![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit kan een gevaarlijke draad worden, dus uit veiligheidsoverwegingen en uit voorzorg plaats ik het maar bij Koeien en Kalveren.
Het gaat hem over volgend artikel: Vrouw van de toekomst heeft... een dik gat Hierin staat o.a.: Citaat:
- wat heeft een appelfiguur met een dikkere kont te maken? - heeft het iets te maken met zogenaamd RAS (youssof!!!! let op!!!) want Afrikaanse vrouwen hebben al veel langer "een dik gat". Zou dit te maken hebben met het feit dat het zogenaamd afrikaanse ras hier al langer rondloopt en dus al een stapje verder in de evolutie zijn geraakt? Of zou dat betekenen dat het zogenaamd aziatisch ras nu ook eindelijk eens een kont gaat hebben? Of zou het gewoon enkel het zogenaamde kaukasische ras zijn wiens vrouwelijke konten gaan verdikken? - en als onze oma's een smallere taille hadden, geldt dat dan ook voor het zogenaamd afrikaanse ras? want het zogenaamd aziatische ras heeft volgens mij nog stééds een smallere taille. Daarom dus onder koeien en klaveren. Ik heb geen zin om omwille van die dikkere konten in het gevang te gaan zitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 augustus 2008 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o ja, wat is er bovendien met het woordje "achterwerk" gebeurd? Bestaat dat nog?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Laat maar komen, ik hou wel van lekker gevulde billen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer....ferm jammer....geef mij maar een fijn poepke....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Véél beter dan zo'n platte strijkplankkont ...
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() een forum zonder bewijzen is als een boek zonder prentjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een draad op k&k zonder prentjes ...........
![]()
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Bizar. Zou het gewoon niets te maken hebben met het feit dat de wereldbevolking globaal gezien uitdeint? Nu Azië onze voedingsmiddelen gaat uitproberen zullen ze er ook last van krijgen. (melk, mcdonalds, hamburger, chocola, ...) Ik denk wel dat het schoonheidsideaal van de slanke vrouw op zijn laatste benen aan het lopen is. De marktleiders kunnen dit niet lang meer volhouden, aan wie gaan ze hun kleren xs en s immers verkopen? Nu wordt er al met de maten geklooid om iemand de indruk te geven dat hij of zij wel in een kleiner exemplaar kan. Voor mij hoeft niemand slank te zijn. Iemand die wat molliger is kan even mooi staan met een kleedje bv, en afhankelijk van het model zelfs mooier dan iemand die graatmager is. Ik vind ook dat het figuur belangrijker is en zolang dat vrouwelijk is met alle verhoudingen die daarbij horen, is het mooi. Maar iemand die echt zwaar obees is, is ook zwaar ongezond. Daarom hoop ik dat het schoonheidsideaal niet iemand wordt die echt obees is. Maar fitheid is het belangrijkste, niet of je al dan niet slank bent. Ik denk niet dat het iets heeft te maken met wat jij oppert Circe. In Afrika is het schoonheidsideaal mollig, omdat dit een teken is dat iemand het geld heeft om zich goed te voeden. Dit is een beetje aan het omslaan, want omdat ons westers voedingspatroon daar de bevolking ook heeft bereikt, zijn de onderlagen van de bevolking momenteel nu ook aan het verdikken. Net zoals het hier dikwijls armere mensen zijn, die dikker zijn. Amai, hoe serieus voor K&K. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 augustus 2008 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() we zijn JLO eeuwig dankbaar zeggen vele dames
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Vele heren zeggen dan weer dat mijn booty mooier is dan dat van JLO. En wie ben ik om ze ongelijk te geven?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 augustus 2008 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() ![]() is even fake als ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Maar als ik even meega in je redenering en om de huidige culturele invloeden op de populatie die je onderzoekt uit te sluiten (de culturele invloeden doorheen de evolutie kan je niet meer uitsluiten, mits de cultuur/omgeving de genen kan en zal gewijzigd hebben) - de bekkenbreedte (dus enkel die van het bot) bij Afrikaanse - (of denk je van heel Afrika?) - de manier waarop vet en spiermassa zich rond het bot verdeeld bij Afrikaanse - vs. Europese vrouwen. Daar moet toch een onderzoek over bestaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je gek?
|
![]() |
![]() |