![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Blood and Honour Vlaanderen... is er iemand lid van? Blijkbaar zijn alle foto's met swastika's van de website verdwenen, maar daar had ik als BUB-archivaris op gerekend ![]() Ik vind het wel grappig dat er nog mensen zijn die zich oprecht nazi noemen, maar tegelijk vind ik het triest, heel triest... ![]() http://www.bhvlaanderen.net.tc/ B&H Vlaanderen Postbus 94 8000 Brugge Vlaanderen (Belgium) ![]() ![]() [email protected] ![]() ![]() De twee onderste foto's komen niet van dezelfde website, deze zijn ter illustratie, omdat BH te laf is om hun swastika's te laten staan. (kan er wel een paar uploaden, maar ben ik te lui voor...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() 1. De twee onderste foto's komen niet van diezelfde website. Altijd al leerling van Goebels geweest?
2. Er zijn zelfs mensen die zich oprecht communist noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist... je verdedigt BH zo? Lid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik dus bewijs is dat jij hier Goebeliaanse methoden gebruikt om iets te willen aantonen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nochtans, als je de kapsels van de doorsnee bubbels vergelijkt met die van de doorsnee amerikaanse nazi's :
![]() ![]()
![]() |
#6 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb het er nu bij gezet. In ieder geval, iedereen die een beetje meer verstand heeft dan de doorsnee Blokker, kan zien dat de laatste foto niet van BH kán komen... Amerikaanse vlag, Minneanopolis, etc, snap je? ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() De BUB heeft een eigen website.
Toevallig zijn alle foto's met hakenkruizen erop verdwenen. maar daar heb ik als archivaris van 'Duifke lacht' rekening mee gehouden. Is er iemand lid van BUB? Ik vind het best triest dat er mensen zijn die zich nog oprecht belgicist noemen. Kijk maar naar wat dat zoal kan leiden. ![]() ![]() ![]() 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patriot, wat wil je nu eigenlijk zeggen? Dat er neonazi's bestaan? Dat wist ik al hoor.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wacht tot ik hier de mooie foto's van Vlaamse leeuw en swastika opzet... helaas staan die foto's op m'n andere computer... ![]() allez hier ene ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
spontane uitdrukking van walging (+ concrete vraag: is er iemand lid van? Gudi? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hmm.. en dan nog van die skins op uw betogingen. Den BUB begint eindelijk kleur (white power??) te bekennen!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Die skins hebben niks met ons te maken, als u kan aantonen van wel, dan kunnen we erover praten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volledig terzijde: Ik zou willen dat die nazi's eens van schoeisel veranderen. Heb daar al keiveel problemen mee gehad...mensen zien de afwezigheid van witte veters blijkbaar niet.
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch treffend hoe jullie je allemaal tegen de BUB keren, en BH beginnen te verdedigen
![]() De maskers vallen af ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() BUB'ers, fans van Leopold de Slager van Congo, die kritiek hebben op neo-nazi's.
Ge moet maar durven! Neo-nazi's of belgicisten... één pot nat!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We zien alleen maar in dat neo-nazi's en de BUB net hetzelfde zijn!! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() (allez, kunnen het niet meer halen en beginnen over 120 jaar geleden... typisch) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neonazi's met een Belgische vlag heb ik nog nooit gezien.. (foto van de betoging: die vlag was daar toevallig, van een andere demonstrant, en die skins liepen daar toevallig voorbij!!) |
||
![]() |
![]() |