![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De anti-discriminatiewetten verbieden o.a. het discrimineren op basis van politieke overtuiging.
Wat lees ik nu: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het gevaar zit er in.
Dat je moet bevreesd zijn voor je job. Ik acht de PC tot alles in staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het ABVV is goed bezig... gratis lidkaarten voor illegalen !
De fabrieksarbeider betaalt wel braaf 12,50 euro per maand... den dopper krijgt misschien 50 % korting. PS Alle belgen zijn gelijk... vooral de gebelgden ? Laatst gewijzigd door ancapa : 3 mei 2006 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat gaat hen zuur opbreken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal hen nog zuurderder opbreken als ze geen inspanningen doen om die mensen te organiseren. De vraag of ze het lidmaatschap gratis moesten geven is een discussiepunt. Volgens mij hadden ze er beter aan gedaan om die mensen een bijdrage te laten betalen naar vermogen en dit systeem ook open te stellen voor iedereen. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 3 mei 2006 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Het lijkt mij vrij logisch als Dewinter zijn mei-toespraak besluit met "alle illegalen en vakbonden buiten!", dat je dan moeilijk kan gaan aankloppen bij de vakbond, lid zijnde van die organisatie!
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, bedrijven als Ryan-air betalen zelfs lagere lonen uit als je lid bent van de vakbond.
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lees vooral dat de vakbonden juist denken aan een tarief naar vermogen?
Trouwens "hulp bieden": wat is dat? Is eten geven enzo bij de wet verboden? Ik vind trouwens dat een vakbond "met een kleur" best wel op z'n strepen mag staan naar actieve politieke acties toe van z'n leden. Anders is er ook toch geen reden meer tot onderscheid in ABVV, ACV, ACLVB en neutrale vakbonden? Hint: misschien kunnen ze eens een ANV (Algemeen Nationalistisch Vakverbond) oprichten, een zoveelste vzw'tje onder het VB?
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De vakbonden staan altijd boven de wet. Ze mogen iedereen gijzelen met stakingen en betogingen. Ze mogen iedereen zowaar uit de vakbond zetten op basis van politieke partij.
Het zijn nu eenmaal geen democratisch organisaties maar drukkingsgroepen die in naam van velen voordelen voor enkelen verdedigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vakbonden rechtspersoonlijkheid geven is heel wat anders hoor dan ze buiten gooien ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.filipdewinter.be/page.php?linkID=346 Een kort citaat : Citaat:
mvg Harald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Deze discriminatie mag terecht aangeklaagd worden. Waarom ga je ervan uit dat een Nationalistische vakbond een vzw zou zijn? Mag ik hieruit besluiten dat je Dewinter steunt in zijn eis voor rechtspersoonlijkheid van de vakbonden? mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het één is een vrome wens (trouwens niet uitvoerbaar in het Europa van vandaag), en het andere is een daad (die daadwerkelijk wordt uitgevoerd). Het is gewoonweg een links-rechts spel, dat mij toch niet erg democratisch lijkt van de vakbonden (deze moeten de werknemers verdedigen, en moeten zich niet bezig houden met politieke spellekes).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht van niet, maar mensen die een uitwijzingsbevel gekregen hebben om het land te verlaten, daadwerkelijk helpen, om dit niet te doen (tot en met het opvoeren van kerkshows), roept bij mij toch vraagtekens op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij een voetbalclub opricht en er is er één bij die van mening is dat hij zoveel mogelijk 'own goals' moet maken en dat ook toepast en promoot, dan gooi je die uit de club. Hij mag dan zoveel zeuren over 'ondemocratisch' als hij wil, zijn plaats is niet in jouw club maar bij de tegenstander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- discriminatie op grond van politieke overtuiging - discriminatie op grond van taal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aan propaganda heeft een werknemer niks, wel aan bijstand!
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 5 mei 2006 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |