![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Uiteraard is dit slechts retoriek en bluff, maar toch angstaanjagend:
Groot-Ayatollah Ali Khamenei zelve zegt dat Iran zijn nucleaire kennis en technologie wil delen met andere naties, in het bijzonder met moslimlanden. Het islamo-fascistische Sudan bijvoorbeeld lijkt er wel happig op. http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4943782.stm Deze bluffpoker toont aan hoe sterk Iran meent in zijn schoenen te staan. Scary, to say the least. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat me trouwens even stellen dat het vrij "oneerlijk" is dat 1 derde van de wereld moslim is, maar buiten Pakistan geen enkel moslimland over atoomwapens beschikt. Probeer alsjeblief niet mee te doen aan die massa-hysterie rond dat soort zaken.
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want ik begrijp dat iemand die gelooft wat jij zegt, absoluut geen normaal leven kan leiden... je begrijpt me toch? Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 april 2006 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() nee, ik begrijp niet wat je wil zeggen?...waarom kan ik geen normaal leven leiden? Omdat ik de realiteit onder ogen durf zien?Dat wil niet zeggen dat ik angst heb.Ik voel me prima...Ik ben echter overtuigd dat de mensen die aan de macht zijn in Iran gevaarlijke would-be moordenaars zijn, die ons-westerlingen- een diepe haat en minachting toedragen.Zulke kerels zou ik AL hun wapens afpakken moest ik kunnen.Wat is daar mis mee?8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar vanaf het moment dat jij stelt dat ze ons gaan komen uitmoorden en jij zelf gelooft wat je zegt, is dit meer dan een mening. Dan kan je geen normaal leven meer leiden. Stel, jij zit boven in uw kamer. En jij weet zeker dat op dit moment een moordenaar langzaam naar boven komt om jou te vermoorden. Zou jij dan nog rustig kunnen zitten? Een normaal gedrag vertonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Evidentie zelve toch?
VS bewapent zijn bondgenoten toch ook? Waar zit het probleem, bende hypocrieten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kennelijk verstaan we iets anders onder "normaal". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een jachtgeweer? Ja, dat heb ik al lang.Dat wil niet zeggen dat ik daarmee op mensen wil schieten.Liever niet eigenlijk.Maar op s'nachts binnensluipende moordenaars?Waarom niet?Is dat niet normaal?Is het normaler om zich te laten slachten gelijk een schaapje mischien?Dat laat ik dan aan u over, als u dat niet erg vind... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() een hypocriet is iemand die niet denkt wat hij zegt.Ik zeg u, dat godsdienstwaanzinnigen zoals aan de macht in Iran zelfs nog niet met vuurwerk zouden mogen spelen van mij.Niet eens lucifers op zak hebben.En er kadoo doen aan hun kameraadjes nog veel minder.Ik denk ook wat ik daar schrijf, dus zeg nu niet dat ik hypokriet ben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() je snapt het niet (en het verwondert me niet eens,
![]() Wat ik bedoelde: 1) jij zegt dat iemand jou gaat komen vermoorden 2) ik zeg dat bij die gedachte je absoluut geen normale leven meer kan leiden 3) jij zegt dat jij wel een normale leven leidt 4) ik geef de voorbeeld van de mordenaar die de trap opkomt 5) gij schiet die overhoop en lijk wordt verscheurd door 4 honden 6) jij vindt dit geweldsuitbarsting normaal |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |