![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De federale regering heeft beslist om de grenzen gesloten tehouden voor inwoners van de nieuwe lidstaten ....
Wat een bende racisten is me dat... Als het centrum tegen zulke racisten IN DADEN geen klacht neer zou leggen... tja dan is bewezen wat al lang geweten is...(door verstandige mensen..)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() ... dat dat centrum racistisch is tegenover het eigen witte volk ! Bah !
Maar ja, wat doet nen autochtone mens al niet om aan een vaste job te geraken. Naschrift. De allochtoon en werken ... dat kan je in Mechelen gaan vragen.
![]() |
#3 |
|
![]() En waar blijven de antiracisten om de paarse regering aan te klagen nu er duidelijk onderscheid gemaakt wordt in DADEN russen verschillende mensen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik het een wat zwak excuus, men had maar eerder moeten beginnen met de maatregelen om het openen van de grenzen deftig te laten verlopen. De draai die jij eraan geeft, is belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() nou moe tja ik kan er ook niets aan doen dat die vooruitziende regeerders er klaarblijkelijk nog geen tijd voor gehad hebben om dit probleem op te lossen he...
hoe lang op voorhand wisten die kwistenbiebels eigenlijk dat het probleem zich ging stellen... Tja Vision als het VB zegt : deur dicht voor vreemdelingen dan roept iedereen racisme en komt het CGKR wel in actie... dan is het KIA.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het centrum heeft al lang gereageerd
http://forum.politics.be/showthread.php?t=46335 En loop is nekeer in brussel rond, en zie hoeveel oost-europeanen er al zijn. Gaan we die dan in de illegaliteit laten verzeilen ? Waar je er geen controle meer op hebt |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. En ook niet over het VB. Wel over de werkgever van het CGKR.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geef de Belgen en de aanwezige vreemdelingen al maar eens eerst uitzicht op werk ipv ons sociaal systeem uit te hollen omdat er een aantal politiek correcten in de belangstelling kunnen staan. Wat mij steeds verbaasd is dat er hier veel op de werklozen hunne nek zitten Belg of niet,maar dat men langs de andere kant niet doorheeft dat onze pensioenen straks niet meer kunnen betaald worden omdat we veel te veel uitgeven aan mensen die nooit 1 frank(euro)hebben bijgedragen aan onze (voormalige)welvaart.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 28 februari 2006 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voorwaarde : scherpe controle op de uitbetaalde lonen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hmm, excuses, die zijn daar al illigaal hé, ... alle nu nie meer nu ze lid zijn van de unie... Vrij verkeer van goederen en personen weet je wel, ... |
|
![]() |
![]() |