![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het bewijs?
De zot ontbreekt in het kaartspel! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() ik vind het wel grappig dat het nederlands ons een vraag stelt, en het frans ons iets verzekert. tekenend
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]()
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wou je soms iets zeggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Dit bijvoorbeeld:
![]()
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Ik vond het lekker veelbetekend dat men ons in Vlaanderen tweetalig aanspreekt over de koningsfeesten.
Trouwens is dit wel in overeenstemming met de taalwet ? Ik vermoed dat al die feesten georganiseerd zijn door een officiële instellingen. Dus moeten de burgers in hun respectievelijke taalgebieden aangesproken worden in hun officiële taal. Dus moet dit eentalig zijn in Vlaanderen in het Nederlands, eentalig Frans in Wallonie en tweetalig in Brussel.... eeeennnnnnnnn Duits in de oostkantons.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |