![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat google blijkbaar persoonlijke info opslaat, zie de documentaire op Ned3 van twee weken geleden, ben ik op zoek naar de beste search engine, of beter dan google.
Ik kan natuurlijk ook altijd "search engine" intypen bij google, maar zij doen blijkbaar niet aan marktbedrog want op één staan ze niet ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Google is gewoon de beste.
MSN Search vind ik een goeie 2de. Altavista kan films en muziek fragmenten zoeken, maar das dan ook het enige voordeel. Yahoo! heb ik nog nooit echt goed bestuudeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Google wás gewoon de beste, tot ze de beurs opgingen...
De zoekresultaten zijn beduidend minder en irrelevant dan vroeger. Als je in de top10, twee �* drie relevante websites zal vinden is het veel. De rest zijn spamsites. Misschien doen ze het wel expres opdat de mensen meer en meer AdWords gaan gebruiken wat de échte inkomstenbron is van Google.... My 2 cts |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zeg dan een beter alternatief ipv te zagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan Google niet verwijten dat er een massa spamsites zijn. Wil je meer relevante sites vinden dan moet Google meer weten over uw intresses en uw internetgebruik, maar dan krijg je weer klachten zoals die van Lombas (privacy). 't Zal altijd wel ergens haperen, maar voorlopig vind ik google nog steeds de beste zoekmotor. Bovendien is het de enige zoeksite die nog steeds weigert om al hun logs door te spelen aan de Amerikaanse veiligheidsdiensten. Chapeau!
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() inderdaad, Bigf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() lombas, had gij geen FF? dan kunde toch eenvoudig overschakelen naar een andere en er nog meer toevoegen
![]() |
![]() |
![]() |