![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig ontsnapt aan de onderzoekswoede van wetenschappers en vorsers allerhande. Dat meldt de website van Pink Wave. Zo werd door het "Kinsey Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction" nagegaan of er een verband bestaat tussen de grootte van iemands penis en zijn seksuele voorkeur.
Voor het onderzoek werd een behoorlijk groot staal van mannen onderzocht. Niet minder dan 5.122 mannen werden in de periode 1938 tot 1963 door het instituut ondervraagd. Ze werden in twee groepen opgedeeld: eerder homoseksueel (935) en eerder heteroseksueel (4.187). De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen. Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil. De meetresultaten zouden mogelijk extra bewijs leveren voor het feit dat variaties in het hormonale niveau, of andere biologische mechanismen die een rol spelen bij de menselijke voortplanting, de seksuele voorkeur beïnvloeden. Bron: www.hetrozehuis.be
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dit is duidelijk geen onderwerp voor hetero-vrouwen die getrouwd zijn, of binnenkort trouwen met mannen die groot geschapen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als men zou schrijven dat heteromannen een grotere pik hebben, dan kreeg ik meteen een proces wegens discriminatie aan de beurt.
Heeft het zin om een onderscheid te maken tussen homo's en hetero's? En zo ja, hoe verwacht je dan dat beiden niet naast elkaar gaan leven?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ajakkes!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou zeggen: auw
![]() Verder hoop ik dat er geen belastingsgeld naar dat soort onderzoeken gaat.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() en . dus als ik teleurgesteld bent over me lul. moet ik dd dd dan homo worden? of is bi al genoeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Reactie on-topic: Zou ik dan tóch homo zijn???
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moet een onderzoek naar gevoerd worden! Laat het geld maar rollen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Een onderzoek heeft ook uitgewezen dat, de lengte van de penis geen invloed heeft op de sexuele daad(of genot).
De lengte is eveneens onbelangrijk voor de meeste vrouwen, integenstelling tot de aandacht die zij vaak niet krijgen. Ps.de omgang met het speelgoed is belangrijker dan de omvang. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Wel heb je ooit de lullen van homo's en niet homo's verschillen ook al. Zou het kunnen dat het mannelijke dokters waren?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf : de Guderian van de jeanetten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou ze goed in de gaten houden als ge afwezig zijt! ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() I must say-like whiplash t'dotely-miauw kwakwak, kwestie van ThePiano, wroutch and I.. ah, wth
Post nr. whatever, 26/01/'04.
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als dat berichtje waar is, en ik kijk eens naar beneden, moet ik wel de indruk wekken dat ik een super hoooooooomooooooo, ben zenne!
Kleinere lullers zullen wel kleinere lullen hebben zeker? ![]()
![]() |
#19 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |