Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2006, 13:18   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard BIAC versus ZAVENTEM

Citatie Bert Anciaux.
Vrijdag 02 mei 2003
Heel de nacht heb ik zitten woelen. Waarom kan Durant zomaar straffeloos regeringsbeslissingen naast zich neerleggen?
Gisteren ben ik ook verschoten van het bericht dat Durant in dit dossier opnieuw liegt en bedriegt. Maar eigenlijk was ik vooral verwonderd over het feit dat nu pas de pers daarmee uitpakte. In mijn dagboek heb ik elke dag van deze week het reeds hierover gehad. Op dinsdag had ik al aangekondigd dat Durant deze vluchten boven het centrum van Brussel ging schrappen.
Nu Brepoels dit berichtje overneemt hoort heel de wereld het.
Inmiddels zit ik samen met Frank Vandenbroucke al enkele dagen zwaar druk uit te oefenen op Verhofstadt. Waarom reageert hij niet onmiddellijk? Is er een link met de verkoop van Biac?
Willen de liberalen zoveel mogelijk geld halen uit een eventuele privatisering? Daarom geen beperkingen? Dit zou pas een puur complot zijn !
Bovendien ben ik verbaasd over het feit dat Agalev nu beweert dat Durant deze vliegroute heeft geschrapt omdat de stad Brussel een geding heeft aangespannen tegen het federale akkoord van begin van dit jaar. Kom zeg, dan moesten alle beslissingen van Durant sinds het begin van deze
legislatuur ook geschorst zijn, daar ondermeer ikzelf een rechtsgeding heb aangespannen.
Pittig detail dat blijkbaar iedereen over het hoofd ziet. Dat geding van de stad Brussel werd in de gemeenteraad door ALLE partijen goedgekeurd, behalve één: nl. spirit.
ALLE andere partijen, inclusief CD&V, VLD, AGALEV en VLAAMS BLOK hebben meegestemd in de gemeenteraad om géén nachtvluchten boven Brussel te krijgen !
Wie is er hypocriet in dit dossier?

BIAC nu in handen van de privé, maakt bijna 18% meer omzet.
CEO Vandenboscche mag tevreden zijn.
Kon dit alleen maar door in privé handen te komen.
En gaat CEO L.Van Den Bossche die met zijn komst...deze privatisering
misschien heeft mogelijk gemaakt, ijveren voor nog meer trafiek.
Trafiek dat Zaventem van in het beginnen niet aankon.
Of moeten de burgers van wie men opnieuw een stuk openbaar domein van heeft weggenomen ook nog hun nachtrust opgeven.
Om meer geld te bezorgen aan een buitenlands bedrijf (wij waren niet goed genoeg) en aan zijn aandeelhouders en beheerders, wie dat ook mag zijn...
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 13:30   #2
kanselier
Banneling

Standaard

Opgepast!

Verhofstadt heeft weeral een gat in zijn rekening.
Gaat hij opnieuw overheidsgebouwen of dergelijke, onroerende goederen verkopen die nochtans deel uitmaken van een erfennis die wij zelf hebben gekregen en die wij moeten doorgeven.
Groot verschil tussen gebruiken en verkopen.

Maar ja in dit apenland weet een bepaalde klasse het verschil niet meer tussen wat vervreemdbaar is en wat Onvervreemdbaar is.
Buiten de handel dat weten zij okk niet meer, bepaald advocaten en notarissen inbegrepen.
Iedereen werk er aan mee, zelf de sossen van de sociale partij.
Wie begrijpen kan!

Voor hun is er na hun dood geen toekomst meer, zelf niet voor hun kinderen en kleinkinderen.

Al is gehoord van openbaar domein?
kanselier is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be