere afbeeldingen een impact op mij...ik kan deze bewust ervaren of gewoon negeren . Men eerste indruk was dit : hmmm veiligheids gevoel + lichte druk op derde oog & keel waarmee ik grote EQ aanvoelde van deze persoon al dan niet levende ![]() Mensen mé raar uiterlijk of verfijnde EQ ( emotionele intelligentie) voelen veel en kunnen ver rijken...misschien was hij muzikant of genezer met zen handen allezins voelde hij wel zo aan en is zijn sociaal bewust zijn zéér groot dus ook invloed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ik heb ooit eens gelezen dat jezus Christus rondgereisd had in Indië.Daar doet deze man me een beetje aan denken, aan de waarden waar jezus gewoonlijk voor staat:diepe goedheid en intelligentie gekoppeld aan een groot zelfvertrouwen zonder een schijn van agressiviteit,angst of woede.De ideale leider, of beter, gids voor de mensheid.Spijtig genoeg onbestaand...mischien is het een Alien, een buitenaards wezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Net als elk ander religieus figuur, straalt hij vooral wantrouwen uit. Misschien een wantrouwen dat ik uitstraal maar allez, toch...
![]() |
#17 |
|
![]() Een firstclass bedrieger .
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een deze wat straalt die uit ??
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 12 februari 2006 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Oh ja, omdat hij geen tulband op heeft zeker?Iedereen weet dat moslims hindoes haten (ze haten iedereen trouwens, behalve andere moslims , op voorwaarde dat ze bij de "goede " moslims behoren.Sunniet contra Chi-iet contra gematigde moslim contra Pirrewiet) Een bruine die géén moslim is! Dat is nog schandaliger dan een blanke ongelovige.Een belediging voor alle andere bruin-huidigen!En dan nog niet besneden ook nog niet!Wraakroepend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |