![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Als armen hier vocaliseren, is dat dan "zagen en klagen"? | |||
ja, ongetwijfeld |
![]() ![]() ![]() |
4 | 50,00% |
neen, zo zeker als wat |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
ja, maar terecht |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
neen, maar het is toch wat zeurderig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vocaliseren=van zich laten horen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als armen zich vocaliseren door 1 topic aan te maken en daar constructieve voorstellen doen om deze problematiek aan te klagen dan is dat uiteraard geen "zagen en klagen".
Als armen echter elke week 5 nieuwe topics aanmaken die handelen over hetzelfde onderwerp en waarin geen enkele aanzet tot enige vorm van discussie wordt gegeven, dan kan men dit inderdaad catalogeren onder "zagen enklagen". Het is dus niet zo zwart-wit als je in je poll doet uitschijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij wil elke armenvocalisatie dus beperken tot één topic? Waarom geen totaal zaag&klaagverbod? Voor iedereen? Laatst gewijzigd door eno2 : 25 januari 2010 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Moeten ze maar eens een overmachtcomité oprichten bij politics.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vokalizeren klinkt inderdaad armoedig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal dan eerst een definitie van arm moeten geven.
Want wie arm is in de zin van financieel moeten uitkijken met wat je doet en zien te overleven, zal je niet op het internet vinden. Wie echter enkel jaloers is omdat de ene wat meer kan veroorloven dan de andere, is gewoon een zagevent en moet zorgen dat hij of zijn inkomen vergroot of minder jaloers zijn omdat andere meer hebben dankzij hun inzet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het is niet aan de armen om te reageren tegen de overduidelijke ongelijkheid in de verdeling van welvaart over onze planeet. Armen zijn bezig met overleven, het zijn de mensen die nog net 1x op reis kunnen, nog net hun kabel-abonnement kunnen betalen die dringen eens wakker mogen worden. Als het merendeel van de bevolking (en het is ook het merendeel der bevolking die slachtoffer is van de grootverdieners) niet vlug in actie schiet en een mentaliteitswijziging doorvoert waardoor eindelijk eens ingezien wordt dat het gedrag van grootverdieners schandalig is voor de ontwikkeling van de mens als ras, zal ons ras niet overdreven lang nog bestaan.