![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De Unie van Zelfstandige Ondernemers (Unizo) pleit ervoor om de werkloosheidsuitkeringen te beperken in de tijd en het werkgelegenheidsbeleid te regionaliseren. (VRT.net)
Hoe mensonvriendelijk en onverdraagzaam het separatistisch discours is, blijkt (nog maar eens) uit de voorstellen van Karel Van Eetvelt. Karel Van Eetvelt belichaamt de slechte kant van de reputatie van de KMO'er. Stemt hij VB? of N-VA?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gezond verstand. Zeg er eerst maar eens bij over hoeveel werklozen het ondertussen gaat en hoeveel % pertinent weigert te werken of nooit gewerkt heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Karel Van Eetvelt wil de periode waarin uitbetaald wordt beperken tot 6 maaden, aangevuld met een bonus als je al gewerkt hebt.
Wat UNIZO vergeet is dat stempelaars met hun centjes bij zijn bakkerkes brood komen kopen.
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 april 2006 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee maar soms hebben mensen gelijk met wat ze zeggen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij bepaald dat gelijk hé
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De financien bepalen dat.
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De maatregel is bedoeld om negatief te zijn, waarom hem dan positief voorstellen? UNIZO is Vivant niet. Niet gezien dat er al een post was. Toch ander accent, niet? ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() En als die niet willen werken? (Waarom een mens weigert te werken is wel logisch) Moeten ze DAN van honger omkomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Een mens moet de verantwoordelijkheid voor zijn daden opnemen, of als je dat beter zou verstaan: wie zijn gat verbrandt moet maar op de blaren zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze "KMO's" zouden zich beter bezighouden met hun zaken......
Dit land is letterlijk kapotgemaakt met industriezones,ons wegennet is eigenlijk een puinhoop geworden in een poging "de nijverheid" ten dienste te zijn,en de opeenvolgende regeringen vinden allerlei aftrekposten en tegemoetkomingen uit om nieuwere en oudere werknemers wat goedkoper te maken...... Dat ze ervaren werknemers niet kunnen houden is hun eigen schuld. Dat ze niet investeren in opleidingen is hun schuld. Dat ze niet investeren in innovatie,maar slaafs voor onderaannemertje willen spelen is hun eigen schuld... Dat ze volstrekt onaantrekkelijk zijn voor jongeren is hun schuld. Dat ze vinden dat hun werknemers zich niet mogen organiseren in nationale vakbonden terwijl de ondernemers zelf wel in "vakbonden" zitten is eigenlijk...wel.....schandalig. En ondertussen dringen hun Chinese concurrenten en "pseudo-zelfstandigen" binnen in vrijwel gans het economische weefsel...... Ze weten heel goed dat "doppers" daar niks mee te maken hebben...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() [quote=kelt;1657684]Onze "KMO's" zouden zich beter bezighouden met hun zaken......quote]
Inderdaad.
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet de zaken dan ook op een slimme manier aanpekken eej; jezelf wat indekken, ervoor zorgen dat de staat me weinig kan gaan lopen en ervoor zorgen dat je genoeg verdient om je nergens zorgen over te maken 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Dus ge zijt ni veel beter als mij...
![]() |
![]() |
![]() |