![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [size=6]Doe-het-zelf-hersenchirurgie[/size] 15 - 07 - 2003
Bij gebrek aan de juiste instrumenten heeft een Peruviaanse arts hersenchirurgie uitgevoerd met een tangetje uit zijn auto en een boor. "We hebben geen neurochirurgische instrumenten in ons ziekenhuis," liet de dokter weten, "maar de man die na een gevecht werd binnengebracht, was stervende. Ik had geen andere keuze dan in een doe-het-zelf-zaak een boortje te kopen en ermee aan de slag te gaan." De arts gebruikte ook nog een tangetje dat hij in zijn auto had liggen bij de operatie. "Uiteraard nadat alles goed gesteriliseerd werd." De patiënt, een 47-jarige man, was in het ziekenhuis terechtgekomen nadat hij tijdens een straatgevecht een zware klap met een metalen buis op zijn hoofd kreeg. De dokter boorde, met een tussenafstand van 5 mm, kleine gaatjes in de schedel van de gewonde man en gebruikte het tangetje uit de auto om het stuk schedel te verwijderen. Op die manier kon hij de bloedklonters die op de hersenen drukten verwijderen. De man herstelt momenteel van zijn operatie en maakt het goed.
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [size=6]Doe-het-zelf-hersenchirurgie[/size] 15 - 07 - 2003
Bij gebrek aan de juiste instrumenten heeft een Peruviaanse arts hersenchirurgie uitgevoerd met een tangetje uit zijn auto en een boor. "We hebben geen neurochirurgische instrumenten in ons ziekenhuis," liet de dokter weten, "maar de man die na een gevecht werd binnengebracht, was stervende. Ik had geen andere keuze dan in een doe-het-zelf-zaak een boortje te kopen en ermee aan de slag te gaan." De arts gebruikte ook nog een tangetje dat hij in zijn auto had liggen bij de operatie. "Uiteraard nadat alles goed gesteriliseerd werd." De patiënt, een 47-jarige man, was in het ziekenhuis terechtgekomen nadat hij tijdens een straatgevecht een zware klap met een metalen buis op zijn hoofd kreeg. De dokter boorde, met een tussenafstand van 5 mm, kleine gaatjes in de schedel van de gewonde man en gebruikte het tangetje uit de auto om het stuk schedel te verwijderen. Op die manier kon hij de bloedklonters die op de hersenen drukten verwijderen. De man herstelt momenteel van zijn operatie en maakt het goed.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De volgende keer als je hoofdpijn hebt wil ik dat wel eens proberen.
![]()
![]() |
#4 |
|
![]() De volgende keer als je hoofdpijn hebt wil ik dat wel eens proberen.
![]()
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Die chirurg is een man naar mijn hart!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Die chirurg is een man naar mijn hart!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Doe het met gamma" klinkt plots niet meer zo aantrekkelijk
![]()
![]() |
#8 |
|
![]() Naar mijn hart ook. Als dat niet in een derde wereldland was zou die kerel zijn schouders opgehaald hebben zeggende: Mijn verzekering dekt dat niet als ik een fout maak op die manier
![]()
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Doe het met gamma" klinkt plots niet meer zo aantrekkelijk
![]()
![]() |
#10 |
|
![]() Naar mijn hart ook. Als dat niet in een derde wereldland was zou die kerel zijn schouders opgehaald hebben zeggende: Mijn verzekering dekt dat niet als ik een fout maak op die manier
![]()