![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wie de internationale pers van de laatste dagen heeft bekeken leest dat de buitenwereld (terecht) denkt dat wij Europa's meest racistische en kneuterige land zijn.
Sommigen suggereren nu dat Europa ons heeft willen straffen door Kate Ryan buiten te wippen. Lijkt me sterk want dat zou betekenen dat de gemiddelde Europeaan die naar het Eurovisie songfestival SMS't over enige vorm intelligentie beschikt - wat toch niet het geval is. Alleszins, wij slaan in het buitenland echt wel een mak figuur. De geruchten alleen al zeggen genoeg. Laatst gewijzigd door oliepiek : 19 mei 2006 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is typerend voor de drang naar schuld die jouw kenmerkt dat je precies zou WILLEN dat België met de nek wordt aangekeken! Wij hebben ons hier niks te verwijten, in tegendeel, we zouden beter een voorbeeld nemen aan de oost Europese landen: mijn kennissen in Polen zeggen me " onze landlopers hebben we buitengehouden of buitengezet, die zitten nu bij jullie, jullie zijn gek die zo te knuffelen!". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Oliepiek, als dit land dan toch zo erg is, waarom blijf je hier dan? Laatst gewijzigd door vercetti : 19 mei 2006 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Vlaamse cultuur-verantwoordelijken zijn "opzettelijk onbekwaam", omdat in Vlaanderen alleen poen telt. Bert Anciaux, dé cultuur-analfabeet van België, als minister van cultuur, veel verder moet je toch niet zoeken. De rest zijn excuses, denk ik, maar wie weet zit er in dit verhaal wel iets van waarheid.
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wij het meest kneuterige land zijn, is wel zo. Maar dat is dan ook de kortzichtigheid van de regeringspartijen. Voor de rest "slechte verliezer" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik vind het goed dat kate ryan gewipt is. stel je voor dat ze zou winnen. dan zou die zever volgende keer hier plaatsvinden
![]() als we daarvoor voor racisten versleten moeten worden in het buitenalnd dan vind ik dat de prijs dubbel en dik waard
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2006 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen jong, die Kate is er uit gegooid omdat het een vreselijk liedje is.
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Ja als je in het Frans u lieke brabbeld en ja wie stemt er nu voor Belgie.
Behalve dan toen Urban Trad meedeet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hahahahahahaha, lang geleden dat ik nog zo'n vermakelijke draad gelezen heb.
Of hoe iemand zo hard in zijn fantasieën gelooft dat ze in zijn hoofd ook werkelijkheid worden... Iets serieus nu: ben jij jaloers dat iemand onze Kate gewipt heeft? Pas op, dat zou begrijpelijk zijn, mij laat die kniezwengel ook niet 100 pct koud hé. Laatst gewijzigd door baarle : 19 mei 2006 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik had gehoopt dat ze laatst zou eindigen maar dit is nog beter. Waarom wordt dat belachelijk circus nog georganiseerd? De Oost-Europese en Scandinavische landen stemmen toch altijd op elkaar en bovendien wordt het niveau ieder jaar lager (voor zover dat nog kan natuurlijk). Het gaat er niet meer om een goed nummer te hebben (wat daar toch al nooit gebeurt) maar om een zo idioot mogelijke show te vertonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Schitterend Eurovisie songfestival dit jaar . De afstotend mediageile halfnaakte vrouwen eruit en de lelijke monsters met iets wat op een echt liedje trok op nummer één.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grappig hoor, al die mensen die verklaringen zoeken voor het niet winnen van het neurosongfestival. We hebben vast gewoon niet gewonnen omdat we niet de beste waren eh.
En als je daar niet tegen kunt, dan kijk je beter gewoon niet meer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Vroeger was Eurosong zeer populair onder het volk. Het orkest, de talen ... dat was het handelsmerk.
maar goed, ze wilden een progressief Eurosongfestival, ze hebben het ook gekregen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() en dan vraagt men zich nog af waarom er zoveel verzuring is in de samenleving
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu moet je me eens zeggen hoe dat dan heet als landen alleen maar punten geven aan iemand omdat het zijn buurland is? Men wil laten ons uitschijnen dat het allemaal zo mooi eengemaakt is in Europa, maar zelfs op een eurosongfestival slaagt men er niet om die droom waar te maken; men blijft toch kiezen op basis van 'afkomst' en niet om het liedje zelf. Wat jij er ook van vindt, dit is eveneens een vorm van racisme wat gewoonweg nooit zal verdwijnen. Niet met een Eurosongfestival, en niet met het Europa wat men voor heeft.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() waarschijnlijk is ze gewipt omdat ze met de verkeerde personen gewipt heeft.
![]() |
![]() |
![]() |