![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik las in een Belgabericht dat in De Standaard van 9.9.2005 verscheen dat de verschillende telefoonoperatoren in ons land er bij het ministerie van Justitie op aandrongen om de achterstallige facturen te betalen.
Het ging om rekeningen voor speciale opdrachten uitgevoerd in het kader van gerechtelijke onderzoeken. 'Base, Mobistar en Proximus hebben samen nog 9.536.270 euro te goed' schreef de krant Het Belang van Limburg. De kosten van telefoontaps en nummeridentificatie in gerechtelijke onderzoeken zijn de jongste vijf jaar enorm gestegen. In 2000 betaalde justitie 6,3 miljoen euro voor opsporing en identificatie van mobiele telefoonnummers en 2,6 miljoen euro voor telefoontaps. Vorig jaar was dat al opgelopen tot respectievelijk 14,8 miljoen en 2,5 miljoen euro. Dat wil echter niet zeggen dat er voor het gerecht een uitzondering moet gemaakt worden. Wie van 's morgens tot 's avonds telefoontapt, moet ook de rekeningen maar betalen. Of denken die 'mensen van de wet' soms dat ze boven de wet staan ? Wie de regels overtreedt, zet ik gewoonweg op mijn boekje dat ik altijd op zak heb. Ik maak voor niemand een uitzondering ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Zullen niet de enige rekeningen zijn die onbetaald blijven!!
Remember: de kas is LEEG! |
![]() |
![]() |