![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() 1. De verkiezingen zijn nog te ver af, de massa vergeet snel.
2. Martelaarschap: voor elke kiezer die hierom niet meer VB stemt, zijn er drie die nog meer overtuigd zijn van hun gelijk en twee nieuwe. 3. Er is geen enkele traditionele partij die nog iets te bieden heeft, Paars heeft gefaald en CD&V - NVA toont zich veel te mak in de oppositie. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ik denk dat je de ernst van de zaak niet volledig begrijpt. Dit is geen kwestie meer van electorale recuperatie of de zoveelste pre-electorale beschadigingscampagne tav het Vlaams Belang. We geraken nu in de fase waarin polls en peilingen moeten aantonen of dit nu het geschikte moment is meteen komaf te maken met de partij, zij het via de dotatie, zij het met de partij ansich. Wat we nu meemaken kent geen gelijke in de geschiedenis van België , zelfs niet in het ganse democratisch bestel van Europa. Haast 1/3 van Vlaanderen kiest VB, van die andere 2/3 zijn wellicht 50% het eens met de grote lijnen van het partijprogramma , maar kiezen om redenen allerlei voor andere partijen die hen via de plaatselijke mandatarissen keer na keer in de val lokken met beloftes die de noodzaak van een VB-stem overbodig maken. Dat samen met de media-indoctrinatie, en je hebt een boel latente VB-kiezers die klaar staan om de overstap te maken wanneer zij zelf of hun familie ooit geconfronteerd worden met één van de ' geneugtes ' van de multiculturele samenleving. Er is op dit moment een legertje psychologen en universitairen bezig met als hoofddoel de rechtse (ik zeg bewust niet extreem-rechtse) trend van onze samenleving om te buigen. Er staat te veel op het spel, en helaas heeft het Vlaams Belang te veel machtige vijanden, van vakbonds- en mutualiteitszuilen tot politieke tegenstrevers met lange strategische tentakels tot in alle media. Elk van die tegenstanders heeft zo de eigen verborgen agenda (geld en macht) om het VB in de vernieling te drukken. Deze oorlog kan niet gewonnen worden , de (gemene) overmacht is te groot. At your service |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De rabiate, keiharde taal van FDW verdwijnt , rechts tuig wordt eruit getrapt en dus salonfähig voor gematigde vlamingen. Misschien vergeten , Rob Klop werd reeds discreet gedeklasseerd door VB Wat blijft ? De harde realiteit: een falend immigratiebeleid van de drie klassieke partijen, dat dag in dag uit erger wordt. Wat moet de blanke bange man vinden van een fouad met een voorvader als gastarbeider , die hier na een goeie 20 jaar eens komt vertellen dat wij eigenlijk niks meer te vertellen hebben. Maar géén nood, de realiteit komt en daarom ga ik naar Ariaan Hirsi Ali. Wat wist deze eminente dame te zeggen: 1. ik heb gelogen met mijn "asielzoeker"-verhaal in het verleden om Holland binnen te komen 2. Aan de instroom van immigranten moet gezien een reele sociaal-economisch-religieuze draagkracht van het gastland een einde komen ! Met andere woorden de huidige generatie gasten begint ook al aardig racistisch te worden t.o.v. nieuwkomers vanuit "ik was eerst" maar vanuit een gekleurde dame haar mond mag dat! |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk ook niet dat het VB zware schade zal lijden. Je moet al erg anti-VB zijn om niet stilaan verbluft te raken van de hysterische zangkoren die nu opstaan.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het VB kon hier mogelijk schade lijden, maar dan hadden de andere partijen moeten zwijgen en de mensen hun eigen conclusies laten trekken. Nu vallen de politici over elkaar in een stormloop van veroordelingen van en verwensingen naar het Blok. Het verschil met de moord op Joe valt enorm op en de burger zal vooral de hypocrisie van de andere partijen onthouden. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik ben eens benieuwd wat er zou gebeuren als men het VB zou verbieden?
Zou het kunnen dat de traditionele en zogezegde democratische partijen dan gaan beseffen dat er geen partij meer is waar ze kunnen tegen ageren,dat dan de minste fout binnen onze multi-samenleving op hun conto zal komen??
#7 |
Minister-President
|
![]() Al moet men duizend wetten veranderen, maar deze keer gaat men er alles aan doen om het Vlaams belang te verbieden, de keizers moeten dan kiezne voor en andere partij en hopen hiermede op stemmenwinst.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De agressie wordt nu gekanaliseerd in het stempotlood, in foert- en proteststemmen. Maar als men het volk dát afneemt.. sta ik niet in voor de gevolgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als men het vlaams belang verbiedt, opent men de doos van pandora. Dan ontstaat er een ondergrondse beweging die de linkiewinkies écht pijn zal doen. Als 1 op 4 vlamingen verkiest op het vlaams belang te stemmen, dan moet dat gerespecteerd worden. De meningen van zwarten en not least islamieten interesseert mij hier totaal niet. De Islam is achterlijk, tot en met, en toch krijgen die kevers continu een spreekbuis in de media, om niet zelden te pleiten op het verbod van de grootste partij van Vlaanderen. Laatst gewijzigd door MadDog : 15 mei 2006 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat zou nog wel eens een interessante oefening kunnen worden. stel ze verbieden het VB, zullen de meer dan 1 miljoen VB kiezers zomaar braafjes op een van de overblijvende partijen stemmen die de partij waarvoor ze gekozen zouden hebben verboden hebben. Ik denk het niet, het zou nog wel eens heel eigenaardige situaties kunnen opleveren.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vanaf dat moment kan je spreken van een dictatuur. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit allemaal gezegd in de veronderstelling dat ze het vb afschaffen, maar zover is het natuurlijk nog niet. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien men het VB verbiedt zou men best ook tegelijk de stemplicht afschaffen, want dat gaat hopen extra werk leveren voor de betrokken diensten om al die stem-onwilligen te vervolgen.
Bovendien zou men dan ook best het verplicht betalen van belastingen afschaffen of de belastingskantoren gaan met een niet te overziene achterstand te kampen krijgen. En wie weet zou men dan ineens best tevens de politie afschaffen vermits het toch niet meer strafbaar is om "kleine misdrijven" te plegen waarop minder dan zes maanden gevangenisstraf staat. Blijft over: iedereen pikt van mekaar wat men kan, af en toe wat slagen en verwondingen erbij, een linkse dictatuur en geen belastingen. De asielindustrie valt waarschijnlijk stil bij gebrek aan middelen,en de ratten zullen zo snel mogelijk het schip verlaten. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of de oorlog bij voorbaat verloren is, zou ik niet durven stellen. Ook België kan zijn hand overspelen.
![]() |
#16 |
Burgemeester
|
![]() 'Stel' dat ze toch het VB zouden verbieden: dan ga ik NIET meer gaan stemmen.
Ik vertik het dat mijn blanco of ongeldige stem toch nog naar één van de 'democratische' partijen zou gaan. Nog liever in den bak. |
![]() |