![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() [SIZE=2]BRUSSEL -[/SIZE][SIZE=2][SIZE=2]Ambtenaren van de organisatie achter de EU-ministerraden zijn bezig een woordenlijst op te stellen die „neutraal” is jegens de islam. Begrippen als 'islamitisch terrorisme' zouden vervangen moeten worden door 'terroristen die de islam misbruiken'.[/SIZE][/SIZE][SIZE=2][SIZE=2]
[/SIZE] [/SIZE] Dit meldden donderdag bronnen in Brussel. Woordvoerder Marro van de EU-raden bevestigt dat er gewerkt wordt aan een lijst, maar voegt eraan toe dat die niemand tot iets verplicht. De woordenlijst vloeit voort uit de Europese top in december, toen de Europese leiders in een bijlage van de slottekst vroegen om „het ontwikkelen van een non-emotief lexicon om de zaken (terrorisme) te bespreken”. Deze bijlage over strijd tegen terreur kreeg destijds geen aandacht omdat alle ogen gericht waren op de Europese begroting. [SIZE=2]BRON [/SIZE][SIZE=2]En maar blijven buigen voor de islam ![]() als je naar de bron kijkt kun je ook in ene keer al 173 andere reacties lezen [/SIZE]
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Tja, De EU-leiders zijn een wereldvreemd clubje aan het worden. Ze weten totaal niet meer wat er leeft onder de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De EU nog eens met de billen bloot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Als de EU denkt dat ze met zulke "idioterie" rustig kunnen verdergaan dan hebben ze het toch grondig mis. Na de twee negatieve referenda over de Europese grondwet moeten ze toch wel doorhebben dat ze (de Eurocraten) geen voeling meer hebben met de burger.
Nu nog Turkije erbij en dan vrees ik dat de EU binnen de tien jaar al 'tot het verleden' behoort.
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2.Hebben jullie geen belang (mooie woordkeuze, he, speciaal vr jullie) bij het geruststellen en het niet respectloos behandelen van moslims? Als ze alginder tevreden zijn, komen ze jullie alhier niet kloten. Ik dacht nu toch dat dat wel leefde bij jullie. Maar misschien kunnen we er maar beter een bom op gooien en ons eigen goesting doen, alle zever gedaan, simple as pie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() de Europese Grondwet werd afgekeurd in de referenda DOORDAT er juist een grondige voorlichting gebeurde rond de grondwet. Indien deze er niet was geweest had er waarschijnlijk niemand gaan stemmen.
de grondwet is ook afgekraakt vooral rond het defensiebeleid (dat eerlijk gezegd ook maar op de ballen trok) Ik heb ook eerlijk gezegd mijn twijfels bij het feit of Turkije bij Europa mag. maar de EU binnen 10 jaar verleden tijd? terug naar vroeger met lekker veel doane en geen samenwerking op vlak van criminaliteit en zo. Ja joepie liever jij dan ik, maar ik verkies dan toch de EU. Ook de munt de Euro, akkoord alles is duurder geworden, maar dat is de schuld van de winkeliers die niet kunnen omrekenen. het bespaart ook geld anders elke keer nieuwe munten kopen en dan nog nooit opkrijgen. dat was pas klote
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
![]() |
![]() |