Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2006, 19:09   #1
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard Het deksel is van de ketel: Iran wil nucleaire technologie 'delen' met moslimlanden

Uiteraard is dit slechts retoriek en bluff, maar toch angstaanjagend:

Groot-Ayatollah Ali Khamenei zelve zegt dat Iran zijn nucleaire kennis en technologie wil delen met andere naties, in het bijzonder met moslimlanden. Het islamo-fascistische Sudan bijvoorbeeld lijkt er wel happig op.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4943782.stm

Deze bluffpoker toont aan hoe sterk Iran meent in zijn schoenen te staan. Scary, to say the least.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 20:16   #2
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Uiteraard is dit slechts retoriek en bluff, maar toch angstaanjagend:

Groot-Ayatollah Ali Khamenei zelve zegt dat Iran zijn nucleaire kennis en technologie wil delen met andere naties, in het bijzonder met moslimlanden. Het islamo-fascistische Sudan bijvoorbeeld lijkt er wel happig op.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4943782.stm

Deze bluffpoker toont aan hoe sterk Iran meent in zijn schoenen te staan. Scary, to say the least.
De godsdienstwaanzinnige leiders van Iran willen zich blijkbaar opzetten als aanleider in de strijd der moslims tegen het Westen...deze ayatollah's moeten uit de weg geruimd worden voor ze ons vermoorden...en hun eigen volk in een nucleaire holocaust stortten.Een holocaust die ze niét zullen kunnen ontkennen, want ze zijn er dan zelf het slachtoffer van..
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 20:53   #3
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
De godsdienstwaanzinnige leiders van Iran willen zich blijkbaar opzetten als aanleider in de strijd der moslims tegen het Westen...deze ayatollah's moeten uit de weg geruimd worden voor ze ons vermoorden...en hun eigen volk in een nucleaire holocaust stortten.Een holocaust die ze niét zullen kunnen ontkennen, want ze zijn er dan zelf het slachtoffer van..
Doe niet idioot... Die landen zijn niets met enkele kernbommetjes: De VS, GB, frankrijk, Israel, Rusland en China hebben elk stuk voor stuk genoeg bommetjes om het ganse melkwegstelsel de lucht in te blazen. Als ze al een Holocaust zouden willen organiseren met A-bommetjes zijn alle Iranezen, inclusief alle ayatolahs, binnen het half uur van de aarde verdwenen.

Laat me trouwens even stellen dat het vrij "oneerlijk" is dat 1 derde van de wereld moslim is, maar buiten Pakistan geen enkel moslimland over atoomwapens beschikt.

Probeer alsjeblief niet mee te doen aan die massa-hysterie rond dat soort zaken.
Oud 25 april 2006, 21:02   #4
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De godsdienstwaanzinnige leiders van Iran willen zich blijkbaar opzetten als aanleider in de strijd der moslims tegen het Westen...deze ayatollah's moeten uit de weg geruimd worden voor ze ons vermoorden...
een vraagje: kom jij nog wel buiten, ik bedoel, heb jij nog een leven?

Want ik begrijp dat iemand die gelooft wat jij zegt, absoluut geen normaal leven kan leiden...

je begrijpt me toch?

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 april 2006 om 21:02.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 21:26   #5
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Doe niet idioot... Die landen zijn niets met enkele kernbommetjes: De VS, GB, frankrijk, Israel, Rusland en China hebben elk stuk voor stuk genoeg bommetjes om het ganse melkwegstelsel de lucht in te blazen. Als ze al een Holocaust zouden willen organiseren met A-bommetjes zijn alle Iranezen, inclusief alle ayatolahs, binnen het half uur van de aarde verdwenen.

Laat me trouwens even stellen dat het vrij "oneerlijk" is dat 1 derde van de wereld moslim is, maar buiten Pakistan geen enkel moslimland over atoomwapens beschikt.

Probeer alsjeblief niet mee te doen aan die massa-hysterie rond dat soort zaken.
dat zei ik toch:als ze ons aanvallen sleuren ze hun eigen volk mee in een nuclaire holocaust.Natuurlijk hebben de Westerse landen genoeg atoombommen om de planeet in stukken vanéén te laten ontploffen.Spijtig genoeg.Maar dat wil niet zeggen dat onze gelovige mafketels er dan ook maar mogen hebben, om "eerlijk te zijn met hen"...Zelfs al hadden ze maar één enkel "klein" bommetje zoals die "ouderwetse" die op Hiroschima gesmeten werd, als dat toevallig op uw smoel te recht komt, of van mensen die ge sympatiek vind, zul je daar toch niet mee kunnen lachen denk ik....Hoe minder wapens dat die Iranezen hebben,hoe beter.
Oud 25 april 2006, 21:33   #6
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
een vraagje: kom jij nog wel buiten, ik bedoel, heb jij nog een leven?

Want ik begrijp dat iemand die gelooft wat jij zegt, absoluut geen normaal leven kan leiden...

je begrijpt me toch?
nee, ik begrijp niet wat je wil zeggen?...waarom kan ik geen normaal leven leiden? Omdat ik de realiteit onder ogen durf zien?Dat wil niet zeggen dat ik angst heb.Ik voel me prima...Ik ben echter overtuigd dat de mensen die aan de macht zijn in Iran gevaarlijke would-be moordenaars zijn, die ons-westerlingen- een diepe haat en minachting toedragen.Zulke kerels zou ik AL hun wapens afpakken moest ik kunnen.Wat is daar mis mee?8)
Oud 25 april 2006, 21:37   #7
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
nee, ik begrijp niet wat je wil zeggen?...waarom kan ik geen normaal leven leiden? Omdat ik de realiteit onder ogen durf zien?Dat wil niet zeggen dat ik angst heb.Ik voel me prima...Ik ben echter overtuigd dat de mensen die aan de macht zijn in Iran gevaarlijke would-be moordenaars zijn, die ons-westerlingen- een diepe haat en minachting toedragen.Zulke kerels zou ik AL hun wapens afpakken moest ik kunnen.Wat is daar mis mee?8)
Zoals je het nu formuleert, is het slechts een mening en daar is natuurlijk niks mis mee.

maar vanaf het moment dat jij stelt dat ze ons gaan komen uitmoorden en jij zelf gelooft wat je zegt, is dit meer dan een mening. Dan kan je geen normaal leven meer leiden.

Stel, jij zit boven in uw kamer. En jij weet zeker dat op dit moment een moordenaar langzaam naar boven komt om jou te vermoorden. Zou jij dan nog rustig kunnen zitten? Een normaal gedrag vertonen?
Oud 25 april 2006, 21:48   #8
Mustapha
Gouverneur

Mustapha's schermafbeelding

Standaard

Evidentie zelve toch?

VS bewapent zijn bondgenoten toch ook?

Waar zit het probleem, bende hypocrieten?
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 22:04   #9
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals je het nu formuleert, is het slechts een mening en daar is natuurlijk niks mis mee.

maar vanaf het moment dat jij stelt dat ze ons gaan komen uitmoorden en jij zelf gelooft wat je zegt, is dit meer dan een mening. Dan kan je geen normaal leven meer leiden.

Stel, jij zit boven in uw kamer. En jij weet zeker dat op dit moment een moordenaar langzaam naar boven komt om jou te vermoorden. Zou jij dan nog rustig kunnen zitten? Een normaal gedrag vertonen?
Zo stel ik me niet iemand voor die een atoombom ergens wil laten ontploffen.Ik verkies jouw moordenaar die bij mij wil binnensluipen.Die krijgt een lading hagel door zijn pens, als hij tenminste niet reeds in stukken en brokken gebeten is door de 4 honden die bij ons voor de deur slapen...
Oud 25 april 2006, 22:58   #10
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zo stel ik me niet iemand voor die een atoombom ergens wil laten ontploffen.Ik verkies jouw moordenaar die bij mij wil binnensluipen.Die krijgt een lading hagel door zijn pens, als hij tenminste niet reeds in stukken en brokken gebeten is door de 4 honden die bij ons voor de deur slapen...
En jij noemt dit normaal?

Kennelijk verstaan we iets anders onder "normaal".
Oud 25 april 2006, 23:23   #11
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

8)
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 23:27   #12
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

wat is er nu weer niet normaal?8) Ik woon in een afgelegen woning, niet ver van de spoorweg, temidden braakliggende terreinen.Wat is er niet normaal aan een paar honden in mijn tuin...die zijn heel vriendelijk met NORMALE mensen.Met iemand die s'nachts bij ons wil binnendringen minder, maar ook dat is normaal.Er hangt trouwens een plakkaat: "Opgepast voor de hond".Goed in zicht, dat ze niet komen klagen dat ze het niet wisten.
En een jachtgeweer? Ja, dat heb ik al lang.Dat wil niet zeggen dat ik daarmee op mensen wil schieten.Liever niet eigenlijk.Maar op s'nachts binnensluipende moordenaars?Waarom niet?Is dat niet normaal?Is het normaler om zich te laten slachten gelijk een schaapje mischien?Dat laat ik dan aan u over, als u dat niet erg vind...
Oud 25 april 2006, 23:29   #13
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
8)
gij vind het ook niet "normaal "zeker?Maar ge voelt u te goed om er woorden aan vuil te maken
Oud 25 april 2006, 23:33   #14
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha Bekijk bericht
Evidentie zelve toch?

een hypocriet is iemand die niet denkt wat hij zegt.Ik zeg u, dat godsdienstwaanzinnigen zoals aan de macht in Iran zelfs nog niet met vuurwerk zouden mogen spelen van mij.Niet eens lucifers op zak hebben.En er kadoo doen aan hun kameraadjes nog veel minder.Ik denk ook wat ik daar schrijf, dus zeg nu niet dat ik hypokriet ben...
Oud 25 april 2006, 23:39   #15
styllo_ben
Minister-President

Standaard

je snapt het niet (en het verwondert me niet eens, , no offense)

Wat ik bedoelde:

1) jij zegt dat iemand jou gaat komen vermoorden
2) ik zeg dat bij die gedachte je absoluut geen normale leven meer kan leiden
3) jij zegt dat jij wel een normale leven leidt
4) ik geef de voorbeeld van de mordenaar die de trap opkomt
5) gij schiet die overhoop en lijk wordt verscheurd door 4 honden
6) jij vindt dit geweldsuitbarsting normaal
Oud 25 april 2006, 23:52   #16
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat is er nu weer niet normaal?8) Ik woon in een afgelegen woning, niet ver van de spoorweg, temidden braakliggende terreinen.Wat is er niet normaal aan een paar honden in mijn tuin...die zijn heel vriendelijk met NORMALE mensen.Met iemand die s'nachts bij ons wil binnendringen minder, maar ook dat is normaal.Er hangt trouwens een plakkaat: "Opgepast voor de hond".Goed in zicht, dat ze niet komen klagen dat ze het niet wisten.
En een jachtgeweer? Ja, dat heb ik al lang.Dat wil niet zeggen dat ik daarmee op mensen wil schieten.Liever niet eigenlijk.Maar op s'nachts binnensluipende moordenaars?Waarom niet?Is dat niet normaal?Is het normaler om zich te laten slachten gelijk een schaapje mischien?Dat laat ik dan aan u over, als u dat niet erg vind...
hihi... ik wist het
Oud 25 april 2006, 23:54   #17
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
gij vind het ook niet "normaal "zeker?Maar ge voelt u te goed om er woorden aan vuil te maken
waarom zou ik nog, carlgustaaf ?
zijn er nog niet genoeg woorden gevallen over dat begrip ?
Oud 25 april 2006, 23:57   #18
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha Bekijk bericht
Evidentie zelve toch?

De enen zijn nog een beetje normaal (VS en bondgenoten) terwijl de anderen stapelgek zijn. Daar zit het probleem.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 23:58   #19
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je snapt het niet (en het verwondert me niet eens, , no offense)

Wat ik bedoelde:

1) jij zegt dat iemand jou gaat komen vermoorden
2) ik zeg dat bij die gedachte je absoluut geen normale leven meer kan leiden
3) jij zegt dat jij wel een normale leven leidt
4) ik geef de voorbeeld van de mordenaar die de trap opkomt
5) gij schiet die overhoop en lijk wordt verscheurd door 4 honden
6) jij vindt dit geweldsuitbarsting normaal
niet al te moeilijk gaan doen styllo_ben, mijnheer is een humanist , en bijgevolg niet erg ontvankelijk voor het uitwisselen van gedachten
Oud 25 april 2006, 23:59   #20
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
De enen zijn nog een beetje normaal (VS en bondgenoten) terwijl de anderen stapelgek zijn. Daar zit het probleem.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be