![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
lieve mensen, ik kan niet echt goed tekenen op de pc, maar ik wilde toch eens een poging doen. slm redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 19 maart 2006 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() eigenlijk maar een triestig cartoon ze, ik kan er ni mee lache
al die simpele lammekes die zich gewillig laten slachten voor het hogere doel - griezelig lijk in den oorlog |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
een van de schapen komt in opstand tegen de slachting en wordt zelfmoordterrorist. alsof het die andere schapen veel uitmaakt of ze door de slachters of de bom omkomen. maar ja, sorry dat ik je niet kon doen lachen. toch een prettig lenteweekend toegewenst. slm, redwasp |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind hem wel super eerlijkgezegd. Lammetjes staan voor mak, lief, beetje naïef...en dan staat er daar eentje met zo'n bommengordel.
Ik vind hem geslaagd.(niet geslacht dus, ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Vijf muslammetjes mogen naar de hemel, en twintig percent ervan heeft snode gedachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door colargo : 20 maart 2006 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
vrede. slm redwasp |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
een islamitische site uit de states heft ook cartoons. niet allemaal even grappig, maar toch het vermelden waard: http://www.sunnah.org/cartoon/imam/pag1.htm assalaam alaikum redwasp |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |