![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuwsxtra/opinie/opinie1/
Nu heb ik wel erge pech. Zit ik hier de vdab krampachtig te verdedigen, en nu is de kritiek vanuit de kranten losgebarsten. Zelfs ik moet toegeven dat het opiniestuk goed geschreven is en veel waarheid bevat! Hopelijk komt er nog meer kritiek, zodat de vdab weet op welke punten ze kunnen verbeteringen aanbrengen. Go ahead. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() auteur van het stuk ; Eric Donckier
?????
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 mei 2006 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Als de leden van de VWS nu ook eens hun eigen 'organisatie' kritisch zouden (mogen) benaderen...
Maar ja, de ene kent de andere (is het voordeel als men maar met vier is)... en onder vrienden... U weet het wel... Plus... de Onsterfelijke gaat nooit kritiek over zichzelf in de mond van een arme leggen.. ![]() Kritiek over de werking van de VDAB moet men van het VWS ook niet verwachten... omdat werken hun echt niet interesseert... Laatst gewijzigd door Chipie : 6 mei 2006 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() we hebben jouw al he chipie om ons kritsch te benaderen - of ga je beweren dat je je werk niet goed doet ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Jazeker,
Leden van het vws zullen spontaan uit hun eigenzelve werk zoeken. Daar staan ze voor bekend. In de tijd dat de honden met hun gat gaan blaffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker dat wij uit ons zelf naar werk zoeken,wie gaat ons daar anders bij helpen?
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat je zo dement wordt en dat je zelf niet meer kan na denken(je bent al op goede weg);en je familie dumpt U in zo een bejaardenhuis in Antwerpen.........
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verplicht werken, bah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 6 mei 2006 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 6 mei 2006 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Vws-aanhangers en nog een paar goede lieden hier, die verklaren van niet te willen werken, hebben toch iets gemeenschappelijk.
Andere mensen erge ziektes toewensen, de kop inslaan, huizen afpakken,geld afpakken,anarchie, alle anderen zijn dieven... Zo een beetje bij de beesten af, zou je denken. Het moet toch geen prettig leven zijn, voor een vrijwillige steuntrekker. Dan nog te bedenken dat hun grote linkse redders, de soccen, met snode plannen rondlopen om hen toch aan het werk te zetten... Tsss, alle moeite voor niets en jaaaren verloren. Neen, voorwaar, dat moet allesbehalve prettig zijn. Je ziet het dan ook duidelijk aan hun houding en wellevendheid. Er gaan er nog in speciale huizen belanden waarschijnlijk. Met gratis kost en inwoon. Gelukkig hebben ze daar oude kranten genoeg voorzien om Napoleonhoedjes te vouwen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier achter zijn computerke zit er nogtans ne VWSer die graag werkt,met volle liefde zelf.
Het is natuurlijk een beetje zoals VB hé te snel veralgemenen. 1ne stoute marokkaan en ze zijn allemaal stout hé
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veralgemenen, ook in de zin van "altijd beunhazerij ten top drijven"?
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() 1 stoute marokkaan en ze zijn allemaal stout hé
---------------------------------------- Is er maar 1 stoute? Maar ik heb dat nog niet horen zeggen dat ze allemaal stout zijn. Veralgemeent U niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik ons pluppe hoor dan zou je wel denken hé,hij heeft zelfs een fobie er aan over gehouden
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |