![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik moet een ingebrekestellin schrijven als opdracht (van school uit). Ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen kan iemand mij raad geven???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() advocaten genoeg die u kunnen helpen, willen helpen zal alleen gebeuren als ge €250 voorschot geeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
1. De vaststelling dat de wederpartij een verplichting uit een contract niet nakomt. (Dus u moet precies omschrijven welke contractuele verplichting hij of zij verzaakt). 2. Een eis tot nakoming (dus u moet schrijven dat u nakoming van de geschonden verplichting eist). 3. Een redelijke termijn (u schrijft dat u de wederpartij nog maximaal een x aantal dagen de tijd geeft voor nakoming. Deze termijn hangt af van de vereiste inspanning, maar als het gewoon betalen is of iets anders dat snel te doen is, dan is een termijn van 10 of 14 dagen OK). Dan schrijft u nog dat bij niet-aanhouden van de termijn verdere juridische stappen zullen volgen. De ingebrekestelling is immers de noodzakelijke eerste stap voor het starten van een gerechtelijke procedure. 4. Datum, plaats, en naam met handtekening. Succes ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |