![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "The Spanish Inquisition" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Stefaan wrote: > >> Toen ik jong was was ik het leger. Met een Milan of een tank schieten met >> 80mm munitie geeft mannelijke kicks moet ik zeggen. >> >> Met een Renault V6 Turbo van Leuven naar Parijs rijden in een uur ook >> moet ik zeggen. > > Nou, nou. 332,5 km/u is inderdaad niet mis. En dat nog wel met een auto > met een top van 'maar' 243 km/u. Of moeten we Stefaankes sterke verhalen > vanaf nu met een wat grotere korrel zout gaan nemen? ;) Laat ons zeggen dat het iets meer dan een uur was, OK? Maar niet véél meer dan een uur ook niet. Ten andere, het was de V6 Turbo versie zonder begrenzing die zonder probleem 300 per uur ging. Stefaan |