![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk,(als Turkse Belg,Vlaamse Turk, EuroTurk) vind ik het slecht dat Turaci voor Turkije heeft gekozen. Ik had liever dat hij voor het Belgische elftal had gekozen. De coach vond hem ook interessant ![]() Dat zou ook goed geweest zijn voor de integratie. Hij kon de deur voor anderen openen. Kijk, ik ben ook een islamitische allochtoon, maar toch hebben ze mij genomineerd. Dan zouden Turkse jongeren de wedstrijden van Rode Duivels misschien op de voet volgen. Turkije is wat uitbrengen van verdedigers betreft niet erg productief. Dat integenstelling tot middenvelders en aanvallers. Dus, ik denk niet dat de Turkse coach, Fatih Terim, hem zal afdanken na enkele minder goede wedstrijden. Hij zal zeker en vast nuttig zijn voor Turkije. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() 't Is maar een spelleke...
Niet druk in maken. |
![]() |
![]() |