![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen die communisten nu nog altijd mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef mij maar Sarkozy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Maar het is aan de Fransen om te beslissen uiteraard. Het is per slot van rekening hun president.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ga voor Arlette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb Allenbach altijd al wel zien zitten, hoewel ik federalisme maar jakkie vind.
Hoewel, in Frankrijk kunnen ze dat goed gebruiken, want ze gaan ook onze kant op... Bretagne, Corsica, "Occitanië", Jura, Savoie, ... Als ze dat willen tegengaan, zullen ze uit hun kram moeten schieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() de communisten zouden eens aan de macht moeten komen voor een verkiezingstermijn of 2, om de zaken wat "op te kuisen".Vanalles nationaliseren, kapitalen in beslag nemen, en de doodstraf invoeren voor kapitaalvlucht.Verbieden van delokalisatie voor winstmakende bedrijven, en overheidshulp voor degenen die het moeilijk hebben.Zo van die dingen.Maar voor binnenlandse zaken, en voor het kersverse" Ministere de la Réconduite des Etrangers" mag men een paar mannen van de FN inschakelen.Die zijn gemotiveerd voor zulke zaken, en voor andere dingen niet heel nuttig.Als er terug orde op zaken is gesteld, binnen een paar jaar, kunnen er terug minder "extreme" mensen verkozen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is in het algemeen zo, maar ik lees van tijd tot tijd Le Monde, en daar staat meestal niets dan lof in...
http://fr.wikipedia.org/wiki/Jean-Philippe_Allenbach
![]() |