![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Allatta: "Gevangenis leek wel vijfsterrenhotel"za 25/03/06 - Een dag na zijn vrijlating liet Pietro Allatta zich al opmerken in de eretribune van Charleroi. La Dernière Heure sprak met hem. "Ik voel me schitterend, maar ik heb deze ellende niet verdiend."
![]() ![]() ![]() ![]() "De andere gevangenen kenden me allemaal. Wat wil je, met al die negatieve publiciteit in de kranten." "Eigenlijk moet ik de pers bedanken", zegt Allatta. "Dankzij haar moest ik naar de gevangenis. De onderzoeksrechter kon gewoon niet meer anders." Wat de ondervragingen betreft, is Allatta heel beleefd voor onderzoeksrechter Sylviana Verstreken. "Zij heeft niets verkeerds gedaan. Zij heeft gewoon haar job uitgeoefend." bron vrtnieuws.net De gevangenis van vorst een 5-sterren hotel? Wie weet meer? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom denk je anders dat die marokkanen etc zo blij zijn als ze in de gevangenis komen, gratis dit gratis dat, ze hebben het nog beter dan een bejaarde, en ze krijgen onder hun holmaatjes ook nog een keer een statusverhoging alsof het apen in een stam zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een waardige democratie zou zo'n Allatta geöstraceerd zijn en naar Klein-Griekenland verbannen zijn voor 10 jaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een waardige 'democratie'?
Was het niet Allatta waarmee die journalisten maar niet in contact konden komen, wiens telefoonnummer de plaatselijke POLITIE vanbuiten kende, én probleemloos kon bereiken? Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 maart 2006 om 06:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die Allatta, dat is nog eens een betrouwbare informatiebron, zie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo betrouwbaar zelfs dat hij alweer op vrije voeten is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn we nu allen in gevaar nu dat-ie vrij is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Allatta: ziet er wel goed gebruind uit, zouden ze in dat 5 sterren hotel ook zonnebanken hebben, van de zon hier in België kan het toch niet zijn volgens mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Laat het gokken terug beginnen!
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst moet men voorkomen voor een rechtbank en veroordeeld raken. Momenteel kan men blijkbaar de heer Alatta hoogstens wat "zijdelingse" zaakjes aansmeren die vermoedelijk met een of andere boete geregeld zullen raken ter gelegener tijd..... Het is het kenmerk van een "waardige democratie" dat men een persoon niet ,overeenkomstig de verdenkingen of suggesties in de Pers" aanpakt,maar overeenkomstig de blootgelegde feiten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vermoed dat ze hem op dit moment enkel nog maar verdenken van enkele 'zijdelinkse' zaakjes omwille van tactische redenen. Door hem voor die zaken op te pakken kunnen ze hem al ondervragen maar omdat hij officieel nog niet verdacht is in de omkopingsaffaire moeten ze hem nog geen inzage geven in dat dossier.
Coekie Laatst gewijzigd door Coekie : 26 maart 2006 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() FC Flikken - WS Maffia
Ik gok op 2 - 5... Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 26 maart 2006 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Ik god op 0-8
Waarbij FC Flikken 2 maal de lat raakt. En hun keeper is omgekocht.
"Faith: not wanting to know what is true." Friedrich Nietzsche Laatst gewijzigd door Jeng : 26 maart 2006 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel degenen die werken, een beetje centen hebben om te kunnen gokken en wat lichter kunnen gemaakt worden.
Jij bent dus veilig, wees gerust.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |