![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 21 JULI 2003: HONDERDDUIZENDEN BELGEN IN BRUSSEL
24 AUGUSTUS 2003: NOG GEEN 3000 VLAAMS-NATIONALISTEN OP l'YSERWAQUE Ja, Vlaanderen Leeft!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, het kleinste kind kan zien dat België oneindig veel populairder is dan het Vlaams-nationalisme. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1500? Wel Patriot, d�*�*r ligt je vergelijkingsmateriaal als je het mij vraagt. Vreemd ook dat in het eerste nieuws op de radio na het einde van de ijzerwake 4000 aanwezigen geteld werden één uur later dat cijfer plots 'gerelativeerd' wordt tot 'nog geen 3000. En dat volgens dezelfde radio. Niet dat het niet te verwachten was dat er 'officieel' valse luchtjes gingen verspreid worden. Eén en ander zal ook nog wel uit zijn contekst gelicht worden om toch maar die luchtjes te kunnen versterken. Jullie doen maar en niet vergeten... Volgende week is het aan jullie om de ijzerbedevaart van de SP-A-ers Bertje, Lionel en Spirit consoorten toe te juichen. Zij zullen er zeker voor zorgen dat er daar nooit nog radicale, Vlaamse eisen zullen worden gesteld. Schitz zal er trots op kunnen zijn en de BUBbels dik tevreden. Of dat jassendraaiers- en verradersspelspel nog lang zal blijven duren is de vraag. Maar intussen, veel plezier ermee. Liever jullie dan ik...
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de Bplus betoging werd veeeeel minder bekendheid gegeven dan aan dit onding. De vierde grootste partij van Vlaanderen riep niet op om daar naartoe te komen, en de media verkleinden het cijfer van 4-5000 naar 2000 aanwezigen ![]() Maar bij jullie waren er amper 3000 mensen. 2000 of minder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Als België wil overleven moet België er voor zorgen dat het democratisch wordt georganiseerd..
Zowel op wettelijk, op sociaal als op economisch vlak.. Een verdeeld Vlaanderen,zoals nu, zal op korte termijn de Walen een voordeel geven maar zal op langere termijn de separatisten bevoordelen.. Met alle gevolgen vandien voor België... Maar het kan ook zijn dat dit achterhoedegevechten voorstellen.. Europa loert om de hoek... Waarschijnlijk niet voor morgen. Maar wat denkt u van overmorgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
B-plus kreeg alle integendeel alle mogelijke positieve steun van dezelfde media. Alle 'grote belgicisten' waren er aanwezig maar veel van die overige 90% van de 'Belgen' zogen ze evenwel niet in hun zog mee. Jullie aantal werd helemaal niet verkleind maar vergroot! Op één uur tijd wordt het aantal aanwezigen op de ijzerwake wel al met 1000 verkleind door dezelfde radio die een uur eerder een veel beter kloppend getal meedeelde. Geloof echter wat je wil. Mij maakt het écht niet veel uit. Mij interesseert enkel dat vandaag een grote weide in een verloren uithoek van Vlaanderen stampvol liep. Daar gaat nochtans heel wat volk op! Volk dat zich niet liet afschrikken en dat nochtans heel goed van te voren wist waar het zich aan verwachten kon.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ga eerlijk zijn. De locatie lag me wat te ver. Anders was ik er zeker geweest !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik word eerlijk gezegd wat zenuwachtig van dat geleuter van de BUB's.
Ik heb respekt voor jullie standpunt in verband met uw geliefde Belgie. maar......, als je dan toch zoveel van je land houd, waarom zorg je dan niet dat in Belgie de wetten, ik zeg wel ALLE wetten worden toegepast, en, indien jullie partij te klein is om in dat verband iets te bereiken, kom dan de straat op als Belgische partij en protesteer tegen het wanbeleid en het vertrappelen van de Belgische wetgeving. Jullie kunnen wel heel veel over dat geliefde Belgie leuteren maar in actie komen om het te redden zit er niet in, zijn jullie te laf of met te weinig, ge moet het maar zeggen !!! Vlaams nationalisten die van Vlaanderen houden en het willen redden komen wel in het openbaar om de wantoestanden aan te klagen graag een ernstig antwoord a.u.b. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |