![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag praten we over de
Alle eerdere boeken noemde de naam van de Profeet Mohammed vrede zij met hem, inclusief de Bijbel (de Thora en de Bijbel), te lezen en voor onszelf te beoordelen op dat .... Allah zegt: ((43) De ongeloovigen zullen zeggen: Gij zijt niet door God gezonden. Antwoord: God en hij die de schriften begrijpt, zijn mij voldoende getuigen tusschen mij en u.) [Thunder: 43]. In dit vers aan te geven dat hij heeft geleerd van de boeken van de joden en christenen weten dat Mohammed vrede zij met hem is de boodschapper van God gezonden, werd zijn naam genoemd en beschreven in de vorige boeken, maar hoe dan? Vermeld in hoofdstuk XVI profeet beloofde zijn best te spreken (zijn beste toespraak, is het Mohammed geweldig), maar de vertolkers van de Bijbel zegt dat het woord (Mohammed), hier kwam, in de zin recept (Mahmoud) en niet een naam voor een profeet! Sobhan Allah, maar in een andere tekst van de Bijbel hebben we God's speech vinden aan Mozes: (en werd voor hen een profeet zoals jij), zeiden ze, deze tekst belooft de komst van Christus, maar Christus, zij beweren, is "god" en niet een profeet! Als deze tekst wil niet zeggen dat Christus is geboren uit een vader, terwijl Mozes werd geboren uit een vader, dus de logica ons dwingt om te geloven dat deze tekst spreekt over Mohammed vrede zij met hem, hij is Mohammed, Mahmoud, een profeet! De Glorie van God we de tegenstelling zien in deze interpretaties, indien het bestemd is aan Christus, waarom zeggen ze is "god"? Deze tekst spreekt de waarheid en getuigen van de oprechtheid van een profeet van genade vrede zij met hem. Ze vinden geschreven met hen God vertelde ons dat de naam van Mohammed vrede zij met hem vinden in de Bijbel, is het signaal om het? Dit is wat Snthbth door het volgende artikel, als God het wil .... Zolang je kijkt naar de Bijbel als een boek lettertype, een honderd procent, en er is geen een zin correct! Op basis hiervan, bent u niet overtuigd van wat hij deed sommige wetenschappers aan de Bijbel staat, of martelaarschap afleiden, en als het boek was vervormd wat is het voordeel van zijn of geciteerd. Wij selecteren onze God, de Almachtige regel dat we weten dat dit boek lettertype of niet! De Koran vertelt ons over het feit, namelijk dat elk boek van kunstmatige moeten we de verschillen en tegenstellingen, dus hij zegt de Koran: (((82) Onderzoeken zij den Koran niet nauwkeurig? Indien die van iemand anders dan God afkomstig was, zouden zij daarin niet menige tegenstrijdigheid gevonden hebben?) [Vrouwen: 82].. Dit vers werd besloten dat het enige boek in het universum die bevat geen tegenstrijdigheid is de Koran, en alle boeken geopenbaard door Allah, zoals de Thora en de Bijbel, die allemaal ook bevat geen tegenspraak, maar voordat het wordt vervormd, is nu vervormd en als ons onderzoek waar wij vonden tegenstellingen duidelijk in de tekst van de scripts. Maar om deze die we terugvinden in deze boeken voorkomen vervormde een aantal van de rechter? Zijn ze helemaal vervormd of niet, waar sommige nog steeds signalen dat zijn trouw gebleven aan de Koran te bevestigen? Dit is uitgecheckt al toen ik een groot vers uit het Boek van Allah gehoord, en als ik hoor voor de eerste keer, om de hele tekst te schrijven en na te denken: (((156) Beschenk ons met het goede in deze wereld en in het volgende leven; want door u worden wij geleid. God antwoordde: Ik zal mijne straf opleggen aan wien het mij behaagt, en mijne barmhartigheid strekt zich over alle dingen uit; en ik zal haar toekennen aan hen, die mij vreezen en aalmoezen geven, en in mijne teekens zullen gelooven. (157) Die den gezant volgen; den ongeletterden gezant, dien zij in hunne boeken, in den Pentateuchus en in het Evangelie vinden aangeduid; hij zal hun gebieden wat rechtvaardig is en hun verbieden wat slecht is, en zal hun gebruik als wettig veroorloven van de dingen die vroeger verboden waren, en hij zal de dingen verbieden die slecht zijn, en hij zal hen van hunne zware lasten ontheffen en van de ketenen die op hen rusten. En zij die in hem gelooven, die hem vereeren en ondersteunen en het licht volgen dat met hem werd nedergezonden, zullen gelukkig zijn. (158) Zeg: O menschen! waarlijk, ik ben Gods gezant en aan u allen gericht. Hem behoort het koninkrijk des hemels en der aarde; er is geen God buiten hem; hij geeft leven en doet sterven. Gelooft dus in God en zijn gezant, den ongeletterden profeet, die zelf in God en zijn woord gelooft, en volgt hem, opdat gij goed geleid moogt worden. (159) Er is een deel van het volk van Mozes, die anderen met waarheid leiden, en rechtvaardig nopens hen handelen.) [Normen: 156-159]. Wat trok mijn aandacht dat de tekst van de Koran spreekt van de profeet Mozes, vrede zij met hem, en hoe zijn verhaal was met Farao en de tovenaars en vervolgens hoe zijn verhaal was met de zonen van Israël, en in het midden van deze tekst, en opeens we zullen noemen de ongeletterde Profeet vrede zij met hem, en komt tot de goddelijke te benadrukken dat ze geschreven deze profeet vinden ze in de Thora en de Bijbel, de Bijbel, en de vraag: Wat betekent dat? Is er een relatie tussen Mozes en Mohammed? Als u nog al gezocht in de Bijbel vinden we een verwijzing naar de Profeet Mohammed analfabeet vrede zij met hem? Betekent dit signaal bestaat vandaag, ondanks de vervorming van dit boek? Toen ik de vers hoorde: (Apostel de ongeletterde profeet, die vonden ze genoemd in de Thora en de Bijbel), besefte ik dat het Woord van God recht is, en zolang God is en vertelde ons dat we moeten een verwijzing in de Bijbel vinden blijven tot op de dag om te bewijzen dat de profeet Mohammed geschreven in het boek Bijbel, de Koran is geldig voor alle tijden en plaatsen, en omdat God de Almachtige heeft gezegd: (ze vinden geschreven met hen), ze vinden dat ze moeten ofwel reeds hebben geschreven in het verleden of heden. Dit is wat ik al gevonden nadat ik de Bijbel lezen om diepgaande lezen aan de ene kant, ik las wat er geschreven werd door sommige islamitische geleerden over deze signalen, en zal IBt u liefhebbers van deze signalen met een vereenvoudiging en wetenschappelijke analyse, om te beseffen dat de Koran de waarheid is en dat de menselijke wezens, ongeacht hoe ze probeerden de Bijbel twist zal blijven van deze signalen aanwezig en getuige van de oprechtheid van deze ongeletterde Profeet vrede zij met hem. Als we lezen van de Thora en we kijken vervormde het verhaal van de profeet Mozes, vrede zij met hem, zijn te vinden in het midden (zoals in de Koran) om op te noemen een plotseling signaal komt van de profeet na Mozes? In het boek Deuteronomium om het verhaal van Mozes, vrede zij met hem herinneren, en tijdens dit verhaal komt al gezegd profeet komt na Mozes zijn als Mozes, Kwam in het Oude Testament: (live voor u Heer, uw God, een profeet uit het midden van uw broeders zoals ik Hem te horen 0,16 naar alles, wat Ik, de HEERE, uw God, in Horeb op de vergadering vroegen, zeggende:. Komen niet meer terug te horen de stem van de Heer, mijn God, ik niet zie ook dit grote vuur, opdat ik sterf 0,17 vertelde me Heer: U kunt goed te doen in gesproken 0,18 werd voor hen een profeet van het centrum van hun broeders zoals jij, en mijn woorden in zijn mond, Viclmanm alle aanbevolen hem doen 19 en wees de man die luistert niet naar me spreken in mijn naam, ik vraag hem om 0.20 en de profeet, die covers, neem een mijn woorden niet. Os om te spreken van, of die spreekt in naam van andere goden, sterven door de profeet 21, en ik heb gezegd in uw hart:.? hoe kunnen we weten dat de woorden die niet sprak de Heer 22 Wat sprak door de profeet in Gods naam niet voordoen of aanhouden, is het de woorden die niet sprak de Heer, maar tirannie sprak door de profeet, wees niet bang voor te zijn) [Deuteronomium, hoofdstuk 18: 15-22]. Denk aan mij, o die hield van hoe het komt tot een profeet na Mozes, natuurlijk, dit gesprek kwam op de lippen van Mozes van zijn volk een boodschap van God, zegt hij tegen hen (aangehouden voor hen een profeet van het centrum van hun broeders zoals jij, en mijn woorden in zijn mond) en de betekenis van deze woorden, die God zal een profeet na Mozes worden zoals hij en maakt zijn woorden in de mond van deze profeet, dat deze profeet woorden van God, en de vraag spreekt: Wie is deze profeet die, zoals Mozes, en spreekt de woorden van God? Op te sommen de kwaliteiten van de profeet, zoals opgenomen in de bijbelse tekst: 1 - Dit is een van de broers van de Profeet Isaac een van de afstammelingen van Ismaël vrede zij met hem: (vanaf het centrum van hun broers) en de geadresseerde zijn de kinderen van Israël, en hun broeders zijn de zonen van Ismael, vrede zij met hem. Dit is het bewijs dat de Profeet moet worden van de zonen van Ismael. 2 - dit moet een profeet als Mozes, vrede zij met hem naar dit woord (zoals jij), dat is de wet van de Profeet, en God om een boek te zijn. 3 - deze profeet spreekt het woord van God: (en mijn woorden in zijn mond). 4 - spreken allen van het op deze profeet zal gebeuren, en zo niet, dit is het bewijs dat deze profeet een leugenaar: (Wat sprak door de profeet in de naam van God niet optreden of aanhouden, is het de woorden die niet te spreken van de Heer), dat wil zeggen, woorden die worden gesproken deze profeet Indien niet wordt bereikt, betekent dit dat het niet het woord van God. 5 - Dit is de profeet van zijn volk alles wat aan hem geopenbaard door de geboden en de bepalingen van de wetgeving en verhalen worden, en zal niet alles wat God hem gebood te verbergen: (Viclmanm aanbevolen hem door alle). 6 - We hebben een bevestiging ontvangen van de profeet op deze twee: - (Heer, uw God, u woont een profeet uit het midden van uw broeders zoals ik). - (Instellen voor hen een profeet, zoals u van het centrum van hun broers). Overwegen, en benadrukt dat deze profeet zou zijn broeders, de kinderen van Israël (van uw broers, van het centrum van hun broeders) (dwz de zonen van Ismaël), maar ook om te benadrukken dat dit zou worden verwacht van de Profeet zoals Mozes (zoals ik, net als jij). De vraag is nu: Wie is de profeet genoemd in deze tekst? Is Jezus Christus als ze beweren, of is het Mohammed vrede zij met hem? 1 - De Christus is niet zoals Mozes, in vele opzichten, het is niet een nieuwe wet van gekomen, maar was het evangelie dat is de integraal van de Bijbel, Christus was bevestigd dat hij niet gekomen was om de wet ongeldig, maar als aanvulling (zoals in de Bijbel). 2 - Jezus geen vader heeft, maar God ademde van Zijn Geest in Onze-Lieve-Vrouw Maria, vrede zij met haar, en dus de geboorte van Mozes en de geboorte van Christus waren heel anders. 3 - Christus sprak in de wieg, heeft Mozes niet spreken, en Jezus was opgestaan van de doden en genees de blinden en doof en stom, en het wonder van Mozes was de stok. 4 - Christenen beweren dat Christus de Zoon van God, wat zal zijn als vanuit hun oogpunt dat onze meester Musa, die hem beschouwen als een profeet? 5 - dan is dat Jezus niet was van de zonen van Ismaël, maar God gestuurd naar de kinderen van Israël, Mohammed is een afstammeling van Ismaël, door God gezonden naar de Arabieren en alle mensen. 6 - Mohammed en Mozes zijn beiden getrouwd en beiden schapen grazen, en God zond Mozes om Farao en zijn volk door God gezonden aan Mohammed Aboe Lahab en zijn volk. 7 - Mozes was de Thora en de Koran zegt Mohammed. 8 - Tot slot is er een groot verschil ook vanuit het perspectief van de Bijbel, Christus is God niet te trouwen en heeft geen vader en werd gekruisigd en de (zoals zij beweren), maar Mozes is God niet getrouwd en heeft een vader of gekruisigd worden, dus als we behandelen deze logica, waarbij de gelijkenis tussen Mozes en Jezus als ze beweren?! Daarom, zegt dat de profeet verwees naar de bijbelse tekst is de Christus, deze verklaring is niet gebaseerd op enig bewijs, maar is in strijd met de waarheid. De Profeet Mohammed vrede zij met hem, hij was als Mozes, vrede zij met hem, hij is de eigenaar van de wet, die bereikten we het Woord van God de Almachtige, de wonderen, en alle komen met een cheque. De Bijbel zegt in verwijzing naar de grote profeet zoals Mozes, God stuurt aan de kinderen van Ismaël, en spreekt de woorden van God: (opgezet voor hen een profeet zoals je van het centrum van hun broeders, en mijn woorden in zijn mond, Viclmanm aanbevolen hem door alle). Bijvoorbeeld, wanneer Mohammad vrede zij met hem in het begin van het gesprek en de moslims in de meest kwetsbare fase van hun leven, ze te vertellen dat de islam overal zal verspreiden, zei hij: (wordt dit - dat wil zeggen, de Islam - Wat was dag en nacht), en de vraag: Heb je dit controleren? Islam verspreidde zich in elke plaats op aarde? Statistieken zegt modern en betrouwbaar: dat de islam is de religie meest voorkomende en snelst groeiende in de wereld, het is de enige godsdienst die is verspreid in alle landen van de wereld, en de islam zal de religie is de eerste in 2025 en het aandeel van moslims in de wereld tot 30%, terwijl het aandeel van de christenen zal niet meer bedragen dan 25%. Volgens de Britse referentie (Sato Tsugitaka, islamitische samenlevingen, Routledge, Verenigd Koninkrijk, 2004). De ongeletterde Profeet Mohammed vrede zij met hem kregen we een boodschap van God, elk woord in de Koran is het Woord van God, laten we veronderstellen dat het een hoax, is het mogelijk om zijn oproep en een leugen blijven - God surround - vier eeuwen en spreidde zijn religie zo groot? Is er een man in de hele geschiedenis een leugen tegen Allah, en beweerde dat de Boodschapper van God, en beweert de woorden van God kwam, is er zo'n een man in de geschiedenis van zijn gesprek voort te zetten, of dat God toont zijn leugen? Is het niet de Bijbel is degene die zegt: (The Prophet, die betrekking heeft op, neem een mijn woorden, niet Os te spreken, of die spreekt in naam van andere goden, sterven door de Profeet), ga je dood, de profeet Mohammed en eindigde vermeld of dat zijn penis nog steeds intact is na zijn dood tot-dag opstanding? Dus de logica van de Bijbel beweert dat de valse profeet zal niet lang en niet verspreid zijn oproep, en sinds Mohammed vrede zij met hem leefde in het hart van iedere moslim tot op de dag, is dit een teken van de Bijbel zelf de waarheid van de missie van Mohammed aan alle mensen! Dit kwam uit de soortgelijke woorden van de profeet van God: ((9) Hij is het, die zijn profeet heeft gezonden met de leiding en den godsdienst der waarheid, ten einde die boven elken anderen godsdienst te verheffen, hoewel de ongeloovigen afkeerig daarvan zijn.) [Kwaliteit: 9] . De vraag is: Is de achterkant van de religie van de islam en de verspreiding en werd de meest voorkomende godsdienst in de wereld of niet? Dus alles wat er is gebeurd door de ongeletterde Profeet Mohammed vrede zij met hem volledig bereikt, dan door de logica van de Bijbel en we kunnen zeggen met het volste vertrouwen dat de profeet Mohammed de profeet aangeduid met de bijbel in de vorige tekst. Het is de wijsheid van God, dat degenen, die vervormd de Bijbel geen aandacht te besteden aan deze verklaring, wist niet dat de verborgen signaal dat ze dragen, en daarom kwam niet bij hen, die deze referentie zou bewijzen tegen hen zijn, en erkennende dat Mohammed de boodschapper van Allah en zij niet het gevoel! De waarheid van God, als hij zegt: ((158) Zeg: O menschen! waarlijk, ik ben Gods gezant en aan u allen gericht. Hem behoort het koninkrijk des hemels en der aarde; er is geen God buiten hem; hij geeft leven en doet sterven. Gelooft dus in God en zijn gezant, den ongeletterden profeet, die zelf in God en zijn woord gelooft, en volgt hem, opdat gij goed geleid moogt worden.) [maat: 158].. Voor de rest van het interview |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tl;dr
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus allah is maar een miezerig ventje aangezien mijn naam meer in de bijbel komt.
ik wist wel dat god meer om mij gaf dan die schapen*******.
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wanneer krijgen we eindelijk eens de rest van het interview van revoleto.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() kan niet want MO kroop uit zn schelp in het jaar 666
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog meer woordspaghetti
![]()
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=lVyDQZh2FdI
Deze link om de leden van de groep te begrijpen Engels goed Ik hoop voordeel voor alle Ik ben tot uw beschikking voor elke vraag God geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus onmogelijk om de teksten juist te begrijpen en te vertalen, daar je niet over alle teksten beschikt en niemand de gebruikte talen nog kent. Zelfs de Koran die in het oud Arabisch is geschreven kan niet juist begrepen en vertaalt worden, wegens gebrek aan voldoende kennis van de gebruikte taal om de zegwijzes te begrijpen. Vaak moet men zelfs gokken om een woord te kunnen vertalen en te begrijpen. Heel het geloof, welk dan ook, is dus zuiver opgebouwd uit veronderstellingen en gissingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Waarom krijg je om de haverklap hier idioten met bekeringsdrang op dit forum?
Wil je geloven in een sprookje, fijn voor u, maar hou je zever voor jezelf. Niemand is hierin geïnteresseert... Over religie discussiëren echter is wel welkom, maar dit is geen discussie: dit is een soort van getuige van Jehova-aanpak. In plaats van een deur is dit echter een topic.
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Spambot
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Mijn lieve broer
Profeet Mohammed vrede zij met hem in de Torah en het Evangelie God zegt in de Heilige Koran (157) Die den gezant volgen; den ongeletterden gezant, dien zij in hunne boeken, in den Pentateuchus en in het Evangelie vinden aangeduid; hij zal hun gebieden wat rechtvaardig is en hun verbieden wat slecht is, en zal hun gebruik als wettig veroorloven van de dingen die vroeger verboden waren, en hij zal de dingen verbieden die slecht zijn, en hij zal hen van hunne zware lasten ontheffen en van de ketenen die op hen rusten. En zij die in hem gelooven, die hem vereeren en ondersteunen en het licht volgen dat met hem werd nedergezonden, zullen gelukkig zijn (82) Gij zult zeker vinden, dat de hevigsten in vijandschap omtrent de ware geloovigen, de Joden en de afgodendienaars zijn, en gij zult zeker vinden, dat zij onder hen, die het meest er toe overhellen, vriendschap met de trouwe geloovigen te sluiten, diegene zijn, welke zeggen: wij zijn Christenen. Dit komt, omdat er priesters en monniken onder hen zijn, en omdat zij niet van hoogmoed vervuld zijn. (83) En wanneer zij, hetgeen den apostel werd nedergezonden, zullen hooren lezen, zult gij hunne oogen zien overstroomen van tranen, door de waarheid die zij zullen ontdekken, zeggende: o Heer! wij gelooven; schrijf ons dus op met hen, die getuigenis afleggen der waarheid van den Koran. (84) En wat zou ons verhinderen in God te gelooven en de waarheid, die tot ons is gekomen, en ernstig te begeeren, dat God ons met de rechtvaardigen in het paradijs leide? (85) Daarvoor heeft God hen beloond, om hetgeen zij hebben gezegd, met tuinen van rivieren doorsneden; eeuwig zullen zij daarin verblijven; en dat is de belooning voor den rechtvaardige. Ik bedoel, dat wat Joden en christenen bekeren tot de islam na het kennen van de waarheid over de profeet Mohammed en een van hen arrogant en tranen uit hun ogen aan het geloof en de juiste manier om God te zien Dat is de betekenis van het vers de edele God geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() U gaat uw boodschap iets boeiender moeten brengen. Na 2 regels vallen mijn ogen steeds dicht.
Het missioneringswerk lukt niet zo goed eh? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben uw broer niet. Mijn papa en mama hebben u niet gepoept.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ocharme die jongen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() De echte reden waarom moslims zo veel energie steken in het trachten te bekeren van niet-/anders gelovigen zoals revoleto hier weer doet, is omdat de niet-/anders gelovigen hen confronteren met een heel pijnlijke waarheid, nl. dat moslims het wel eens bij het verkeerde eind zouden kunnen hebben in hun geloof.
Dit is natuurlijk een veel pijnlijker feit voor moslims dan bvb. voor christenen omdat moslims zo veel van hun leven opgeven voor de islam, sommigen geven er zelfs letterlijk hun leven voor. Wat als het allemaal voor niets is geweest? Dit is een mogelijkheid waarmee ze telkens weer geconfronteerd worden als ze een niet/anders gelovige op straat zien lopen. Vandaar hun kruistocht zo veel mogelijk mensen te proberen converteren naar de islam, ze willen deze pijnlijke waarheid namelijk kunnen negeren en er niet constand mee geconfronteerd worden. Dit is ook de reden waarom de sharia oproept moslims die hun geloof opgeven te doden. Deze mensen zijn nl. voor hen de grootste confrontatie met de mogelijkheid dat islam een sprookje zou kunnen zijn, in tegenstelling tot anderen zijn dit mensen die de islam bestudeerd hebbben en het dan afgedaan als onwaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Mijn lieve broer
weet je Wat gebeurt er met diegenen die de islam bestuderen met de kennis en het begrip van de ware? Bekeren tot de islam en huilen en tranen voor het beveiligen van het feit dat het verdwenen omdat van te proberen om de islam in diskrediet op enigerlei wijze En vind de leerstellingen van de Islam is vol van wijsheid en rationaliteit en wetenschap Ik las het debat en dialoog en opmerkingen Het is geweldig maar Ik zag niemand het hier over de wonderen van de Heilige Koran en Profeet Mohammed Sunn Niemand vroeg me denken van nooit meer Waarom niet vragen Hoe sprak de Profeet Mohammed vrede zij met hem vanaf de zee en schaduwen in de Koran is niet een duiker? Hoe sprak de Profeet Mohammed vrede zij met hem voor het menselijk lichaam van binnenuit en de foetus is niet een chirurg of een dokter? Hoe sprak de Profeet Mohammed vrede zij met hem vanuit de lucht, planeten en sterrenstelsels is niet een astronaut? Hoe sprak de Profeet Mohammed vrede zij met hem grote wijsheid over liefde en menselijke relaties en het huwelijk? Denk je dat mensen zeiden Gesproken over hoe dit alles is niet opgeleid? Niet lezen of schrijven sinds 1433 Ik hoop dat je erover nadenkt en komen tot een antwoord van de geest en het hart God geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Neen, zwakte geleid je tot de islam.
Mensen hebben als "beschaafd" wezen 1 groot nadeel tov. de andere wezens op deze planeet, nl. dat ze beseffen dat zij en hun geliefden ooit zullen sterven. Een harde realiteit waar de andere wezens niet het verstand voor hebben om over na te denken tot het moment echt gekomen is. Dat is nu eenmaal onze grootste zwakte en godsdiensten als de islam buiten deze zwakte uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() gerespecteerd lid
Ik hoop voor alle te profiteren door het lezen van mijn artikelen met zorg en veel aandacht voor de islam De islam maakt een mens voelt sterk en goede manieren en mensen helpen Dit komt omdat hij altijd gelijk Daarom ben ik tot uw dienst voor elke vraag God geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Biggels geleid je tot boven de wolken. |
|
![]() |
![]() |