![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Ik merk dat men mijn hier tot partijlid heeft gebombardeerd.
En ik heb altijd beweerd geen partijen aan te hangen. Ik zie mij dan ook genoodzaakt mijn ontslag in te dienen. Het was in elk geval een waar genoegen hier te mogen zijn en vrijelijk(?) mijn mening te hebben mogen uiten. Maar geen tranen. Ik zeg u geen vaarwel, maar wel tot wederziens. Wie weet komen we elkaar ooit nog eens tegen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???????? He Wat wil Dat Zeggen He http://www.myhomeplanet.nl/vriendschapsgedichten4.html
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 maart 2006 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jimmy dat is gewoon afhankelijk van het aantal postings dat je doet hoor
kijk bij duveltje en je ziet dat die goeverneur is en bij mij zal je europees commissaris zien staan we beginnen hier allemaal als vreemdeling - vanaf 100 postings zijn we burger en vanaf 200 zijn we partijlid het zijn dus een soort levels die je activiteitsgraad hier op politcs weergeven en niets meer dan dat ![]() ook ik ben hier nog vreemdeling, burger, partijlid enz geweest
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Dit weet ik wel. Het was meer als grap bedoeld.
Toch vreest men de grote filosoof. Hij druist namelijk in tegen alle publieke opinies. Deze filosoof wordt opzettelijk in de meeste boekhandels geweerd. Ik merk aan de reacties van de plaatselijke middeleeuwers dat ze niet in goede aarde vallen. Daarom lijkt het me beter ermee op te houden. Mensen VREZEN HET ONBEKENDE. Maar ooit worden de 'oneigentijdse beschouwingen' van Nietzsche gemeengoed. Maar jullie hebben mijn emailadres, hé ![]() Denk maar aan Leonardo da Vinci. Enkele honderden jaren technologische achterstand dankzij de vrees van de onwetenden. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Wat bedoel je met deze reactie? Is me niet duidelijk. Hihi
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 21 januari 2010 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 21 januari 2010 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Ook Politics.be houdt mijns inziens niet van mijn postings. Wanneer ik hen vraag of bijvoorbeeld mijn postings ermee door kunnen, dan staan ze me niet te woord. Ik ben hypergevoelig wat menselijke reacties (of niet-reacties) betreft.
Je zegt wat je wil, zolang het maar strookt met één van de vijf publieke opinies. DAT is de realiteit. Anders krijg je de MASSA tegen je. En de massa HEERST! Citaat:
Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 21 januari 2010 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() De meesten zullen me toch niet missen. Mijn postings werden toch niet zoveel gelezen. Gelukkig maar, eigenlijk. Anders werd ik een ECHT probleem. Hetzelfde probleem dat Jezus indertijd had. Ook de boeken van de grote filosoof hebben geen grote oplage. Maar dat is net een kenmerk van goede boeken. Een boek dat voor de massa wordt geschreven, is NOOIT goed. Denk maar aan de Da Vinci Code.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 21 januari 2010 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 21 januari 2010 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Jimmy ik gaan u missen man ....mocht het je onder steunen of begrijpend klinken ...mijn posts worden ook euhm ni man vriendelijk of correct behandelt .
Nu ik voor den tweeden keer gebant werd ...wil ik wel in herhaling vallen tegen deze schijn sociale webmasters en hun collegakes. Een derde en een vierde keer of meer geband worden mag en " moet " zelfs want dit gebeurt enkel op forum.politics.be dermee zij hier rellen ...wij rellen . ![]() Goed om te bemerken dat ik niet de enige ben die zich hier niet thuis voel al dan niet met intresses rond politiek. Sterkte & tot wederziens ofzo en www is groot so dont worry be happy ![]() & polleke ( handje ) . P.S : uw posts waren bij de weinige die sociaal getint waren en vooral sociaal bewust waren maarja onderwaarderingen vindt men overal tegenwoordig . |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Mensen die schreeuwen om aandacht zijn meestal eenzame mensen maar soms willen ze enkel in de belangstelling staan, hoe is het zo ver kunnen komen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Partijlid
|
![]() Mensen hebben trouwens de kunst van het lezen verleerd. Ze trekken te vlug conclusies en leggen je woorden in de mond die je helemaal niet hebt uitgesproken.
Voorbeeld: ik schreef eens: het VOLK gelooft dat politie een noodzaak is (Nietzsche) In tegenstelling tot wat de meesten denken heb ik mij hier niet uitgesproken TEGEN de politiediensten. Enkel de publieke opvatting doorprikt als zou het een NOODZAAK zijn voor een levensvatbare maatschappij. De politie zoals we haar nu kennen is een vrij recente ontwikkeling. Max 200 jaar of zo. DAT heb ik gezegd. Maar heb ik mij hiermee uitgesproken tegen politiediensten? Heb ik daarmee gezegd dat politie geen nut heeft? Ik dacht het niet. Maar de oppervlakkige lezer denkt van wel! Toen ik het had over de timide moraal van de commerciële maatschappij (of de middenklasse), heb ik mij toen uitgesproken TEGEN de maatschappij, of TEGEN de middenklasse? Het enige waar ik echt iets tegen heb, is de publieke opinie. Een OPINIE!!! en geen mensen of individuen. Maar ja, de grote filosoof heeft alweer gelijk: de mensen hebben de kunst van het lezen verleerd. Men trekt foute conclusies. Men leest oppervlakkig. Citaat:
Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 21 januari 2010 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ow waw khem waarschuwingen en een rooi lichtje als gouverneur hmmm kan ik me niet als onder geschikt opgeven ?!
Me sociaal uit schrijven van deze site hmmm ni dus ...logisch ...communicatie heet dat dan ...moderators voegen zich niet in de discuties maar laten wel hun vriendjes hun mening hier gelden ...ni echt massa gewoon kleine groep mé veel geld en nen groten smoel gelijk ik alléén dan zonder geld lol ![]() Andere politieke sites heten u meer dan van harte welkom Jimmy like me ...like everybody. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 21 januari 2010 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oemda die plastron dragers boven ons statuut kraaien en kermen zoals een haan zonder kop; omdat ze overkomen zoals een kip die geen eieren legt veel kakelt en mensen uitsluitend belachelijk maken en voor oordelen. Omdat hoog geleerden hun kennis voorstellen als zijnde " de " waarheid inzake sociaal inzicht en omgang met derden ...waarheid is dat ze zelf het niet kunnen of zelf bedriegenlijk zijn in woord & daad . Kortom in zake diversiele communicatie mag er nog " mega " veel gewerkt worden in het groot Antwerpse....vooral tegenover de kleine burger op de straat en in de goot . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Geachte,
Citaat:
Peter Johan Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 21 januari 2010 om 22:36. |
|
![]() |