![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() P1: Nooit meer depressief
Het drinkwater is in Nederland meetbaar vervuild door medicijnresten. Prozac, oa. In Vlaanderen maakt men zich blijkbaar geen zorgen. Hoe zouden we ook? Wij raken nu al nooit meer depressief! (NRC) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
Banneling
|
![]() P2: Laat je eens redden
Als je ooit eens vastraakt in een visnet of een kabel 200 meter onder de zeespiegel, reken dan niet op de Russen om je te komen redden. De Britten, darentegen, zullen hoogstwaarschijnlijk op tijd zijn.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2005 om 16:18. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() P3: Dubbele Elite
Volgens DE Standaard (5/8 p.9) hekelde Miel Cools in 'Boer Bavo' de dubbele moraal van de elite. Dat was in de tijd toen de boeren nog deel uitmaakten van de elite, zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk kregen de Russische manschappen geen toestemming om het sonarnetwerk ,waarin de boel vastzat te vernielen.
Maar nu de wereld toekeek, konden ze de Britten niet tegenhouden.
![]() |
#5 | |||
Banneling
|
![]() P4: De man met het schier onbegrensde intellect
De Standaard vond "de man met het schier onbegrensde intellect" uit: Robin Cook. Helaas werd dat ongehoorde fenomeen pas opgemerkt, toen hij al was gestorven. (6/8 p12)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2005 om 16:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik die dacht, dat het om een van die 80km-lange trailernetten ging, waarmee de oceaan leeg gesleept wordt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2005 om 16:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ik lees meestal alleen de lezersbrieven.
dat is altijd lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal of toch bijna allemaal mislukte of toch gefrustreerde schrijvers, maar de meeste toch ontwapenend spontaner dan de beroepsjournalisten inderdaad - en veel beter op de hoogte.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2005 om 17:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno2, dat is dan ook de coverstory. Ik heb dankzij 1 van mijn hobbies een redelijk direct lijntje op dit soort informatie.
Alsof 200m diepte een onoverkomelijk probleem is. Duikers met trimix kunnen dat halen met conventionele apparatuur, en een hardsuit is zelfs een makkelijkere optie. Neen, de militaire leiding wou eerder die 7 man opgeven om het netwerk te sparen. En ja, er was een sleepnet bij betrokken. Dat is de oorzaak waarom de hele handel verstrikt geraakte. Alsof de bemanning van die mini onderzeer niet wist waar ze voeren.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ons drinkwater is niet alleen vervuild met prosac. De restanten van de pil zorgen voor een verminderde mannelijke vruchtbaarheid volgens de boekskes. Logischer zou zijn dat vrouwen daardoor minder vruchtbaar zouden zijn maar enfin ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de kikkers worden bisexueel. Of sexueel polymorf. Maar dat is ook al bij veel mannen het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alléz, dan hebben de Britten toch net werk geleverd op het netwerk. En ik die dacht dat ze het deden uit filantropie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk spenderen de Britse geheime diesten ettelijke miljoenen uit filantropie.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() [size=3]P5 Vegetarisch Veto[/size]
Aan veevoer mag van de EU vanaf nu GMO-maïs toegevoegd worden. Hoera voor Monsanto! Voor mij een reden te meer om aan Vee, Veevoer, en Veehandel een Vegetarisch Veto op te leggen. [size=3][/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() [size=3]Een beetje Potlatch kan véél oplossen in de wereld[/size]
[size=3][/size] Bush verklaat opnieuw dat hij een interventie in Iran niet uitsluit. Ach George, je zit met je achterste op 10.000 kernkoppen. Waarom GEEF je er geen paar aan die Iranezen kadoo, je zal het verschil niet eens merken. En dan moeten we er geen oorlog om voeren, en dan kunnen ze zich verder gewoon wijden aan de vreedzame kernenergieproductie. Een beetje POTLATCH kan véél oplossen in de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() [size=3]Pfff Niets in de krant vandaag[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() P6
[size=3]Zijn onze boeren eco-terroristen geworden?[/size] [size=3][/size] De helft van de gecontroleerde mest-transporten blijken illegaal te zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |