![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() [SIZE=2]Ik heb enkele vragen over het partijprogramma van het VB want ik wil mij goed informeren voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.
Ik hoop dus dat iemand van de VB aanhangers op dit forum mij op onderstaande vragen een antwoord kan geven: 1. De slogan van het VB is "eigen volk eerst". Hoe definieert het VB de term "eigen volk"? Zijn dat vlamingen? Belgen? inwoners van EU-lidstaten? 2 Op het laatste partijcongres zei FDW dat skinheads, neonazi's en parasieten niet welkom zijn. Is er een lijst van wie er wel toegelaten wordt? Hoe wordt dit bepaald? 3 In het partijprogramma staat dat vreemdelingen die zich niet aanpassen teruggestuurd moeten worden. Betekent dit dat een japanner die bij Toyota in Diegem werkt (is geen Belg en spreekt geen Nederlands)teruggestuurd wordt als het VB aan de macht is? Of hoe gaat dit in zijn werk eigenlijk? [/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Je gaat hier wel wat origineler uit de hoek moeten komen. Het ligt er wat dik op hé jongen.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() [email protected] Tel. 02/219.60.09
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() neen, ze zijn opgesteld vanuit een vooroordeel met het belachelijke oogmerk de partij ermee te kunnen schaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Je vergist je vrees ik, ik ben helemaal niet "links" en wil niemand schaden, enkel een open debat. Als het VB ooit wetteksten moet maken kan men de term "eigen volk" daarin toch niet opnemen want daar kan geen enkele rechter wat mee aanvangen, dat moet duidelijk gedefinieerd worden. De vraag is dus volgens mij zeer gegrond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Niemand die mij kan of wil antwoorden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Het programma eens lezen kan helpen.
Mocht dat nog niet zijn, doe zoals ik, schrijf de mandatarissenen van de partij aan voor meer uitleg, doe ik met alle partijen en meestal krijg je een rond de pot draaiend antwoord , dit telt voor alle partijen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() ...maar nog steeds geen antwoord op deze toch wel simpele vraag:
wie is eigen volk en wie is ander volk? Dat kan toch niet zo moeilijk zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() neen, dat is niet moeilijk, het antwoord is zo simpel dat alleen de vraag stellen al getuigt van slechte wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen met een VB-lidkaart, tiens 8)
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Anissa Temsamani 2) Aagje van Walleghem 3) Kaye Styles
![]() |
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als het zo simpel is zeg het mij dan, dat kost weel minder moeite dan 3 keer reageren om rond de pot te draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben allochtoon, ik mag nog niet gaan stemmen want ik woon nog geen vijf jaren in Belgie. Maar ik zou je toch willen helpen.
Vlaams Belang is het alternatief van Vlaams Blok. Want Vlaams Blok was "outlawed". Vlaams Belang is een Vlaams Nationalistische Partij. Hij was van het begin een collaborator van de Duitse aanvallers [als ik goed geinformeerd ben]. Zijn belangrijke eisen zijn:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() sp.a dus subversief element - adoptiekind - asielbedrieger die aktie voert voor mensen zonder papieren
![]() |
![]() |
![]() |