![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Waar is de tyd van de roze baletten......
vroeger waren er ook in "la belgique a papa" wilde verhalen....(al dan niet echt gebeurde) aangedikt met een vleugje sex in een of andere louche tent ergens in een van onze grote steden..... met meerdere politiekers.... ministers... of zelfs "royals" in de hoofdrol.... afin echte riooljournalistiek.. maar de laatste tyd is het verdacht stillekes geworden op dit vlak... in onze buurlanden echter....Frankrijk.... Engeland... gebeurt er evenveel schandaal als gebruikelijk..... ministers die moeten opkrassen wegens te gortige sex-partouzes.... buitenechtelijke kindekens enzovoort..... ik kan me moeilijk voorstellen dat er heden ten dage geen politiek-gerelatteerde sex-fuifkes meer zouden doorgaan in ons kleine landje... nu er zoveel liberalen een scheve schaats rijden en er zoveel vrijgevochten ex-missen rondhuppelen die nogal makkelijk strike gaan voor een beetje centjes en een bekend gezicht.... luxe-hoertjes moeten toch ook aan de kost komen..... zelfs in Antwerpen... ![]() zou de wetstraat de riooljournalisten verbannen hebben naar de kongo ??? ![]() of zijn ze hier te lande heiliger geworden dan de paus.... ![]()
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 8 mei 2006 om 02:32. |
![]() |
![]() |