![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bahar Kimyongur, medewerker van het DHKC informatiecentrum in Brussel en in België aangeklaagd wegens terroristische activiteiten (het vertalen van persberichten), werd in Nederland gearresteerd. Dit ondanks het feit dat de rechtzaak in belgique nog niet afgehandeld is en de beschuldigden in beroep zijn gegaan. In theorie is Bahar Kimyongur dus nog steeds vrij om te gaan en staan waar hij wil.
Toch werd hij gearresteerd, en wel op basis van een europees aanhoudingsbevel dat Turkije heeft aangevraagd. Twee bedenkingen. 1: Bahar Kimyongur heeft de Belgische identiteit, niet de Turkse. Infeite vraagt Turkije de aanhouding van een Belg. 2: Turkije is niet eens lid van de EU, wat komen die dan aanzetten met het europees aanhoudingsbevel? Meer en meer wordt duidelijk dat Europa de fascistoïde toer aan het opgaan is. Enkele jaren geleden al heeft men gewaarschuwd voor de gevaren van dit europees aanhoudingsbevel, stilaan wordt duidelijk dat die waarschuwingen terecht waren. Staten als Spanje, Frankrijk en Turkije, die niet vies zijn van malafide praktijken om politieke opposanten de mond te snoeren, hebben een instrument waarmee zij hun repressie tot over hun grenzen kunnen doorvoeren.
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Voordeel van 2 nationaliteiten te hebben,mwoehahahaha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Pierre Carette van de C.C.C was ook maar een drukker in Sint-Gillis maar dat maakte die man er niet minder gevaarlijk op......
Laatst gewijzigd door Sinistra : 29 april 2006 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() het communisme hebben we aan joden te danken.
Het idee op Turkije op te nemen in de EU : drijvende kracht daarvan is Bush en vooral zijn Joodse neocons die ons met een moslimland willen opzadelen dat meteen ook het grootse zal zijn van de unie Het irak debacle en weerslag ervan naar het Westen : dankzij joodse neocons. Het Iran gedoe en stijgende olieprijzen; joodse neocons die Israelische belangen dienen , ook al is dit hoegenaamd niet in het voordeel van de USA. Iran-Irak oorlog : Carter doctrine : Saddam werd door de USA opgedragen om Iran aan tevallen (gifgas gebruikt, miljoenen doden) bedacht door joodse raadgever Henry Kissinger, zo kon Israel sterker worden. als een jood dus verwijten begint te spuien in de hedendaagse geopolitieke context, kan hij maar best in eigen ziel kijken naar zijn substantiëel deel als nefaste oorzaak daarvan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() "
![]() zal bruut geweld dan zeggen en misschien ook wel : ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sorry, maar u veralgemeent nu toch wel een beetje, niet alle joden steunen de neo-cons, niet alle joden steunen Israël, niet alle joden zijn zionisten (en zelfs dat is nog maar een aanhanger van een bepaald idee dat niet meteen 'slecht' is), ... U overdrijft toch wel nu en ik moet Timmeke dan toch bijtreden, dit begint een beetje te lijken op de jaren '30 (de joden veroorzaken al het 'kwade' in de wereld.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Waar kan ik de petitie voor zijn vrijlating vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor zover ik weet is er geen.
DHKC staat tegenwoordig zowat alleen. Zelfs de pvda begint nu al over terrorisme te janken, zelfs al is er van terrorisme in dit geval geen sprake. Maar dat is dan ook begrijpelijk, want alleen al het vertalen van een persbericht is voldoende voor vier jaar cel, en er is nu ook een wet op de 'apologie van het terrorisme' op komst, die zover gaat dat zelfs nog maar zeggen dat een volk het recht heeft zich te verdedigen kan gelijk gesteld worden aan een feitelijke daad van terrorisme. http://www.indymedia.be/fr/node/1414 hier een interview hier het DHKC persbericht http://www.indymedia.be/nl/node/2251
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Er is wel degelijk een petitie hoor, dacht ik toch. Ik heb er net ne mail over gekregen maar er stond geen url ofzo bij. En op 1mei heb ik ook iets van een petitie opgevangen, wel vergete tekenen toen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah tiens, da's mij nog ni bekend, wij zijn met Meervoud nochtans een van de bitter weinige organisaties die Bahar en de andere 'terroristen' blijven verdedigen. Ik heb wel op de 1 mei betoging een petitie gezien tegen de jacht op delegees, maar verder niks?
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Hier zie: http://perso.wanadoo.fr/clea.be/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jep inderdaad, ik heb het intussen ook al vernomen.
tekenen, zou ik zeggen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Idd, terreurorganisaties en hun medewerkers mag geen strobreed in de weg gelegd worden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Idd, terreurorganisaties en hun medewerkers mag men geen strobreed in de weg leggen...
![]() |
![]() |
![]() |