![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De moord op Jo in Brussel Centraal ...
Een gruwelijk feit die zowel de apatie in onze gemeenschap bloot legt, (in België kun je dus ongestraft in klaarlichte dag een moord plegen, en niemand die wil helpen, want ja, de mentaliteit "ik ga mezelf niet in de problemen brengen" "ik heb er niks mee te maken") de onwil iemand in nood te willen helpen, het egoïsme, onverschilligheid ... Een gruwelijk gegeven, als je er over nadenkt, dat als in een spannende soap er bijna een week wordt gewacht eer er beelden over de dader worden verspreid (een camerabeeld afdrukken is toch wel moeilijk voor onze politiediensten ![]() kom, als men het na meer dan een week beschouwt, wat een gestuntel ... Een gruwelijk gegeven: de massahysterie van vandaag. De onverschillige massa die voor hun egoïstische neus een roofmoord laten gebeuren (bedenk eens, als 5% van de aanwezigen in Brussel Centraal had gereageerd, hadden de daders van geluk mogen spreken als ze heelhuids aan de politie overgeleverd geweest waren) is na bewerkt te zijn door de media nu op een stille mars geweest ... 80 000 mensen die gewoonlijk op radio en tv het nieuws volgen en uitgezakt in hun luie zetel met verveling kijken bij iedere moord die op tv wordt getoond, want deze moord is nu niet echt een alleenstaand geval in België. Een gruwelijk gegeven: de politiek laat zich ook eens horen, want ja, de media is erop gesprongen ... Hoe wat ? Wat heeft de regering te maken met deze roofmoord ? Het is me een raadsel ... De afgelopen week+ heeft m'n afkeer voor het land dat België heet en de overheersende mentaliteit die er heerst weer eens in de verf gezet ... This is Belgium, wauw ![]() ![]() En eerlijkheidshalve, een heel zeldzaam gegeven: 1 bepaalde partij lijkt wel monddood. Je houdt het niet voor mogelijk, zeker als je bedenkt wat ze het afgelopen jaar niet hebben uitgespookt om toch maar in beeld te komen. Collectief ziek of zo ? Zoals gezegd, een mens moet eerlijk zijn: (ik ga ze niet nader vernoemen) het is positief dat ze eindelijk eens geen misbruik hebben gemaakt van een situatie en zich koest hebben gehouden. Nu ik er aan denk: dit is dus de harde wereld waar voor gepleit wordt op dit forum, ieder voor zich, heb een olifantenhuid, je moet maar tegen alles kunnen, je niets aantrekken van je omgeving, kortom, het overduidelijke "neen" tegen de universele liefde.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Helemaal mee eens, we zijn egoisten geworden in deze kl**t***g* materialistische wereld........
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden de mensen in het station tussengekomen, dan waren er wellicht meer slachtoffers gevallen. Tussenkomen ivm krapuul-messenvechters is niet meteen wat je iedereen moet aanraden! In die metrostations loopt het trouwens vol met dat soort schorremorrie, en het zou de taak van de politie moeten zijn om ze te controleren (alle geblaat over "racisme" ten spijt) op wapens zoals messen enz. Een flink deel van dat ongedierte gaat niet zonder op stap, is het niet? Het is voor hen een vanzelfsprekendheid met een mes op straat rond te lopen... Proberen een deel van de schuld voor het laatste drama in de schoenen van de omstaanders te schuiven is compleet stompzinnig en achterbaks... Hoe dikwijls is het al gebeurd dat iemand die tussenkwam bij agressie zelf als medeslachtoffer eindigde ? Neen, het gevatte krapuul moet keihard aangepakt worden ipv van enkele uren (of dagen, naar gelang...) later weer op straat als ongedierte rond te lopen. PS: met de gebruikte termen doe ik slecht een poging om mijn walging voor een bepaald soort gespuis weer te geven. Dat het daarbij meestal "Noord Afrikanen" zijn, hier en in andere landen, is ook mijn fout niet... Nu we het over "de partij die nu monddood zou zijn" hebben: zij zijn toch de partij die het meest en het duidelijkst heeft laten horen wat zij, en het grootste deel van de bevolking - maak je daarover geen illusies - denken van die "toestanden" waarmee het multiculgedoe ons verrijkt heeft. En dus gaan ze weer stemmen kunnen ronselen met hopen... Hoe is het mogelijk nietwaar ? En nu is het weer aan jou. Leg het ons nog eens uit. VuilVB alhier en aldaar? |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk. We hebben dringend nood aan een soort gewapende groep voor het elimineren van "groot ongedierte"... De gewone burgers kunnen die gasten niet aan.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is dat alles wat je te bieden hebt ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() U hebt er weer de ballen van gesnapt...
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 april 2006 om 19:29. |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Die regering zijn de linksen zoals jij! Ik ben ze zeker van dat jij er ook op zou staan gapen. Iemand merkte het hier terecht op: indien iemand tussenbeide was gekomen, waren er waarschijnlijk meer slachtoffers gevallen. Het heeft niets met materialisme of onverschilligheid te maken, maar met onmacht bij de bevoegde, justitiële instanties. De overheid laat de mensen in de steek. Zij geven de toon aan met hun onverschilligheid. Het enige alternatief is het VB. Als herkennen wel degelijk een wettige zelfverdeding en geen slap afkooksel, zoals er nu in de wet gebrouwen staat. Deze partij was ook de enige die de oproep van de ouders begrepen had en de beleefdheid had zich niet te moeien in de gebeurtenis. Waarom zouden ze er garen van moeten spinnen? Het slachtoffer was een francofoon en links. De ouders steunen de boodschap van die partij sowieso niet. Zij vallen voor de brainwash en doen mee aan de oproep om van de daders ook slachtoffers te maken. Ik vind de moord nog steeds gruwelijk, maar de (s)linkse oproepen om er geen racisme van te maken, schieten me in het verkeerde keelgat. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() U legt er vooral de ballen van uit
![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zou het inderdaad weer uitdraaien op knokploegen op straat, nee, laat maar, ik heb liever wettelijke oplossingen ipv chaotische rasistisch geinspireerde straatbendes. Linksen zoals ik. ![]() links wil dus de monarchie richting pluto sturen en Wallonië aan europa of Frankrijk (whatever they want) schenken. Dit is nieuw voor mij ![]() Ja, er waren waarschijnlijk meer slachtoffers gevallen, de daders namelijk ![]() Denk je nu heus dat als een dozijn koelbloedige mannen hadden gereageerd ze met hun tweetjes efkes rambo gingen spelen ? En een laatste iets, ik citeer nog even: Citaat:
bent u al 100% zeker dat ik een laffaard ben die niet zou helpen. Doe zo voort Boadicea, doe zo voort ! ![]()
||
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() eigenlijk valt er maar weinig zinnigs te zeggen over een moord.
we moeten daar eerlijk in zijn. |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zet de para's in ! maak de metro en straat veilig ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)Om deze wantoestanden te doen stoppen, hoeft men heus niet in een fascistische politie-staat te leven, maar éénvoudigweg de reeds bestaande wetten toe te passen. Die zijn meer dan streng genoeg .Maar...men gebruikt ze niet. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Wat punt 1 betreft ... ze houden onder het mom van politiek correct denken, bepaalde individuen (ERDAL bv.) een hand boven het hoofd, daar in de Wetstraat. Punt 2 : sinds wanneer is efficiëntie hier een gebruik in België? Ik vrees er alleen maar voor dat het nog zover gaat komen, dat we inderdaad op burgerlijk ongehoorzame knokploegen zullen moeten rekenen om ons te beschermen. De tegenpartij zet ze nu al met succes in om mensen te beroven en vermoorden. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu staan ze met handen en voeten gebonden, achter hun plastieken schermen te kijken hoe relschoppers een straat afbreken met alles erop en eraan. Precies een ballet dat ze uitvoeren: paar stapjes vooruit, paar stapjes achteruit, en vooral blijven wachten... het straatcrapuul niet verder provoceren, nietwaar. En dan een "charge", een paar tientallen idioten oppakken voor een paar uur... en er weer 90% laten van lopen. Waarom volgens jou, moet men nu nog altijd "wettelijke oplossingen" bedenken en vooral toepassen na de vele jaren dat deze problemen reeds duren? Omdat een linkse kliek, vooral in Wallonië ieder voorstel probeert te kelderen om die lieve jongens toch niet te bruskeren? Praten en pamperen en over hun kopje wrijven, en vlug de straat weer op want er is geen plaats om die grote hoop nog uit de maatschappij te houden? Men is weer volop aan het praten (voor eventjes?" ) over de vernieuwing van het "jeugdsanctierecht" waarbij 16-18 jarige crapuultjes op volwassen wijze kunnen aangepakt en gestraft worden. Nu is het moment om eventjes door te bijten voor onze "democratische" partijen. Ik ben benieuwd of men weer spelletjes, commissies, uitvluchten genoeg gaat kunnen bedenken om het nog eens op de lange baan te schuiven??? Met het VB in een positie waar ze ook iets te zeggen hadden, zat dat loslopend gespuis al achter de tralies. In Marocco voor mijn part. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() aantonen schat, aantonen ![]() Een pleidooi voor een beter politieapparaat, ja, dat kun je rustig uit m'n openingspost afleiden ...
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik sugerreer niet dat we burger-knokploegen nodig hebben, wat scheelt er met jullie ?
|
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
'k weet niet, maar met 12 man op 2 springen, zoals jij voorstelde, leek me een beetje in de richting. Nee, Rambo laat ik liever in de cinema. Zijn aanpak was een beetje te efficiënt. Het verhaal van de film ontging me een beetje. Op het einde lagen alle slechterikken wel plat, maar dat gold ook voor heel het stadje, als ik me niet vergis. Dat is dus wat ik noem: overdreven reageren. Meer politie, beter organiseren en vooral een betere justitiële werking en het herschrijven van flauwe, contradictorische, achterpoortwetjes, zou veel helpen. |
|
![]() |