![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze indruk krijg ik na de gruwelijke moorden gepleegt door een VB aanhanger http://nl.wikipedia.org/wiki/Hersenspoelen Zoals vele in onze maatschappij
#2 |
Burger
|
![]() Mja, de migrantengemeenschap heeft zich nooit geschaamd he, hoog tijd dat ze eens beginnen. Nee het vb schaamt zich niet, maar veel ademruimte geeft men ze nu niet he, waardoor men die indruk krijgt.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Ik schaam me als VB'er helemaal niet, het is maar een schijn dat de media en onze PC politici geven. Het VB wordt op dit moment overrompeld door verwijten waar zij niets mee te maken hebben - geduwd in een hoekje waar iedereen met stenen op begint te gooien. Tuurlijk dat ze nietveel zeggen, hoe zou jezelf zijn.
De PC partijen zouden zich moeten schamen van hoe ze nu bezig zijn, met het munt uitslaan van deze moord. Veel mensen hebben het trucje van de PC partijen wel door hoor, dat ze een stok gevonden hebben om de hond te slaan. |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Vooral de methoden zijn bij het VB een alledaags feit
![]() Dat u dergelijke vergelijken zelfs maar durft te trekken getuigt van niet veel realiteitsbesef. Misschien zelfs misdadige gedachtengang. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Riksken, wat is nu juist de realiteit hé,mensen zo beinvloeden dat ze denken dat afmaken van zwartjes normaal is hé,Hmmmmmmmmm
#6 |
Burger
|
![]() geef maar eens een voorbeeld
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het VB hoeft zich niet te schamen. De enige die schaamrood verdient, zijn de andere politieke partijen, die het VB demoniseren voor hun eigen stemmen veilig te stellen.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() wat meer dan waarschijnlijk niet eens zal pakken, ik voorspel een winst voor belang in de komende verkiezingen, aangezien het spel dat de media, politiekers en gezaghebbers spelen er veel te dik opligt
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe verklaar je dan dat ik nog nooit met moordplannen rondgelopen heb. Dat ik de eerste buitenlander nog moet in elkaar slaan, ondanks het feit dat ik al gans mijn volwassen leven werk met buitenlanders en dus ook daar meer dan kansen genoeg krijg of gekregen heb om mij eens goed uit te leven. Eens kijken of je dat ook via wikipedia kan verklaren.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, als een VLD'er een misdaad pleegt, is dat dan de schuld van de VLD? Als een ondernemer met een VLD-partijkaart fraude pleegt, moet men dan de VLD voor de rechtbank sleuren? Als een arbeider een patroon neerknalt, moet de SP.a of een andere linkse partij dan als schuldige worden aangewezen? Blijkbaar wel, als ik jullie redenering moet geloven die jullie nu toepassen op dit incident. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens mij heet dat "een koekje van eigen deeg" en is het pas net begonnen. Na 20 jaar haat zaaien is de emmer wellicht overgelopen en pikt de normale medemens het niet meer dat het Vb telkens maar weer de immigrant bestempelt als 'crapuul', 'uitschot', 'roofdier', enzovoort. Ik zou mij diep schamen, als ik Vb-stemmer was. Zéker nu.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hetse die nu wordt gevoerd, is duidelijk georchestreerd en heeft maar één doel: het Vlaams Belang te besmeuren met alles wat vuil en lelijk is in deze wereld. Leugens stromen nu voluit. Op de RTBF werd de ene na de andere leugen opgedist. Mensen zijn evenwel niet dom en hebben dat spelletje door. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen voorbeelden meer voor mij,ik werk in die buurt,en heb het met eigen ogen kunnen zien!!!!!! Wat een klote maatschappij
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En hopla, daar is de schaamneurose weer. Altijd plaatsvervangend weliswaar.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 14 mei 2006 om 14:01. |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() zijn maatje kan veel zeggen, het parket en de standaard - van gisteren - spreken het tegen. De jongen is niet opgegroeid in een racistisch, xenofobisch of a-sociaal milieu, hij heeft zichzelf nooit geassocieerd met het belang, en is nooit gesignaleerd op evenementen of manifestaties.
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw haat voor het Vlaams Belang verblindt u echter en maakt iedere redelijke benadering onmogelijk. U zult wel zien bij een komende federale verkiezing hoe "de normale mens" denkt, en wees gerust, dat zal niet in het voordeel zijn van die partijen en politici die nu met drek aan het smijten zijn. De mensen hebben het al langer dan vandaag door. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() de vraag was om het voorbeeld dat je nu gebruikt te linken aan het propaganderen van het belang
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zij verwerpen, maar veroordelen niet De analogie met het Nederlandse drugsbeleid dient zich aan: - gedogen en onderwijl de criminaliteit in stand houden - In Antwerpen is dat het racisme gedogen, en ondertussen welig laten tieren, mede onder invloed van uitspraken van mensen van het Vb, in plaats van aan banden te leggen. Als een VLD'er uitspraken doet die niet in het partijprogramma thuishoren en tevens vallen onder wellicht strafbare feiten zoals racisme, worden deze mensen dan niet op het matje geroepen?
![]() |