![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() zoals gewoonlijk weer mooie sfeerbeelden in het nieuws van gespuis : nml de maroccaanse Mo-aanhangers.
Winkels kappot,Vrouw omverlopen en betrappelen, op de mensen hun wagens springen en beschadigen,enz... Niet omdat ze hun werk zullen kwijt zijn 'want dat is te lastig' maar om een fictief figuurke te bejubelen!!!!!!!! Onze deportatie machine zal langzaam maar zeker in gang komen. Laatst gewijzigd door colargo : 12 februari 2006 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Hoe sneller hoe liever!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Hoeveel Marokkanen wonen er in Amsterdam? Hoeveel mensen zijn aan het protesteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Dat door zo'n pietluttige cartoons vele moslims al klaar stonden om kelen over te snijden, hebben gelukkig vele ingezien dat die islam eingelijk maar een smerige bedoening is en dat alle ellende dat ze hebben eingelijk maar aan zichzelf (of islam) te danken hebben.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die mensen die niet eens waard zijn opgenomen te worden in databanken, waarvan men doet of ze nooit bestaan hebben, die ging men wel 'vrijheid' en 'democratie' brengen. Ondertussen werd er alleen maar beslag gelegd op hun olie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zijn in de eerste plaats de mohammedaanse terroristen die verantwoordelijk zijn voor de tienduizenden doden en voor alle verdere vernielingen die er zijn aangericht. De Amerikanen zijn zo naief geweest van te denken dat de mohammedanen zich beschaafd zouden gaan gedragen van zodra de locale tirannen van de macht verdreven waren, maar ze hebben geen rekening gehouden met de ware aard van de mohammedaanse ideologie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu de troepen daar wegtrekken zou er voor zorgen dat het daar nog erger zal worden.
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=1938
selamou aleykoum Mogen we als moslims, de niet-moslims als vrienden nemen, wat denken jullie hierover mensen? uit mijn vrienden zitten er geen niet moslims tussen, wel ga ik met ze om, ik werk met ze, studeer met ze enz. maar niet-moslims vertrouwen doe ik nooit! ---an-nisaa--- 144.O, gij die gelooft, neemt geen ongelovigen tot vrienden boven de gelovigen. Wilt gij Allah een duidelijk bewijs tegen uzelf geven? Ziek ziek ziek neem dat eens in dienst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hieruit blijkt duidelijk dat de Islam zich niet wilt integreren, laat staan assimileren. Het zou mij niets verbazen als wij binnen dit en tien jaar geen alcohol meer schenken in café's, dit om onze moslimlandgenoten niet voor het hoofd te stoten.
20 jaar geleden was het al schering en inslag o.a. in Brussel : Moslims die onze winkeliers onder druk zetten om geen alcohol of varkensvlees te verkopen. Nu mogen we hun profeet al niet meer afbeelden, laat staan er mee lachen, terwijl zij ons en onze gewoontes en gebruiken voortdurend uitlachen en belachelijk maken. Zij verplichten hun meisjes en vrouwen om een hoofddoek te gedragen, onze meisjes worden op straat beschimpt, bespot en vernederd, uitgemaakt voor hoeren die mogen verkracht worden. Een gematigde Islam bestaat niet ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een gematigde Islam bestaat niet , idd das taqija. En over de rest van uw bricht, wel, tróp is teveel en teveel is tróp. ![]() ![]() Eens hoog tijd om samen eens naar de rechter te stappen met da boekske van die woestijnrover mohammed en te laten zien da we het beu zijn, kotsbeu, zo beu as kouwe pap, ik in ieder geval wel. ![]() Ik zeg da nie voor te lachen zenne, tis menens. En kijk es ne keer bij site answering-islam naar dutch artikel over positie vrouwen in de pure islam. Keb da gelezen, wel mijnen ond heeft het nog beter in die landen dan de vrouw. Echt ksprong bekans uit mijn vel ask da las, ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door stropkeuh : 14 februari 2006 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Net zoals de mensen hier de ware aard van de islam proberen aan te tonen door de extreme gevallen binnen deze groep als standaard te nemen, kan ik met evenveel recht beweren dat het Vlaams Belang een bende neo-fascistische misdadigers zijn.
In elke post waar men spreekt over de 'ware aard van' weet ik al direct dat het gaat om een poging tot het stigmatiseren van de ene dan wel de andere groep door de extreme gevallen als standaard te declareren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Maar wat hij zegt, klopt wel...
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie of wat houdt u tegen, tenzij missschien de heimelijke angst dat u zult afgaan als een gieter en uzelf aldus onsterfelijk belachelijk maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Het is allemaal triest. Dat kan ik zeggen. Jammer, dit zal traag maar zeker de wereld terug om zeep helpen. Maar toegegeven, ik ben begonnen met het lezen van de bijbel. Ik wil ook mijn cultuur terugkrijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gelooft u zelf wat u schrijft? En voelt u zich daar goed bij, zo? ![]()
![]() |
![]() |