Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 oktober 2006, 20:06   #1
Roodgrapje
Vreemdeling

Standaard De Nieuwe Wereld Orde: hoe werpen we ze omver?

Hoewel ik niet in conspiracy theories geloof, denk ik wel dat er een mondiale elite van smeerlappen bestaat die zonder de minste scrupules over lijken gaan. Fahrenheit 9/11 gaf een voorbeeldje van hoe deze criminelen opereren.

Het is nuttig een discussie te voeren over het al dan niet bestaan van een georganiseerde bende van Nieuwe Wereld Orde terroristen. Maar mij interesseert meer de vraag: hoe kunnen we die gevaarlijke elite omverwerpen?

Ikzelf heb hier al lang over nagedacht, ik had ook graag jullie gedacht gehoord.

-Volgens mij werkt een aanval langs democratische weg niet. Het "liberalo-capitalisme", zoals Badiou stelt, gebruikt de democratie precies om aan de macht te blijven. De democratie is een zoethoudertje voor ideologische leeghoofden.

-Een meer revolutionaire weg, buiten de democratie om, is onpraktisch, omdat de NWO bij wijze van spreken zoveel vuurkracht heeft en niet zal aarzelen een oorlogje te ontketenen als haar belangen bedreigd worden. Heel het politieke systeem is er ook op gericht om preventief elke bedreiging weg te werken (kritische mensen zijn tegenwoordig 'terroristen' en kunnen rustig weggezuiverd worden).

-Misschien moeten we de wapens van de NWO zelf aanwenden om ze omver te werpen? De 'homeopatische' aanpak? Bedrijven opstarten, winst maken, infiltreren in het systeem. En dan toeslaan en een grote zuivering opstarten.

Velen zijn het er intussen over eens zijn dat er zoiets als een NWO bestaat. In plaats van daar zum ewigen Scheissen over door te drammen, kunnen we beter de vraag stellen wat we er aan gaan doen.

Hoe gaat u de NWO te lijf? Er alleen maar over babbelen is een tikje te gemakkelijk, nietwaar? Dus: hoe gaat u nu praktisch de strijd aan?

Laatst gewijzigd door Roodgrapje : 16 oktober 2006 om 20:08.
Roodgrapje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 20:14   #2
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roodgrapje Bekijk bericht
Hoewel ik niet in conspiracy theories geloof, denk ik wel dat er een mondiale elite van smeerlappen bestaat die zonder de minste scrupules over lijken gaan. Fahrenheit 9/11 gaf een voorbeeldje van hoe deze criminelen opereren.

Het is nuttig een discussie te voeren over het al dan niet bestaan van een georganiseerde bende van Nieuwe Wereld Orde terroristen. Maar mij interesseert meer de vraag: hoe kunnen we die gevaarlijke elite omverwerpen?

Ikzelf heb hier al lang over nagedacht, ik had ook graag jullie gedacht gehoord.

-Volgens mij werkt een aanval langs democratische weg niet. Het "liberalo-capitalisme", zoals Badiou stelt, gebruikt de democratie precies om aan de macht te blijven. De democratie is een zoethoudertje voor ideologische leeghoofden.

-Een meer revolutionaire weg, buiten de democratie om, is onpraktisch, omdat de NWO bij wijze van spreken zoveel vuurkracht heeft en niet zal aarzelen een oorlogje te ontketenen als haar belangen bedreigd worden. Heel het politieke systeem is er ook op gericht om preventief elke bedreiging weg te werken (kritische mensen zijn tegenwoordig 'terroristen' en kunnen rustig weggezuiverd worden).

-Misschien moeten we de wapens van de NWO zelf aanwenden om ze omver te werpen? De 'homeopatische' aanpak? Bedrijven opstarten, winst maken, infiltreren in het systeem. En dan toeslaan en een grote zuivering opstarten.

Velen zijn het er intussen over eens zijn dat er zoiets als een NWO bestaat. In plaats van daar zum ewigen Scheissen over door te drammen, kunnen we beter de vraag stellen wat we er aan gaan doen.

Hoe gaat u de NWO te lijf? Er alleen maar over babbelen is een tikje te gemakkelijk, nietwaar? Dus: hoe gaat u nu praktisch de strijd aan?
Je hebt groot gelijk, er valt niet tegen te vechten
Oud 16 oktober 2006, 20:14   #3
Heftruck

Standaard

Geloof het of niet, maar een libertarische rechtsstaat is exact wat we nodig hebben.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 20:19   #4
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik denk dat de enige manier we tegen de NWO kunnen strijden de informatie oorlog is: spreading the word. Alex Jones is een voorbeeld van iemand die daar zijn levenswerk van gemaakt heeft, met succes. Hij heeft al enorm veel mensen bereikt.br />
Geweld werkt evenmin, het speelt in het voordeel.br />
Zoals je zei, de democratische weg werkt ook niet want het netwerk zit teveel genesteld in de bestaande machtsstructuren. br />
Ze bezitten de media, de industrie, kunnen fake terroristische aanslagen creeren, kunnen politieke disssidente groepen oplossen door infiltratie en destabilisatie etc ...br />
Het enige wat ons rest denk ik is voldoende mensen bewust maken, op elk niveau vanb de maatschappij, zodat de mensen minder manipuleerbaar zijn de volgende keer dat er een groot evenement op til is.
Oud 16 oktober 2006, 20:38   #5
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoewel ik niet in conspiracy theories geloof, denk ik wel dat er een mondiale elite van smeerlappen bestaat die zonder de minste scrupules over lijken gaan. Fahrenheit 9/11 gaf een voorbeeldje van hoe deze criminelen opereren....
Nu is Michael Moore wel een onnozelaar, maar hem daarom smeerlap zonder de minste scrupules noemen?
Oud 16 oktober 2006, 20:40   #6
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Nu is Michael Moore wel een onnozelaar, maar hem daarom smeerlap zonder de minste scrupules noemen?
Ik denk dat ge roodgrapje ferm misbegrepen hebt.

Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 20:50   #7
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik denk dat ge roodgrapje ferm misbegrepen hebt.

Denk je? 't Zou natuurlijk kunnen, in al mijn onschuld.
Oud 16 oktober 2006, 21:32   #8
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Ik ga ervan uit dat het een elite betreft die zich terugtrekt wanneer ze de wereldopinie tegen hebben en hen niet meer vrijuit laat "spelen", een beetje zoals dictatoren in hun land, al moeten die weggetrokken worden. Ik zie hen ook meer als een internationale groep die gebruik maken van het instrument 'Bush administratie' of 'Europa' of 'UN'. Wanneer het niet meer te houden zal zijn hebben ze al een zwart schaap(Bush en de VS) die voor alles de schuld zal krijgen terwijl zij overstappen naar de volgende infiltratie en komen dan weer terug in de rangen van de 'goeien'. Dus, of die ooit omver geworpen wordt, hangt van ons allemaal af. Een mens kan maar een bepaald aantal informatie opdoen, en daarna wordt hij het even beu en het vergt interesse en 'goesting' om de draad weer op te nemen. Zo zie ik hen ook de 9 11 conspiracy ontlopen(wie stond ooit terecht voor de samenzweringen van de laatste eeuw?) door een overvloed aan bu...t theoriën te verspreiden en lang-op-zich-laten-wachtende, indirecte of scheefgerichte antwoorden te geven op vragen die mensen zich stellen. En dan is het wachten, omdat cover up operaties vrijwel alle mogelijke overblijvende sporen hebben weggehaald en onderzoek veel tijd vergt. Ondertussen zijn de plannen terug om een huis of wagen te kopen of een langgeplande reis of een kind... en alles verdwijnt in een zwart hoekje van onze geest. Dus altijd alert blijven en nooit zomaar iets geloven omdat iemand het zegt. Kost absoluut niets.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2006, 21:54   #9
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Oud 16 oktober 2006, 22:40   #10
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Het grootste gevaar voor de NWO zijn deze die tegen de stoom invaren.
Deze die het "eenheidsdenken" bekampen zijn deze die de NWO bekampen.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2006, 00:43   #11
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

NWO bekampen? Mhhhhh.... bent u bekend met "Don Quichote"?
Fonske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2006, 09:18   #12
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
NWO bekampen? Mhhhhh.... bent u bekend met "Don Quichote"?
Ha, Exodus en Pinda zouden perfect gecast kunnen worden voor de rol
van een moderne Don Quichote

Citaat:
Deze hoofdpersoon, Don Quichote, is het prototype van de idealist, een dwaze held die zich met zijn goede bedoelingen maar onpraktische daden min of meer belachelijk maakt.

Laatst gewijzigd door parcifal : 17 oktober 2006 om 09:19.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2006, 17:01   #13
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet of de NWO verslaan kan worden... maar hun plannen kunnen wel tegengewerkt en vertraagt worden. Een positief aspect in verband hiermee was de verwerping van de Europese grondwet. Dit heeft hun toch een goed stukje vertraagd, maar ze zullen het uiteraard opnieuw proberen.

Laatst gewijzigd door exodus : 17 oktober 2006 om 17:29.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 00:20   #14
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik weet niet of de NWO verslaan kan worden... maar hun plannen kunnen wel tegengewerkt en vertraagt worden. Een positief aspect in verband hiermee was de verwerping van de Europese grondwet. Dit heeft hun toch een goed stukje vertraagd, maar ze zullen het uiteraard opnieuw proberen.
No worries, one day it will work
Oud 18 oktober 2006, 08:05   #15
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Gewoon de decadentie tot het uiterste drijven.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 08:32   #16
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Hoe ze omverwerpen?

Oud 18 oktober 2006, 11:57   #17
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

De elite zijn met zeer weinigen in tegenstelling tot het , zeg maar, gewone volk.
Ze kunnen hun agenda alleen er doorheen drukken door de publieke opinie te manpuleren en ik moet zeggen, het zijn er meesters in!
Maar onbewust steunen we de elite. Zij zitten helemaal bovenin de piramide en wij helemaal onderaan.
Maar stel nu dat de bodem van die piramide instort, dan stort het hele kaartenhuis in.
Daarom lijken mij twee dingen belangrijk:Educatie, voorlichting etc, want veel mensen weten niet eens dat hun leven bestuurd wordt door een elite.
Dat is een van de redenen waarom ik post op de NWO thread.
En ten tweede, zoveel mogelijk als kan uit het systeem stappen.

V.b. men wil ons zover krijgen dat we een cashloze society krijgen, maar wij
moeten er uiteindelijk om vragen. Wel, waarom niet zoveel mogelijk contant betalen? Ik probeer dat in ieder geval wel te doen.

Ander voorbeeld, Bijna iedereen gaat naar de supermarkt om eten etc te kopen.
Een van de doelen van de illuminati is het doen verdwijnen van de boeren,
en kleine zelfstandige winkels.
Dat is een van de redenen dat ik zoveel mogelijk eten bij de boeren koop en zo weinig mogelijk bij de supermarkt.
Trouwens , als je eens wist hoe gedevitaliseerd het eten bij AH en consorten is, dan REN je naar de boer.
Het is iets omslachtiger, maar honderden malen lekkerder, vitaler en...
nog goedkoper ook!!!

En zo is er best veel en veel en veel meer te bedenken.

bv het weigeren van vaccinaties

het afdwingen van gezond voedsel.

locale politici inlichten

Met heel veel mensen de media dwingen om
over de elite uit te zenden

volgens mij kunnen we duizenden kleine dingen doen.

Cd's branden en uitlenen die hierover gaan

Mijn vriendin ligt op haar werk haar klanten in

doorverwijzen naar sites die het duidelijk uitleggen.

etc etc etc

En mischien het alleblangrijkst: stoppen met onze macht weggeven!
en ons slachtofferbewustzijn verhogen tot een bewustzijn van onze
individuele macht, kracht en souvereiniteit!

Goeie thread!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 18 oktober 2006 om 12:03.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be