![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het schijnt me nooit te lukken: als ik een foto plaats (van een link) krijg ik steeds de url+tekst in de plaats zoals bvb:
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0TwDjAsAXWqNpBYMVUBSUnq54fd8qzcFKWnCuOzT0n8NNj4zil CgKwVzse8GGxWlF9Xp!w45Z*g*WHsHVXh4RJyUb7X!gW7GkKHz 3kRV!SFJoGn3pFjXjFg/PICT0068.JPG?dc=4675532413646533282[/IMG]
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat moet ik doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Misschien ligt het aan MSN.
Probeer Imageschack eens.
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() De foto's naar iedereen opsturen in een voldoende gefrankeerde omslag (wel prior, zodat we hier op het forum nog en beetje kunnen volgen).
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0TwDjAsAXWqNpBYMVUBSUnq54fd8qzcFKWnCuOzT0n8NNj4zil CgKwVzse8GGxWlF9Xp%21w45Z*g*WHsHVXh4RJyUb7X%21gW7G kKHz3kRV%21SFJoGn3pFjXjFg/PICT0068.JPG[/IMG]
Erg he...
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk het...
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |