![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() ik ben bezig op mijn site voorbeelden te plaatsen waarom de multicul leugen nooit kan en zal werken .
de reden is simpel : islam is totaal onverdraagzaam zie hier enkele voorbeelden http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=45 groetjes gerard
Weg de bastaards, weg de lauwaards. ons behoort het noordzeestrand, ons de kerels, ons de Klauwaards, leve God en Vlaanderland! Ei! het lied der Vlaamse zonen,met zijn wilde noordertonen, met het oude Vlaams Hoezee. Vliegt de blauwvoet? Storm op zee! Laatst gewijzigd door saintamour : 19 maart 2006 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoort dit niet bij religies thuis ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() ik denk het niet , multicul is een maatschappelijk discussiepunt, alleen vergeet de linkse kerk steeds te vermelden dat bij islamieten hun geloof alles dommineert en dus onlosmakelijk verbonden is met hun onwil om te integreren
groetjes gerard http://www.gerardweytjens.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() linkse kerk?
kerk is neutraal. Kerk en staat gescheiden houden e jongen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Weeral een zoekresultaat meer op Google als ge 'Islam' intikt.. ![]() De islamisering is inderdaad een feit.
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 19 maart 2006 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Laat de Islam elkaar maar bestrijden, de tolerante tegen de fundamentalistische.
Dat gevecht is veel interessanter, dan dat waar wij ons in menegen... |
![]() |
![]() |