Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 28 april 2006, 16:07   #1
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard MP3 moord darwinistisch en materialistisch geïnspireerd

Het is duidelijk dat 11 spetember een bedrog is, want vijf auto's stealen van de luchthaven van los angeles is onlogisch, deze high technologische luchthaven is geen speelveld om vliegtuigen te stealen door mensen die zelfs niet goed met de kameel kunnen rijden in Sahara .
dat blijkt uit de meeste gedownloade reportage op het internet (http://www.reopen911.nl/freedvd.php ) .

Het is duidelijk dat de aanval op irak om olie gaat, net als de verovering van afrika door de imperialistische europese landen .

Het leven is strijd:

Darwin bepaalde zijn basisvoorwaarden toen hij zijn theorie ontwikkelde: "De ontwikkeling van levende wezens hangt af van de strijd om het bestaan. De sterken winnen de strijd. De zwakken zijn veroordeeld overwonnen te worden en in vergetelheid te raken."
[SIZE=1]Charles Darwin, The descent of man, 2nd edition, New York, A.L. Burt Co., 1874, p. 178[/SIZE]

de moordenaar (geen pool, noch marokaan, noch belg, noch noord-afrikaan) van Joe om zijn MP3 dacht dat hij sterk is omdat hij een mes had, en de eigenaar van MP3 is zwak, dus De zwakken zijn veroordeeld overwonnen te worden en in vergetelheid te raken.
_Yahya_ is offline  
Oud 28 april 2006, 17:54   #2
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Ik snap het verband tussen het eerste deel van je bericht en het laatste niet goed. Is het de bedoeling om over de mp3 moord te gaan of gaat het - zoals ik het lees - over de aanslagen van Al Qaida op 11 september 2001?

mvg,
Arnold.
Arnold is offline  
Oud 28 april 2006, 18:05   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik denk dat er hier eentje aan het blowen is.
Knuppel is offline  
Oud 28 april 2006, 21:15   #4
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Ik snap het verband tussen het eerste deel van je bericht en het laatste niet goed. Is het de bedoeling om over de mp3 moord te gaan of gaat het - zoals ik het lees - over de aanslagen van Al Qaida op 11 september 2001?

mvg,
Arnold.
over strijd in het algemeen, en onschuldige burgers lastig vallen ..
ik heb de meeste gedownloade film (reportage) op het internet gezien http://www.reopen911.nl/freedvd.php reopen 9/11 is dat, en ik twijfel of het echt alqaida heeft gedaan ..
leven is strijd is de basis principe van darwinisme en dialictische materialistische filosofie .. mp3-moord is o.a een voorbeeld .!
het is niet relegieus zoals iemand hier op deze forum beweerde toen hij hoorde dat de dader van noord-afrika is .. ook al het door een noord-afrikaan is gebeurd , waarom moeten de belgen dan het geloof daarbij trekken ??? of is dat normaal ?? Marc-Dutroux is de gevaarlijkste crimineel in België, is dat ook relegieus (christelijk in dit geval) geïnspireerd ??
nee, het is darwinistisch, materialistisch.
Laten wij nu even naar een boek luisteren waarop een geloof zoals islam is gebasseerd:
Om een mens zonder enig reden te vermoorden is een duidelijk voorbeeld van onheil. God verwijst in de Koran op een gebod, dat hij al eerder aan de Joden in het Oude Testament had verkondigd:
"Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij de gehele mensheid had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken…" (Koran 5: 32)
waarom is dit vers geopenbaard weet ik nu niet, maar staat wel in de koran. (allé ja, de reden waarom een bepaalde vers is geopenbaard is zeer belangrijk binnen de islamitische leer).
Zoals het vers duidelijk maakt, begaat de mens die een medemens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, een gelijke misdaad alsof hij de gehele mensheid heeft gedood.
_Yahya_ is offline  
Oud 28 april 2006, 21:17   #5
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht

mvg,
Arnold.
Ik snap niet hoe iemand een VB avatar kan hebben en Allah de hemel in prijst.
Oud 28 april 2006, 21:19   #6
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
over strijd in het algemeen, en onschuldige burgers lastig vallen ..
ik heb de meeste gedownloade film (reportage) op het internet gezien http://www.reopen911.nl/freedvd.php reopen 9/11 is dat, en ik twijfel of het echt alqaida heeft gedaan ..
leven is strijd is de basis principe van darwinisme en dialictische materialistische filosofie .. mp3-moord is o.a een voorbeeld .!
het is niet relegieus zoals iemand hier op deze forum beweerde toen hij hoorde dat de dader van noord-afrika is .. ook al het door een noord-afrikaan is gebeurd , waarom moeten de belgen dan het geloof daarbij trekken ??? of is dat normaal ?? Marc-Dutroux is de gevaarlijkste crimineel in België, is dat ook relegieus (christelijk in dit geval) geïnspireerd ??
nee, het is darwinistisch, materialistisch.
Laten wij nu even naar een boek luisteren waarop een geloof zoals islam is gebasseerd:
Om een mens zonder enig reden te vermoorden is een duidelijk voorbeeld van onheil. God verwijst in de Koran op een gebod, dat hij al eerder aan de Joden in het Oude Testament had verkondigd:
"Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij de gehele mensheid had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken…" (Koran 5: 32)
waarom is dit vers geopenbaard weet ik nu niet, maar staat wel in de koran. (allé ja, de reden waarom een bepaalde vers is geopenbaard is zeer belangrijk binnen de islamitische leer).
Zoals het vers duidelijk maakt, begaat de mens die een medemens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, een gelijke misdaad alsof hij de gehele mensheid heeft gedood.
Je bent appelen met citroenen aan het vergelijken.

Dutroux = geesteszieke

Al Quada is een politieke brainwashmachine die internationaal moslimjongeren in de criminaliteit en het terrorisme leidt.
Oud 29 april 2006, 15:59   #7
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Je bent appelen met citroenen aan het vergelijken.

Dutroux = geesteszieke

Al Quada is een politieke brainwashmachine die internationaal moslimjongeren in de criminaliteit en het terrorisme leidt.
zo is binladen ook denk ik ..
hé, marc dutroux is niet de eerste noch de laatste die zo iets doet, minderjarige meisjes en jongens worden hier in België bijna dagelijks mishandeld en verkracht .. zijn ze dan allemaal geesteziekten of wat ?
[SIZE=3]29/04 20 kinderen per dag slachtoffer van mishandeling[/SIZE]

[SIZE=2]De zes vertrouwenscentra voor Kindermishandeling hebben vorig jaar meer dan 7.000 meldingen ontvangen. Dat is een stijging van 15 procent in vergelijking met 2004, toen er 6.060 gevallen werden gemeld. In tien jaar tijd is het aantal meldingen zelfs verdubbeld... meer >>
hé, ik ben zeker dat de daders geen noord-afrikanen zijn [/SIZE]
_Yahya_ is offline  
Oud 29 april 2006, 16:36   #8
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik snap niet hoe iemand een VB avatar kan hebben en Allah de hemel in prijst.
waarom niet?
of wil je zeggen dat vlaamsbelangers racisten zijn ?
Oud 29 april 2006, 17:38   #9
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
waarom niet?
vlaams belangers zijn geen racisten, racisme van VB is bedoeld om hun politieke doel te bereiken, en meer stemmen verkriijgen, meer niet ..
SP.A'ers zijn wel racisten..
_Yahya_ is offline  
Oud 29 april 2006, 19:44   #10
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
vlaams belangers zijn geen racisten, racisme van VB is bedoeld om hun politieke doel te bereiken, en meer stemmen verkriijgen, meer niet ..
SP.A'ers zijn wel racisten..
niet waar
Oud 29 april 2006, 20:23   #11
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
waarom niet?
Nee, maar de standpunten van die partij zijn niet altijd verzoenbaar met bepaalde strekkingen uit de islam. Anderzijds goed dat er ook eens moslims de hand in eigen boezem willen steken de ware aard van deze partij willen herkennen.
Oud 29 april 2006, 20:27   #12
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, maar de standpunten van die partij zijn niet altijd verzoenbaar met bepaalde strekkingen uit de islam. Anderzijds goed dat er ook eens moslims de hand in eigen boezem willen steken de ware aard van deze partij willen herkennen.
Ik ben zelf geen kiezer van welke partij ook (geen stemrecht in dit land), maar mijn beste Turkse vriend is nieuwe Belg en stemt VB. Dat verraste me zeer!

Als ik die hoor over de politiek in België, dan moet ik regelmatig zeggen "Ho, ho! Rustig nu!". Die is van huis uit islamitisch, maar radicaler VB heb ik ze nog niet gezien. Zelfs hiér niet!

En ik neem aan dat hij niet de enige is.
PollyCorrect is offline  
Oud 29 april 2006, 21:23   #13
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

ja, dat is waar
_Yahya_ is offline  
Oud 1 mei 2006, 21:42   #14
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
ik ben er ook éné van
_Yahya_ is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be