![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Mogen de PI-forummers politiek asiel verkrijgen op Politics.Be? | |||
NEEN, het is hier nu net zo leuk en gezellig |
![]() ![]() ![]() |
12 | 52,17% |
JA, ik ben eindelijk aan een depressie toe ![]() |
![]() ![]() ![]() |
11 | 47,83% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De mafketels van PI-forum (Politics Info net) lijken helemaal door het lint te gaan. Hun hysterisch "Voorstel : 21 juli massaal politiek asiel aanvragen in NL" http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4187 leverde niet genoeg gekken op, en die gekkernij moest zonodig ook naar dit forum doorgekotst worden.
Lees hieronder even mee de hilarische conversatie die het hun interventie naar Politics Be voorafging. Ps: Teveel internetten kan je gezondheid schaden ![]() pol: "Iedereen is welkom, heb intussen de link gemaild en hulp gevraagd aan het blok. Kan er iemand dezen topic openen op politics.be? Ben namelijk geband op dat linkiewinkieforum. Wilfried L (=Ambetanterik): "Jij ook al? Ik bijna!!" Den Heeten Joozef: "Ik probeer dat al sinds een half uur te doen maar krijg daar de melding TOO MANY CONNECTIONS. Peins dat die linkiewinkies de bui zien hangen." Dina: "Zal ik eens proberen?" Wilfried L: "Ben al van 21 u aan het proberen, piano zal toch geen putch gepleegd hebben? Ik haat piano's die vals spelen" Dina: "Ga maar eens kijken. Mij is het gelukt!" Den Heeten Joozef: "Akkerdjee, maar hoe hedde dat geflikt Dina? Ik had de url http://www.politics.be/ gebruikt." Den Heeten Joozef: "Maar hoe geraken wij nu op dat "overbevolkt forum" binnen ? Vertel ons uw diepste geheimen Dina." Wilfried L: "Ik denk dat er geband is naar bepaalde personen. Geen erg morgen andere manieren, mn stiefzoon is een krack met pc. Loontje komt om zijn boontje" Verhofstadthater: "Ik raak vanavond ook niet binnen op politics.be, maar heb me nog nooit eerder laten registreren. Het zal wsl toeval zijn." Dina: "Ik hoop dat Maarten of Kristofke mij hier nu niet bezig zien.... Ik geef snel de link van de bewuste topic. Misschien helpt het zo. http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4223" Den Heeten Joozef: "Awel Dina, die link http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4223 werkt. Bedankt! Ik beloof dat ik daar maar héél efkens zal gaan zien..." Dina: "Zoals ik al zei op dat "bevriend" forum..... " Dina: "Graag gedaan, maar een beetje hulp is ginder ook welkom hoor. Ik krijg ze daar momenteel allemaal op mijn dak! Alléén voor die topic he!! En dan terug naar hier komen!" Den Heeten Joozef: "Ik ben de sfeer en de mekaniek van dat forumke nog aan het verkennen. Heb al wel geregistreerd als gebruiker. Zal iets voor morgen worden."
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Tis ne wereld apart die politieke forums
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik vond het niveau op PI ook effe iets te laag worden, ben dan ook maar gevlucht...
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Ik ben daar eens gaan zien, maar het is me hier veel ordelijker en gebruiksvriendelijker...
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan zo nog een uurtje bezigblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik heb er nu ook een poll aan toegevoegd, kwestie van mijn geluk met iedereen te willen delen
![]()
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
Overigens zijn hier al bijna drie keer meer hits, replieken en topics dan op PI-forum. Dat was een paar maanden terug precies het tegenovergestelde. Het zal wel aan 'iets' liggen denk ik ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maak je vooral geen zorgen Piano.
Ik vraag hier in elk geval géén politiek asiel aan. Hier zitten naar mijn goesting teveel "verzuurden".... ![]() Wordt er hier op dit forum af en toe ook eens gelachen? Of mag dat niet? ![]() Ik zal jullie dus alleen maar af en toe eens komen goeiendag zeggen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Dat moeten al serieus bruin mannen zijn om Guderian en V72 als linkiewinkies te bestempelen.
![]() |
#16 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Maar 'k zal maar zwijgen want ik sta daar nu nog altijd in de top-drie van de ijverigste posters, alleen al de rubriek "Schandpaal - het RIOOL van dit forum" lijkt bijna helemaal voor mij voorbehouden te zijn, ze haten me daar gelijk de pest ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Een voor piano is dat een eerbewijs
![]() |
#20 |
Burger
|
![]() @thePiano
Even wat vriendelijke commentaar: Uw meningen zijn meestal zowat hetzelfde als de mijne, en ik mag u omdat u goed weet te argumenteren, en zo geliefd hekelpunt van rechtsen bent geworden Maar als u zo'n poll als hierboven toevoegt, is dat ongeveer net hetzelfde als zo'n belachelijke: 'de Juwelier was een held' of 'laat de misdadiger toch gewoon stelen' - poll waar geen van beide keuzes enige redelijkheid bevatten. Nu weet ik wel -ik hoop het althans- dat dit doodgewoon humor is, niet noodzakelijk rechtstreeks beledigend bedoeld. Maar niet iedereen zal ermee kunnen lachen... (djeez, wat een ****** betweterig tekstje... 't was maar dat je 't wist ![]()