Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2006, 11:21   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard Gelijke Kansen?

Het moet me nu eens eindelijk van het hart wat ik werkelijk van bepaalde dingen vind.
Ik erger me inderdaad enorm aan de huidige regering en hun pamperbeleid. De manier waarop er momenteel ook in de media met de moord op Joe omgegaan wordt, steekt veel mensen tegen. Daarnaast is de media een machtsmiddel, dat ons ook maar wil doen geloven wat het wil.

De schijnheiligheid van links en het CGKR is schaamteloos. Hier enkele feiten over hoe ze termen misbruiken naargelang het in hun kraam past:

- de term RACISME : links ontkent in alle toonaarden dat er mensenrassen bestaan. Hierbij beroepen ze zich op wetenschappelijke studies, die aantonen dat genetische verschillen binnen 1 "ras" groter kunnen zijn, dan bij de "rassen" onderling.
Alle begrip voor de wetenschap, maar je mag niemand op ras discrimineren, volgens de wet. Dan bestaan er plots wel rassen. Of is het soms al discrimineren aan te nemen dat er verschillende mensenrassen zijn?

- gelijke kansen : deze zijn door de wet verdwenen. Als ik als blanke, laaggeschoolde, autochtone vrouw ga solliciteren en er is een gelijkgekwalificeerde, allochtone medesollicitante, kan ik het al bij voorbaat vergeten. Telkens krijg ik te horen : "Sorry, we MOETEN haar wel aannemen, of ze dient klacht in bij het CGKR."
Dan willen ze nog qouta opleggen ook. Resultaat: de meeste werklozen in mijn buurt zijn autochtonen. Mijn Marokkaanse buurman heeft wel werk en al mijn Marokkaanse vriendinnen ook. Alleen ik en de Belgen uit mijn vriendenkring niet. Wie is hier gediscrimineerd? Toen ik nog op de schoolbanken zat, waren er ook leerkrachten die allochtone leerlingen voor dezelfde prestaties hogere punten gaven, omdat ze anders een advocaat op hun dak kregen.

- gastarbeiders : deze mensen kwamen aan in het begin van de jaren 60. Ik was toen nog niet geboren en heb ze hier dus zeker niet gevraagd. Nu moet ik er mee leven, willen of niet. Hun gastarbeid is in principe gedaan. We moet aanvaarden dat ze de autochtonen hun kansen afpakken en die van de volgende generaties sterk ondermijnen. Vandaar dat ik GEEN kinderen heb en het zo wens te houden, omdat ik ze niet wens te laten opgroeien in het multicul kruidwat dat dit land geworden is. Ik heb genoeg vrienden die wel kinderen hebben en het zich beklagen.

- aanpassen : dat moeten WIJ hier aan hen doen. Een Westerse supermarkt moet halal producten verkopen en Deense boycotten. Wij mogen geen verkeerd woord tegen hen zeggen, maar zij mogen ons wel kleineren en zelfs met de dood bedreigen, als we niet voor hen opkrassen. Als ze een winkelpand willen, vermoorden ze de uitbaatster wel. Volgens het CGKR zijn dit fabeltjes. Deze dingen willen ze niet onder ogen zien. Dat is volgens hen "gewone" criminaliteit.

En dan nu : hoe moeten we ons hiertegen wapenen?

Een hond kopen? Legaal, maar kom er niet mee buiten, want ze dagen het dier over zijn limiet. Dan worden ze gebeten en kunnen ze je weer voor de rechter dagen. Doe de hond een muilkorf op, of koop een kleiner ras, dan stampen ze het dier in groep dood en de eigenaar in het ziekenhuis. Of ze stenigen de hond.

Een vuurwapen? Kan onder bepaalde voorwaarden, maar criminelen trekken zich hier niets van aan. Als je een allochtoon uit wettige zelfverdediging zou neerknallen, pakken ze al op zijn minst je vergunning af.

Zelf een mes kopen? Je kan het makkelijker krijgen dan een vuurwapen, maar negen kansen op tien pakken ze je toch voor verboden wapendracht.

Met andere woorden: laat je net als Joe gewoon afslachten. Dan ben je verlost uit de misèrie van multicul. De daders van je moord, zullen ze enkel voor de show zoeken.

Wat de arbeidsmarkt betreft: ik ben het al gewend dat links me parasiet noemt, maar geen kansen gunt. Eigen schuld, dikke bult.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 april 2006 om 11:26.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2006, 09:14   #2
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Inderdaad, maar dit soort toestanden kan natuurljk niet blijven duren.
En het gevolg zal niet van de poes zijn... De geschiedenis is een slingerbeweging. De Marokkaantjes zouden beter twee keer nadenken voor ze verder blijven profiteren van onze lakse welvaartsstaat...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2006, 10:06   #3
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Juist en als je deze wantoestanden aan de kaak stelt dan ben je een rascisten kan je zelfs vervolgd worden.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2006, 10:10   #4
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij erkent men bij het centrum Leman wel dat er verschillende rassen bestaan maar dat men niet mag zeggen dat een ras minderwaardig is teopzichte van een ander en mag men niemand discrimineren omwille van zijn ras. Als men de verschillende rassen niet zou erkennen hoe kan je dan in godsnaam iemand veroordelen van rascisme? Dat zou nogal een contradictie zijn. Misschien even aan De Witte vragen.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2006, 10:28   #5
LeMmOnN
Gouverneur

LeMmOnN's schermafbeelding

Standaard

Een zogezegd CGKR dat door zogezegde PC-politieke partijen in het leven is geroepen is bij voorbaat positief discriminerend.

Maar laat ze nog een paar jaar hun werk doen, laat ze vooral met veel dingen het nieuws halen en laat ze nog veel klachten verwerken voor de verkiezingen van 2007.
Zo gaan we enkel een groter feest tegemoet dan het feest wat we tegemoet gaan in oktober van dit jaar.
LeMmOnN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2006, 13:45   #6
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Joepie!!!!!
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2006, 15:36   #7
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Het moet me nu eens eindelijk van het hart wat ik werkelijk van bepaalde dingen vind.
Ik erger me inderdaad enorm aan de huidige regering en hun pamperbeleid. De manier waarop er momenteel ook in de media met de moord op Joe omgegaan wordt, steekt veel mensen tegen. Daarnaast is de media een machtsmiddel, dat ons ook maar wil doen geloven wat het wil....
Het is zelfs niet meer toegestaan van over "mohammedanen" te spreken als men het heeft over de volgelingen van Mohammed.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be