![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat iedereen met klein manne het wel kent;
in't passeren even mijkijken met de bengels naar Spring, Bob de Bouwer of Piet Piraat ofzo en dan blijven hangen en heel de aflevering uitkijken. Wie herkent dat en bij welke programmas op Ketnet blijf jij hangen? Ik volg Spring wel eens bij tussenpozen. Bovendien is het als ouder nooit slecht om in de gaten te houden waar de mannen allemaal naar kijken. Maar hier gaat het echt om dingen die je regelmatig bekijkt.
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ik kijk daar nie toevallig naar, als ik aan het zappen ben blijf ik makkelijk hangen bij een nieuwe aflevering van plop of samson en gert, zelfs als de klein mannen nie thuis zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pijnlijk als die net binnenkomen terwijl je naar Samson zit te staren he?
Vooral als ze dan vragen of ze het nieuws op mogen zetten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kijk wel veel naar Cartoon Network. En naar Spongebob Squarepantsen Fairly Odd Parents op Nickelodeon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Gewaldig! Film al gezien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik kijk wel graar looney tunes.....een zeker die ééne coyote, ik rol soms op mijn buik van het lachen,.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |