![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Jefke Hoeybergs heeft justitie onderschat van hoe hoog de afsluiting wel is
om muur van Orde van Geneesheren te slopen.Zijn kwarteltjes die hij ging opjagen zijn langs daar ontsnapt!!!! Als hij via Straatsburgs hof van Rechten van de mens moet gaan zullen ze de lastigaard wel een tijdje kwijt zijn.Wens hem in ieder geval veel moed en geluk toe!!! |
![]() |
#2 |
|
![]() Bramske wrote:
> Jefke Hoeybergs heeft justitie onderschat van hoe hoog de afsluiting wel > is om muur van Orde van Geneesheren te slopen.Zijn kwarteltjes die hij > ging opjagen zijn langs daar ontsnapt!!!! > Als hij via Straatsburgs hof van Rechten van de mens moet gaan zullen ze > de lastigaard wel een tijdje kwijt zijn.Wens hem in ieder geval veel moed > en geluk toe!!! Als ik die kerel op TV bezig zie, dan moet ik altijd denken aan Rik Mayall van Bottom. |
![]() |
#3 |
|
![]() "Gunter Schelfhout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Bramske wrote: > >> Jefke Hoeybergs heeft justitie onderschat van hoe hoog de afsluiting wel >> is om muur van Orde van Geneesheren te slopen.Zijn kwarteltjes die hij >> ging opjagen zijn langs daar ontsnapt!!!! >> Als hij via Straatsburgs hof van Rechten van de mens moet gaan zullen ze >> de lastigaard wel een tijdje kwijt zijn.Wens hem in ieder geval veel moed >> en geluk toe!!! > > Als ik die kerel op TV bezig zie, dan moet ik altijd denken aan Rik Mayall > van Bottom. Die in de bestuursraad van de Orde van Geneesheren kan de etterbuil opensnijden,maar de nog grotere kanker Justitie houd het zaakje voorlopig tegen.Zullen wel weten waarom zeker!SPIJTIG!!!!!! |