![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je op de middenberm drie rijen motoren kwijtraakt, mag je tevreden zijn. Meer kan ook, maar dan moet je, net zoals op een pparking, veel meer ruimte openlaten. Hoe lang moet je middenberm zijn? 10 km ! Minstens vanaf de Heizel tot de Grote markt, liefst nog een stuk verder. Ofwel waren er veel minder motoren, ofwel waren de motorrijders ook circusartiesten: goochelaars in dit geval. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel mij ook serieuze vragen bij die cijfers. Men spreekt hier van een groep mensen, groter dan het aantal dat naar Werchter gaat, die op een piepklein pleintje staan. Nu was er op Werchter al niet al te veel plaats maar 100.000 man op een plein dat 5keer zo klein is als de weide in Werchter gaat wel net iets te ver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het weer een Komplot van die smeerige boosaerdige franskiljonsche belgicistische onderdrukkers?
![]() Get a life. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En met zo'n prachtweer op de vrije dag ter gelegenheid van de grootste feestdag van België in zijn eigen hoofdstad kwamen er slechts 1/4de van de verwachtte feestvierders dagen ![]() ![]() Dat moet inderdaad een serieuze misrekening zijn van die smeerige, boosaardige, franskiljonsche, belgicistische onderdrukkers! ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had zelfs de indruk dat er zaterdagavond meer volk op de been was in Brussel*. (*) De Brusselse Binnenstad in haar geheel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Met de opgeklopte cijfers van de twee dagen samen geraakt men niet eens aan 150 000 man. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() [quote="John Stufflebeam"]
Citaat:
Je zou beter zwijgen als je het zelf niet gezien hebt. De mensen stonden in hopen op elkaar geduwd. Ik ben erdoor gelopen, dus ik kan het weten. En de massa deinde uit naar het Paleizenplein en de straten errrond, dus de oppervlakte was minstens driedubbel zo groot. Hoe je ook draait of keert, Stuffle, er is geen ontkomen aan: 21 juli 2003 was een enorm succes ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Marktrock binnenkort ook ! Panem et circenses.
200000 mensen hebben bewust Vl-Nat gestemd. Das wat anders dan "viva boma, patate me saucisse ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dan moet dat zoiets geweest zijn als Mozes die door de zwarte zee liep zeker ??? Die hans toch, wat een grapjas ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |