![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ok, wie doet er mee?
wedden dat Iran wel/niet wordt aangevallen? Ik kies uiteraard voor 'ja' Iran wordt aangevallen. En diegene die verliezen, moeten de hele NWO thread met een vulpen overschrijven! ![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat Iran ook zeker zal aangevallen worden. Het ligt nu eenmaal binnen de agenda en hoe ze nu bezig zijn zie je duidelijk dat ze de publieke opinie aan het opwarmen zijn met geruchten , ontkenningen , dan is de optie er weel wel dan weer niet etc.... Het ligt er dik op.
Ze gaan wellicht een niuewe terroristische aanval nodig hebben (lees creeëren) om het de publieke opinie voldoende mee te krijgen.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welk tijdsperspectief?
Want ooit zal Iran wel eens aangevallen worden, neem ik aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hoe sneller, hoe beter, dan is er nekeer iets anders op TV dan Irak en Israel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik vermoed dat het het begin van de WO III zal zijn . Dus hoe sneller hoe beter? nou nee!!! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met name tussen mezelf en de ravissante poster genaamd Illwill. Het gaat om een bak bier en ik heb gewed dat Iran NIET zou aangevallen worden vóór 15 juni van dit jaar. (ik vind de post nu niet direct terug) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus ik weet niet of je wint of verliest ivm die datum. Maar ik zeg dus dat ie wel aangevallen gaat worden! Nu afwachten. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit in het geval dat de Amerikanen wel degelijk de terrorristen manipuleren.Als dat niet het geval is, zijn we niet buiten gevaar, natuurlijk, dan is het gewoon dat het Kwaad uit henzelf komt (mijn idee), en dan zou een Europees monument eraan kunnen gaan om ons te straffen, omdat wij "ongelovigen" zijn ,net als de Amerikanen, en dus verdelgt moeten worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 19 april 2006 om 13:40. Reden: schrijffout |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer typisch dat je het nu niet terug vind.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In elk geval, Iran wordt dit jaar ZEKER NIET aangevallen.. Ik durf zelfs meer zeggen ,de betrekkingen tussen de VS en IRAN zouden wel eens sterk kunnen verbeteren indien de situatie in Irak een beetje gestabiliseerd geraakt en de twee openlijke gesprekken zullen aangaan.
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Er is nog geen raket vertrokken of de olieprijs staat al abnormaal hoog...73dollar.
Terwijl het westen zich kapotbijt op die olieprijzen, verdienen de Arabische landen en Iran grof poen. Hoe hilarisch. Ik durf bijna zeggen dat de uitdagende houding van Iran een bewuste strategie is om even harde miljarden binnen te rijven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De datums weet ik niet meer. En euh, welke draad was dat nu weer? Eens aan illwill vragen. Hij weet blijkbaar nog wel welke draad het was. Btw, over de zaak zelf durf ik me nog steeds niet uit te spreken. Waarom, dat heb ik toen op die draad ook uitgelegd.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 19 april 2006 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Ik dat Amerika Iran in november of december gaat aanvallen of anders in het voorjaar van 2007. Mijn pronostiek!
Laatst gewijzigd door Revolutie : 19 april 2006 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In november zijn het verkiezingen in de VS. Als alles min of meer blijft zoals het is, dan zijn de Republikeinen in de VS hun meerderheid kwijt in Congress en het enige wat Bush dan nog kan doen is de lopende zaken afhandelen gedurende de twee jaar die hem dan nog resten.
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Wat verstaan je onder aanvallen?
Het land binnenvallen, het regime omverwerpen en een nieuw installeren? Of gewoon de kerninstallaties platbombarderen met een paar straaljagers(door de US en/of Israël)? Het 2de lijkt mij erg waarschijnlijk, het eerste niet direct(maar het valt niet uit te sluiten).
![]() |
#18 |
|
![]() Ze zijn de internationale machtsverhoudingen aan het herdefinieren.
Een pessimistische prognose, (ik zeg niet dat het zo gaat zijn): Amerika valt Iran binnen na een mogelijke terroristische nuclaire aanlag (of tijdens de inval). Waar door de internationale spanningen hoog oplopen. Uit die internationale turbulentie komt China meer en meer tegenover Amerika te staan, en het midden-oosten is één heksenketel. Op hetzelfde ogenblik wordt Amerika geteisterd door enkel natuurrampen en is het algemene staat van beleg in Amerika. China en Rusland vallen Amerika aan en er breekt een wereldoorlog uit die kort maar hevig zal zijn met enige nucleaire uitwisseling. Amerika is totaal ingestort, en de U.N wordt ingeroepen na het conflict om orde op zaken te stellen. De gehele wereldbevolking is gedemoraliseerd en er wordt een supra continentale entiteit opgezet die voortvloeit uit de U.N met als belofte nooit meer oorlog.
Laatst gewijzigd door exodus : 19 april 2006 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik hier : Citaat:
Citaat:
En ik had niet gewed voor een bak bier maar wel voor 4 duvels. (een weddenschap die Illwill trouwens had voorgesteld) Op 7 Juni, mag je die opsturen naar mijn adres, Illwill (via PM). Ik had eerst de intentie om die op de grote markt in Brussel te gaan degusteren op jouw kosten maar nu denk ik dat het geen goed idee is en slecht voor mijn reputatie om gezien te worden met een mentaal en sociaal gehandicapte als Illwill. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 20 april 2006 om 08:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Een inval in Iran zullen ze zeker niet doen, misschien wat bommentjes droppen boven deze barbaren maar voor de rest moet je niet veel verwachten.
|
![]() |
![]() |