![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vond een interessante stelling die zich vooral toespitst op reacties van de VB-aanhangers. Het gaat om een artikel, geschreven en gepubliceerd door Prof. Dr. Etienne Vermeersch (een maatschappijkritisch filosoof).
http://www.etiennevermeersch.be/arti.../document_view Tenzij de VB-aanhangers met het beeld dat op een realistische en rationele door Vermeersch is gebracht akkoord gaan, verwacht ik een interessante en uiterst boeiende discussie van een ongetwijfeld hoog niveau. Het kan natuurlijk ook uitmonden in een situatie waarin dit artikel gezien wordt als extra voer om de slachtofferrol van het VB te verstevigen. Ocharme. Toch veel plezier. =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Stemmingmakerij.
U gebruikt nazi-methoden , mijn beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ze moesten die kerel uit de universiteit schoppen !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals gebruikelijk veel gebrul maar de stelling weerleggen is blijkbaar teveel gevraagd... 8)
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() - het rechtse "etnodifferentialisme" houdt geen waardeoordeel in over volkeren en kulturen >< racisme
- "aanpassen of terugkeren" is niet fundamenteel verschillend van het verlichte principe van "burgerschap" Heel die tekst is onzin met andere woorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus, je bedoelt: je hebt twee iet wat "minder sterke" statements aangepakt, en de overige 1450 laten liggen? Ja, hoor! Onzin! |
||
![]() |
![]() |