Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2004, 01:10   #1
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Weinig ontsnapt aan de onderzoekswoede van wetenschappers en vorsers allerhande. Dat meldt de website van Pink Wave. Zo werd door het "Kinsey Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction" nagegaan of er een verband bestaat tussen de grootte van iemands penis en zijn seksuele voorkeur.

Voor het onderzoek werd een behoorlijk groot staal van mannen onderzocht. Niet minder dan 5.122 mannen werden in de periode 1938 tot 1963 door het instituut ondervraagd. Ze werden in twee groepen opgedeeld: eerder homoseksueel (935) en eerder heteroseksueel (4.187). De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen.

Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil. De meetresultaten zouden mogelijk extra bewijs leveren voor het feit dat variaties in het hormonale niveau, of andere biologische mechanismen die een rol spelen bij de menselijke voortplanting, de seksuele voorkeur beïnvloeden.

Bron: www.hetrozehuis.be
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 01:36   #2
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Dit is duidelijk geen onderwerp voor hetero-vrouwen die getrouwd zijn, of binnenkort trouwen met mannen die groot geschapen zijn.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 02:09   #3
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Als men zou schrijven dat heteromannen een grotere pik hebben, dan kreeg ik meteen een proces wegens discriminatie aan de beurt.

Heeft het zin om een onderscheid te maken tussen homo's en hetero's? En zo ja, hoe verwacht je dan dat beiden niet naast elkaar gaan leven?
Oud 25 januari 2004, 08:53   #4
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ajakkes!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 11:56   #5
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Ik zou zeggen: auw

Verder hoop ik dat er geen belastingsgeld naar dat soort onderzoeken gaat.
Oud 25 januari 2004, 13:52   #6
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Weinig ontsnapt aan de onderzoekswoede van wetenschappers en vorsers allerhande. Dat meldt de website van Pink Wave. Zo werd door het "Kinsey Institute for Research in Sex, Gender and Reproduction" nagegaan of er een verband bestaat tussen de grootte van iemands penis en zijn seksuele voorkeur.

Voor het onderzoek werd een behoorlijk groot staal van mannen onderzocht. Niet minder dan 5.122 mannen werden in de periode 1938 tot 1963 door het instituut ondervraagd. Ze werden in twee groepen opgedeeld: eerder homoseksueel (935) en eerder heteroseksueel (4.187). De grootte van de penis werd bepaald aan de hand van 5 metingen van de lengte en omvang van de penis, en op een manier die eerder door Kinsey was vastgelegd. Bij alle vijf de metingen bleken homomannen grotere penissen te hebben dan heteromannen.

Er wordt nu gezocht naar de oorzaken voor het verschil. De meetresultaten zouden mogelijk extra bewijs leveren voor het feit dat variaties in het hormonale niveau, of andere biologische mechanismen die een rol spelen bij de menselijke voortplanting, de seksuele voorkeur beïnvloeden.

[size=6]Duidelijk een afwijking, hé Peaceke![/size]
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 13:53   #7
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De Holebifederatie is zeer blij dat de minister van Justitie, Laurette Onkelinx, een nieuwe omzendbrief over de wet op de openstelling van het huwelijk verspreidt naar de gemeentebesturen. In de nieuwe brief staat dat holebi's in België voortaan ook met een buitenlandse partner kunnen trouwen. Dat was door de omzendbrief van Onkelinx' voorganger, Marc Verwilghen, zo goed als onmogelijk. De federatie is blij dat zij kan meedelen dat nu ook deze discriminatie is weggewerkt.

Voor heel wat holebi's die in België hun woon- of verblijfplaats hebben, betekent dit dat zij kunnen trouwen met hun buitenlandse partner. Daardoor zal in veel gevallen een aantal onzekerheden van de baan zijn. De omzendbrief van Verwilghen maakte het enkel mogelijk om te trouwen met iemand uit Nederland. De Holebifederatie is dan ook zeer opgetogen met het initiatief van minister Onkelinx.

Het feit dat holebi's in België niet met een buitenlandse partner konden trouwen, was voor de Holebifederatie nog een van de belangrijkste discriminaties, waarrond ze het afgelopen jaar hard werkte. Met de nieuwe omzendbrief is de Holebifederatie heel gelukkig, maar toch hoopt zij dat in het nieuwe Wetboek van Internationaal Privaat Recht ook een bepaling wordt opgenomen die de inhoud van de omzendbrief een definitief karakter geeft. Daarom spoort zij de commissie Justitie in de Senaat aan verder werk te maken van een dergelijke bepaling.

Meer inlichtingen hierover zijn verkrijgbaar bij de Holebifederatie, te vinden op www.holebifederatie.be

Raf, ik verwijs u graag door naar het reeds bestaande topic "Allé dan, hoe lang is uwen...", waar u zelfs prachtfoto's omtrent dit belangrijk maatschappelijk thema kan vinden (al zeg ik het zelf)
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 14:03   #8
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

en . dus als ik teleurgesteld bent over me lul. moet ik dd dd dan homo worden? of is bi al genoeg?
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 15:43   #9
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Reactie on-topic: Zou ik dan tóch homo zijn???
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 15:45   #10
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
en . dus als ik teleurgesteld bent over me lul. moet ik dd dd dan homo worden? of is bi al genoeg?

Daar moet een onderzoek naar gevoerd worden! Laat het geld maar rollen!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 18:03   #11
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Een onderzoek heeft ook uitgewezen dat, de lengte van de penis geen invloed heeft op de sexuele daad(of genot).
De lengte is eveneens onbelangrijk voor de meeste vrouwen, integenstelling tot de aandacht die zij vaak niet krijgen.
Ps.de omgang met het speelgoed is belangrijker dan de omvang.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 21:12   #12
Spelev
Minister

Spelev's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Wel heb je ooit de lullen van homo's en niet homo's verschillen ook al. Zou het kunnen dat het mannelijke dokters waren?
Oud 26 januari 2004, 00:32   #13
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Raf : de Guderian van de jeanetten
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2004, 10:53   #14
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Een onderzoek heeft ook uitgewezen dat, de lengte van de penis geen invloed heeft op de sexuele daad(of genot).
De lengte is eveneens onbelangrijk voor de meeste vrouwen, integenstelling tot de aandacht die zij vaak niet krijgen.
Ps.de omgang met het speelgoed is belangrijker dan de omvang.
Uw vrouw maakt u iets wijs, kerel !

Ik zou ze goed in de gaten houden als ge afwezig zijt!

Citaat:
Size Does Matter
Courtesy of Pro Solution Pills

Does penis size matter? Some say yes, some say no. It is a matter of continuing controversy. Men and women argue this point, and magazines have frequent articles on this subject.

Sometimes size simply does matter, however. Gina from Los Angeles has this to say:
"I have been dating a man who I think is wonderful. We have so much in common, and everything is great. The problem is that when we have intercourse, I can't feel his penis inside of me. There is also no contact with my clitoris. It doesn't matter how long he goes, I can't feel his cock.

With other partners, I can reach orgasm within a couple of minutes, but he is so small, I just can't. I feel embarrassed going on about specifics, but his penis is about 4 1/2 inches long and very thin. I try to tell myself that it doesn't matter, but the fact is that I deserve to have good sex and to have orgasms.

Not only can I not come, but I am worried that he can't feel much either, which makes me feel like less of a woman with him. I don't know what other women do in this situation, but I'm confused and upset. This guy and I get along so well, and everything is so great, but the sex is so unsatisfying. What can I do?"

There are a few things they can try, but unfortunately first she has to be able to tell him what the problem is - and that is bound to be uncomfortable, and to put a strain on their relationship. Can you imagine how difficult it would be for a woman to tell a man she cares about that she can't feel his penis during sex?

After they have talked about the problem, they can talk about solutions so that Gina receives the sexual stimulation she needs to feel good about their physical relationship. There are penile extenders available at most sex toy shops, or they can be bought online. There are small vibrators designed to stimulate the clitoris during intercourse or at other times. Her boyfriend can use a vibrator and masturbate or perform oral sex before or after intercourse.

Also there are penis enlargement techniques and programs. First off, there is surgery, but that is expensive and intrusive. Most men would not willingly undergo surgery, nor should a woman ask it. Then there are mechanical enlargement techniques such as penis pumps and stretching rings. These can have some effect, but can also weaken and tear the delicate tissue of the penis. Some doubt that these pumps can be effective, and there are differing opinions as to whether such mechanical techniques work.

There are also exercises like the jelq and some special kinds of stretching. These exercises can have some effect, but require both knowledge and regular effort. Lastly there are penis pills, which on their own usually have a great effect and can increase the size of the penis. It all depends on what Penis pills you choose as some are simply a rip off.

Obviously in some situations, size can make a difference, not only in terms of the quality of sex, but also as far as the comfort involved in the relationship.
Oud 26 januari 2004, 11:49   #15
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

I must say-like whiplash t'dotely-miauw kwakwak, kwestie van ThePiano, wroutch and I.. ah, wth

Post nr. whatever, 26/01/'04.
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2004, 12:09   #16
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
I must say-like whiplash t'dotely-miauw kwakwak, kwestie van ThePiano, wroutch and I.. ah, wth

Post nr. whatever, 26/01/'04.
Verslik u niet in het topiconderwerp!
Oud 26 januari 2004, 12:59   #17
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Dank je voor het fraaie compliment
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 26 januari 2004, 13:12   #18
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Als dat berichtje waar is, en ik kijk eens naar beneden, moet ik wel de indruk wekken dat ik een super hoooooooomooooooo, ben zenne!
Kleinere lullers zullen wel kleinere lullen hebben zeker?
Oud 26 januari 2004, 13:13   #19
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Dank je voor het fraaie compliment
Niet alleen langere dingens, evenzo langere tenen ...
Oud 26 januari 2004, 14:59   #20
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Als dat berichtje waar is, en ik kijk eens naar beneden, moet ik wel de indruk wekken dat ik een super hoooooooomooooooo, ben zenne!
Of een super leueueuegenaaaaaaaaaar.... Om het met Bartje's woorden te zeggen: bewijzen wil ik zien!

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be