![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Even een vraagje aan jullie. Een vriendin van me krijgt binnenkort chemotherapie. Ze weet dat ze haar haren zal verliezen Ze vindt dat enorm erg. Weet iemand waar ze een mooie, professionele pruik kan kopen? Dat zou veel troost betekenen voor haar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder denk ik wel dat ze je bij de 'ziekenkas' kunnen vertellen waar je een pruik kan aanschaffen. Ik heb geen idee. En je hebt google ook nog.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hoe heet dat ook weer, een winkel waar ze pruiken verkopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n pruik gaat vervelend zijn, jeuken en irriteren.
(Volgens een kennis die ook chemo kreeg en liever zonder pruik rondliep toch...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle ja, als 't over zo'n pruiken gaat hé, ge hebt van die "jaren 70' pruiken" ook maar daar bedoelen ze iets anders mee geloof ik. Hier in k&k weet je maar nooit hé...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ik heb gezocht via google maar dat is echt niet evident. Dus als iemand adressen heeft, meer dan welkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Cammenstraat, "het zilveren parukske."
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel antwoord. Vraag dat aan de oncoloog of ziekenkas.
Dat is wat mijn schoonmoeder heeft gedaan.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 oktober 2013 om 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pruiken & haarwerken
Bredabaan 284 Merksem
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeilijk daar op huidig ogenblik met al die wegenwerken daar aan de Bredabaan
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.tegenkanker.be/pruikenenzo ik zag recent een docu (geen idee welke zender, kan ook die nieuwe Libelle-zender zijn geweest) over een kapper die zulke pruiken tweedehands verkoopt. alvast een Nederlandse site: http://www.haarstichting.nl/pruik-doneren Kennis van me had ook zo'n pruikje laten maken: nooit gedragen wegens jeuk en irritatie. Voordat die pruik op kon gezet worden moest heel haar schedel telkens met een speciale olie worden ingewreven. Een leuke tulband was dan veel sneller opgezet. Zoals deze van de betreurde MRM : ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Beste even navragen aan uw behandelende arts of de onco-verpleegkundige.
Zij zullen u vast en zeker verder kunnen helpen. Veel sterkte, moed en doorzettingsvermogen toegewenst aan uw vriendin. Hopelijk is de ziekte vlug overwonnen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() In Zonhoven was er vroeger eentje. Weet niet of die nog actief was. Als je van Houthalen kwam en dan bij de eerste afslag op de dubbelvaksweg richting Zonhoven Centrum reed, kwam je erlangs. Sorry ken er geen naam van.
|
![]() |
![]() |