![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Langzaam komen er terug verkiezingen aan.
Kunnen we ergens nog aan de gegevens van vorige verkiezingen.? Het moet leuk zijn om te zien wat er dan allemaal beloofd is, maar ook welke sfeer er toen heerste, welke rampen er voorspeld zijn enz. Misschien ook leuk zou zijn er wat statistiekjes bij te hebben. Hoeveel maal zijn typische woorden gebruikt, hoeveel maal is er gepost door mensen die uitdrukkelijk naar bepaalde partijen verwijzen, enz. Is dat ergens te vinden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dan zou je al terug moeten naar de vorige gemeenteraadsverkiezingen
weet het niet zo maar volgens mij bestaat dit forum geen zes jaar hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 februari 2006 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste waarnemer,
op gemeentelijk niveau zou ik zo zeggen wendt U zich tot de plaatselijke partijen.. en vraag hen hun programma's toen en nu. Inderdaad de meeste verkiezingspropaganda vooral ivm gemeentelijke verkiezingen gaat over stem voor mij.. zonder een opgaaf van reden. & Pertinente vraag is ook als Xyz gekozen zal worden zal hij/zij ook gaan zetelen ? Is het nuttig gemeenteraadsleden/schepenen/burgemeesters te hebben die deze post cumuleren met vlaams parlementslid, kamerlid, senaatslid.. minister/staatsecretaris enz.. ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Van de voorbije twee verkiezingen kun je op www.verkiezingssite.be de programma's van de partijen vinden.
Op het forum kun je hier de discussies vinden over de verkiezingen van 2004. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Fout.
Laatst gewijzigd door vercetti : 20 februari 2006 om 20:20. |
![]() |
![]() |