![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PERVERS
Ik heb niets gemerkt van massaprotesten, zelfs niet van kleine protestacties, ik heb zelfs niet één reactie gezien van moslims die niet akkoord gingen met de al dan niet terdoodveroordeling van een Afghaan die christen geworden is. Mag ik het pervers vinden dat men wel de boel kort en klein slaat wanneer er tekeningetjes gemaakt worden in Denemarken, maar dat er nu geen haan naar deze onaanvaardbare situatie kraait? Lezersbriefje uit de Standaard dat eventjes mijn aandacht trok. Bij de inhoud hoeft geen commentaar dacht ik... alleen eventjes nadenken en ergens een plaatsje geven tussen al hetgene ons dagelijks in deze context opgediend wordt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ook de makke reactie van het westen en vooral de christelijke zuil vind ik wraakroepend...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wil je dan ook dat we auto's en ambassades in brand steken of zo ? Zal je dan tevreden zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Waarschijnlijk wil niemand het risico lopen om als racist gebrandmerkt te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() auto's in brand
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist "omdat" er internationaal protest was heeft men het niet aangedurfd om de doodstraf uit te voeren en niet omdat ze ineens minder achterlijk zijn geworden! Ik dacht begrepen te hebben dat president Karzai de vrijlating min of meer had beloofd aan westerse en andere mogendheden, tot en met president Bush, tegen het "bevel" in van de oerconservatieve godsdienstige idioten, mollah's of wat ook, die daar de dienst uitmaken! Waarom zou je willen dat "wij", zoals bepaalde bende's crapuul, auto's en ambassades in brand gaan steken? Wij hebben dat dus op een andere manier bereikt, blijkbaar, de manier van gewone mensen uit de 21st eeuw. Nu maar hopen dat één of andere godsdienstige fanaat niet probeert om die man om het leven te brengen, tot meerdere glorie van zijn "allah"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() hoe wil het Vaticaan, de RKK, en de overige Christenen, de evangelisten van Bush bvb. nu geloofwaardig overkomen als ze niet luidkeels protesteren als zoiets gebeurt? Diskreet pressie uitoefenen zoals ze nu doen is niet genoeg.De Moslims mogen zich eruit werken door de nieuwbakken christen zot te verklaren., en vermits halve garen beschermd zijn, en niet verantwoordelijk voor hun daden, word de mens vrijgelaten.Hij gaat naar het schijnt naar Italië afreizen.Hij is dus vrij & levend, maar is dat genoeg?Ik vind van niet, want de feiten op zichzelf zijn niet veroordeeld geweest:niemand stelt in vraag waarom, in gods- of in allah's naam, die kerel voor te beginnen gearresteerd werd, en zijn leven bijna kwijtspeelde: enkel en alleen omdat hij van religie wou veranderen!Dit zou nooit meer mogen voorkomen, nergens!De Moslims moeten hiervoor openbare verontschuldigingen aanbieden aan de Christelijke wereld, en , hand op de Koran, beloven nooit te herbeginnen met zo een misdadige idiotiën!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten is de man helemaal niet vrijgesproken, maar gewoon vrijgelaten na internationaal protest. Dat protest was echter niet gestuwd door de moslims in de Europa of elders in de westerse wereld. Wel door westerlingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://www.gerardweytjens.be
Weg de bastaards, weg de lauwaards. ons behoort het noordzeestrand, ons de kerels, ons de Klauwaards, leve God en Vlaanderland! Ei! het lied der Vlaamse zonen,met zijn wilde noordertonen, met het oude Vlaams Hoezee. Vliegt de blauwvoet? Storm op zee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De kerk zal zich daar ni mee moeien, die moet vooral zien dat-ie kan blijven voortbestaan. Dat is de prioriteit van de kerk, zie maar wat Pius (niet) gedaan heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zeker dat hij bij een hoop linkse wereldverbeteraars, hier kan logeren, ... oeps, hij heeft het verkeerde geloof... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja en?
Waarom zouden moslims moeten gaan betogen voor het leven van een Christen? Dat is zoals dat jij zou gaan betogen tegen de verspreiding van de Cartoons. Was dit een moslim die vermoord werd door de Franse politie (zoals een tijdje terug) dan mag je zeker rekenen op weken van nachtelijk protest. ps: Die afghaan in kwestie is iemand die Allah heeft verraden. Het is een afvallige, een bederveling. Dus ik wil gerust wel gaan betogen...... (tegen z'n vrijlating) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is inderdaad helemaal niet vrijgesproken. De ene versie luidt: gebrek aan bewijzen (hoe ridicuul ook: de mens liep met een bijbel rond en verklaarde constant dat hij bekeerd was) - de andere versie luidt: hij is gek.
Dit is helemaal geen vrijspraak: vrijspraak zou betekenen dat moslims zich mogen bekeren tot een andere godsdienst zonder dat zoiets de doodstraf tot gevolg heeft! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volgens mij is het koeterwaals. In ieder geval omschrijft het deze situatie perfect !! 8)
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ondertussen heeft "das goldene Westen" daar een fundamentalistisch regime mét fundamentalistische grondwet geïnstalleerd. En dan maar zagen dat de Afghanen fundamentalisten zijn. Wat een hypocrisie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 29 maart 2006 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Ondertussen is bekend geworden dat hij politiek asiel krijgt in Italië dankzij Berlusconi...