![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu nog hopen dat dit geen achtergebleven één-aprilbrief was. Laatst gewijzigd door /\|cazar : 4 april 2006 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zijn brief aan Kofi Anan stond de naam Israel nooit vermeld. Hij schreef enkel dat hij zijn volk toewenste in vrede te leven met de buurlanden. In een interview door chinese joernalisten zei hij twee dagen voorheen dat hij droomde van een kaart van Palestina waar Israel niet bestond. Want zo zouden ze in vrede leven met de buurlanden. ![]() En om alle twijfel weg te werken werd de 'brief aan Kofi Anan' door zijn eigen woordvoerder ontkend. Wat schreef je weer over verstand met de jaren? ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 5 april 2006 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() als Hamas Israël erkent, is Hamas eigenlijk zijn ziel verloren, en zijn reden van bestaan.Die Palestijnen dat voor hun gekozen hebben, zullen zich wel verraden voelen?..Maar ik geloof er niet veel van.Nep-info...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie daarin geenszins een erkenning van Israel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ene meneer Rabin is vermoord omdat hij erkende dat de joden niet naar een leeg land gemigreerd zijn... ik bedoel als men met 2 doofstommen een gesprek wil beginnen, zal met moeten beginnen met dezelfde gebarentaal te leren.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de twijfelaars :
Citaat:
![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Rabin was een verkozen politicus die gedood werd door een moordzuchtige extremist. In Palestina heeft men dat soort moordzuchtige extremisten nu verkozen. Ziet u waar het probleem zit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |